Muistatko vielä

Anonyymi-ap

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.

72

2194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan ikuisesti, kun sinä ihana nainen, ensirakkauteni avasit sen oven. Ihastuin välittömästi. Vieläkin rakastan ja ikävöin sinua.

      • Anonyymi

        ???.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???.

        🖕🖕🖕


      • Anonyymi

        Oliko työpaikan ovi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko työpaikan ovi?

        Työpaikan sisällä oli kyseinen ovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikan sisällä oli kyseinen ovi.

        Oliko nainen lasioven takana kun avasi oven?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nainen lasioven takana kun avasi oven?

        Ensikohtaaminen ei tapahtunut lasioven luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensikohtaaminen ei tapahtunut lasioven luona.

        Mulla tapahtu ulkona autossa. 😂.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tapahtu ulkona autossa. 😂.
        Sivusta

        autossa silmiin katsoimme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tapahtu ulkona autossa. 😂.
        Sivusta

        Kun juokale lähti autosta ja tarjosin saunan miehelle mutta hän ei kuullut kun ovi paukahti kiinni ja lauteilla istuin tunnin ja odotin katoimme toisiamme silmiin autossa pitkään kauan sitten rakastuneina


    • Anonyymi

      Jaa riippuu ketäkö tarkoitetaan

    • Anonyymi

      Miehet muistavat usein vuosia naisen,mikäli tämä on herättänyt aisteja hyväileviä tuntemuksia. Jos hetkessä on ollut normaalia enemmän läheistä, toisiin kietoutunutta tunnelmaa, on miehessä heränneet naista kohtaa syvä uteliaisuus ja kiinnostus Tavallisia yllättäviä kohtaamisia tapahtuu usein tanssiaisissa, laivalla, ravintolassa ja pikkujouluissa. Tanssiaisissa tai muissa juhlissa olevat tapaamiset päätyvät useammin parisuhteeseen, pikkujouluissa tai rock- konsertissa kohdatut naiset ovat yleensä eläväisemoiä, eivätkä päädy parisuhteeseen. Rakkaudessa parasta on kohdata silloin kun kaksi ihmistä haluaa tutustua ja kaipaavat lempeä elämäänsä.

    • Anonyymi

      Kyllä muistan, koska ei olla ikinä nähty missään muualla, kuin siellä missä nähtiin ekan kerran, ja missä nähdään edelleenkin.

    • Anonyymi

      Muistan hyvinkin. Oltiin liikennevaloissa rinnakkain. 🚘🚦🚘

      • Anonyymi

        Dingo. Eikä ku bingo. Bingoon menossa?


    • Anonyymi

      Muistan se oli ulkomailla

      • Anonyymi

        Ulkomailta hän taisi kumppanin löytää 😞


    • Anonyymi

      Olen mies joka tapasi dingon.

    • Anonyymi

      Onko sillä enää mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Me nähtiin hänen Kaa laivalla ekan kerran❤️

    • Anonyymi

      Aika kaukaa näit, jos näit tässä fyysisessä. Mä näinnsut monta kertaa mielessäni, ihmettelin ihan äänen, ihmiselle, että miksi mun pään sisällä näkyy välillä tämä - - - tukkainen nainen itkemässä.

      • Anonyymi

        😯😯😯


    • Anonyymi

      Muistan, kuin eilisen. Työmaalla nähtiin. m>n

      • Anonyymi

        Etelä-karjala?


    • Anonyymi

      Harrastuksessa, siellä ainoassa paikassa missä olemme nähneet. Emme ole jutelleet enää siellä vuosiin. Jokunen viesti vats appissa vaihdettu hiljan.

    • Anonyymi

      No mehä nähtiin käytävällä,hän pisti silmiini heti tääkö on sitä mitä rakkaudeksi sanotaan ajattelin.

      • Anonyymi

        Oi vitsi mäki muistan sen hetken! Tai vastaavan mut kumminki.


    • Anonyymi

      Uimahallin pukuhuoneessa.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen kysymys!

    • Anonyymi

      Tulin sinne ja ajattelin että toivottavasti hän ei ole mikään kiinnostava. Se olisi huono asia. Sitten näin hänet ja totesin että ei kiinnosta. Huokaisin jo helpotuksesta.

      Miten kävikään, hän luikerteli sydämeeni yhdellä vitsillä! Ja nyt on kulunut jo monta vuotta ja yhä on sydämeni haltija 💃🏻🕺🏻

      • Anonyymi

        Pyyhitkö useinkin silmiäsi hänen vitsiensä takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhitkö useinkin silmiäsi hänen vitsiensä takia?

        Hyvin harvoin, viimeksi yli kaksi vuotta sitten. Mutta ei se määrä vaan laatu. Hän on uskomaton nainen. Siksi hän ei varmaan minua tahdokaan koska on uskomaton 🤭

        Jos en mitään muuta saa tässä elämässä niin sain jakaa hänen kanssaan kosketuksen. En usko että mikään voi mennä merkityksessään sen yli. Hänkin tunsi sen, uskallan sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin harvoin, viimeksi yli kaksi vuotta sitten. Mutta ei se määrä vaan laatu. Hän on uskomaton nainen. Siksi hän ei varmaan minua tahdokaan koska on uskomaton 🤭

        Jos en mitään muuta saa tässä elämässä niin sain jakaa hänen kanssaan kosketuksen. En usko että mikään voi mennä merkityksessään sen yli. Hänkin tunsi sen, uskallan sanoa.

        Näin miehen ensimmäisen kerran hänen työhuoneessaan. Ensikohtaaminen ei tehnyt minkäänlaista vaikutusta, mutta kun olimme nähneet toisemme muutaman kerran, niin sitten ihastuin häneen.


    • Anonyymi

      Nähtiin juhlissa ensimmäisen kerran. En ole unohtanut.
      Mieheltä

      • Anonyymi

        Minäkin näin miehen juhlissa. Ja en ole unohtanut häntä. (en ole ap.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin näin miehen juhlissa. Ja en ole unohtanut häntä. (en ole ap.)

        Oot mielessäni usein 😘❤️
        Mieheltä


    • Anonyymi

      Missäköhän me nähtiin ekan kerran. Missä se oli mies?

    • Anonyymi

      Muistan, se oli molempien hyvin tunteman henkilön luona.

    • Anonyymi

      Tilalla nähtiin.

    • Anonyymi

      Ravintolassa.

      • Anonyymi

        Kyllä.😛😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.😛😘

        Voihan valtava jurri sentään.


    • Anonyymi

      Aleksanterinkadulla

    • Anonyymi

      Muistan.

      • Anonyymi

        Minäkin muistan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puiston polulla näin sut ensikerran.

      • Anonyymi

        No sielläpä juuri 😘


    • Anonyymi

      Muistan kysymys on ennenkin esitetty joten laita sinä välillä.

      • Anonyymi

        Vanajanlinnassa nähtiin. Igraya, varmaan syntyi siitä?


    • Anonyymi

      Jyväskylässä ruoan äärellä ehkäpä.

    • Anonyymi

      Autokoulussa.

      • Anonyymi

        Skootteri. Popo....


    • Anonyymi

      Muistan ja olen tosi utelias tietämään, että mitä ajattelet minusta silloin alussa?
      Juteltiin pihassa muutama sana ja myöhemmin vähän enemmän toisessa paikassa.

    • Anonyymi

      Koulussa

    • Anonyymi

      Muistan naisen ruokaravintolasta hyvää seuraa oli muutenki kivaa㊙️

    • Anonyymi

      Koulun käytävillä.

      • Anonyymi

        Milloin ensikohtaaminen oli? Suunnilleen, jos et muista tarkkaa ajankohtaa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ensikohtaaminen oli? Suunnilleen, jos et muista tarkkaa ajankohtaa. 😊

        Äkkiä aika menee 80 luvun lopussa. 🤔


    • Anonyymi

      Joo muistan ☕️🚬

    • Anonyymi

      Kadulla

    • Anonyymi

      Kettutyttö

    • Anonyymi

      Parasta Ennen, ysäribileissä, pyöreän pöydän äärellä. Seuralaiseni(ystävämies) esitteli muutamille siinä ja sinä olit minun oikealla puolella vastapäätä, se hiljainen mies.
      Tavattiin vuosia myöhemmin ja tervehdit minua pää kallellaan, reippaasti, keväällä.
      En muistanut sinua ennenkö vuoden päästä ja silloinkin epäilin olitko se sinä.Olit se sinä, varmistui omassa päässäni nyt Pääsiäisenä vaikkei nähtykään. Vielä mietin käteltiinkö me silloin?MInulla oli pinkki hame.

    • Anonyymi

      Työpaikalla♥️

      • Anonyymi

        <3


    • Anonyymi

      Toki.

    • Anonyymi

      Joo porvoon keskustassa siinä kivijalka baarissa. muistan oikein hyvin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kauan sitten näin hänet, en muista missä se oli tai mikä syy oli että olimme samassa paikassa ainakin hetken. Muistan kuitenkin että hän oli uimapuvussa, katselin häntä koska hän näytti hyvin kauniille ja jotenkin vetosi voimakkaasti. Hän oli mielestäni varustettu kauniilla, vartaloon nähden pitkähköillä jaloilla, lantiolla joka ei ollut naisellisessa mielessä kovin leveä mutta omasta mielestäni naisellinen ja kaunis. upealla vatsalla ja vartaloon sopivilla kivan kokoisilla yläosilla. Näimme jälkeenpäin enemmän ja ihailin häntä aina hieman salaa. Hän on edelleenkin upean näköinen ja kokoinen, kasvanut aikuiseksi naiseksi ja ehkä jopa kaunistunutkin lisää, elämä kuitenkin soljuu meillä eritavoin emmekä koskaan ole aikuisten oikeasti olleet toisistamme sillä tavoin kiinnostuneita.

    • Anonyymi

      Muistan löhestulkoon mitä haluan muistaa ei kiinnosta miksi pitäisi

    • Anonyymi

      Minä tulin hissistä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe