Minulla on kaksi vuotta vanhempi sisko. Kaunis, upea vartalo..
Sisko jostain syystä kiusaa, tai ehkä flirttailee minulle.
Esim. on pyytänyt laittamaan aurinkovoidetta selkäänsä, ja sitten sanonut että laita nyt nyt takareisiin ihan jos uskallat ni sisäreidet kans, uimassa kiipeää reppuselkään ja kiehnää ihan kiinni minussa työntäen tissiä naamaan vahingossa jalkaa mun haaroihin, saattaa tulla suihkusta tai saunasta pyyhe ympärillään ja laittaa jalan mun syliin kysellen onko hyvä sääri ja kauniisti lakatut varpaat?, kun olemme kahden alkaa puhua seksistä ja hyvinkin avoimesti kaikesta, on yritänyt suostutella pelaamaan räsypokkaa, ym.
Ja näiten juttujen jälkeen sit vinkkaa silmää ja kysyy, ei kai veikalla ala seisoo?
Oon 19 ja on kyllä alkanut seisoo noitten siskon temppujen jälkeen.
Noi jutut on nyt saanut aikaiseks sen että mua on alkanut himottaa oma sisko. Ärsyttää kun runkatessa mieleen tule heti siskoni Jenni. Tiedän et on sairasta nussia siskoa tai edes ajatella sitä..
Näen unia siskosta. esim. Jenni tulee saunasta pyyhe ympärillään. Vesitipat vielä valuvat hänen pitkistä vaaleista hiuksistaan. Jenni tulee viereeni ja laittaa jalan syliini niin että varpaat ovat peniksen päällä. Jenni kysyy onko valkoiset kynnet kivat? Katson jalkoja, säärtä, reittä.. Kun Jenni on nostanut jalan niin pyyhe on auennut ja näen pillun. Jenni huomaa kuinka tuijotan ja liikuttelee varpaitaan peniksen päällä ja sanoo, veikalla alkaa seisoo kun katselee siskon pilluu.. Jimi työnnä vaan sormi sinne..
Herään ja joudun menemään pesemään munan ja vaihtaa housut.
Nykyään tuijotan Jenniä ihan kiimassa. Ihanat rinnat. Ja välillä ei pidä rintsikoita niin nännit näkyy paidan läpi ja haluaisin ottaa kii niistä, upea perse, siis ihan kymppi, sääret ja jalat himottaa...
Just eilen taas pyöri rintsikoissa ja stringeissä ku oltiin kahdestaan himas. Sit kysy, näyttääkö kivalta? ja viel pyllisti.
Sain sanottua et ihan jees. Ei ainakaan karvat rehota.
Jenni nauroi, vinkkasi silmää ja sanoi, ei oo karvoja. Sitten nopeasti vilautti ja meni huoneeseensa.
Mä haluun Jenniä....
Kiusoitteleva sisko
7
678
Vastaukset
- Anonyymi
Itse panisin jos olis tuollainen sisko.
- Anonyymi
Nyt on pakko vetää käteen. Kyrpä isona Jennin perseelle!
- Anonyymi
Luultavasti haluis että panet sitä
- Anonyymi
Veljen luulisi tuntevan siskonsa.
Aikamoinen fantasia.
Kyllähän tuo aikas suoraa ehdottelua on. - Anonyymi
Mun pikkusisko pyöri himassa, kun vanhukset ei ollu paikalla, toppi tai rintsikat, stringit yhdistelmällä. Sanoin siskolle et lopettaa ns alastomana olemisen.
Nauroi vaan ja sanoi koita kestää..
Seuraavan kerran kun asiasta sanoin. Perustelin miten herkästi poikien, miesten pään saa seksikäs tyttö sekaisin. Ja kun pää on tarpeeksi sekaisin kiimasta. Saattaa sitä tyttöä himoita niin paljon ettei tajua pitää katsetta tai käsiä irti. Vaikka kuinka olisi sisko.
Taas sisko nauroi ja sanoi katsele vaan.. muutahan sä et kumminkaan uskalla?
Meni muutamia viikkoja ja vanhemmat olivat viikonlopun poissa. Illalla menin himaan ja kun olin menossa huoneeseeni. Sisko tuli kylpyhuoneesta alasti pyyhe kädessä, ja edessäni kumartui kuivaamaan jalkojaan.
Sanoin mä varotin sua. Menin siskon taakse ja hieroin pakaroita, vein käden haaroihin ja yritin saada sormia sisään. Sisko nousi pystyyn. Samassa aloin toisella kädellä kouria tissejä. Sisko nojasi pään taakse kohti minua ja sanoi. Oho, uskalsit tehdä jotain. Näytä et sul seisoo? Ni sit saat tulla mun huoneeseen..
Avasin housuni ja näytin. Sisko koski kyrpään ja pyysi minua mukaan.
Sen jälkeen näimme aina kun vanhemmat olivat poissa.- Anonyymi
Ihana sisko 🥰
- Anonyymi
Mitenkäs silloin kun vanhemmat olivat läsnä? Olitteko sokeita? Mitä siellä kamarissa sitten oikein tapahtui?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645