Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
Muistatko vielä
71
2004
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan ikuisesti, kun sinä ihana nainen, ensirakkauteni avasit sen oven. Ihastuin välittömästi. Vieläkin rakastan ja ikävöin sinua.
- Anonyymi
???.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???.
🖕🖕🖕
- Anonyymi
Oliko työpaikan ovi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko työpaikan ovi?
Työpaikan sisällä oli kyseinen ovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikan sisällä oli kyseinen ovi.
Oliko nainen lasioven takana kun avasi oven?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko nainen lasioven takana kun avasi oven?
Ensikohtaaminen ei tapahtunut lasioven luona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensikohtaaminen ei tapahtunut lasioven luona.
Mulla tapahtu ulkona autossa. 😂.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivustaautossa silmiin katsoimme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaKun juokale lähti autosta ja tarjosin saunan miehelle mutta hän ei kuullut kun ovi paukahti kiinni ja lauteilla istuin tunnin ja odotin katoimme toisiamme silmiin autossa pitkään kauan sitten rakastuneina
- Anonyymi
Jaa riippuu ketäkö tarkoitetaan
- Anonyymi
Miehet muistavat usein vuosia naisen,mikäli tämä on herättänyt aisteja hyväileviä tuntemuksia. Jos hetkessä on ollut normaalia enemmän läheistä, toisiin kietoutunutta tunnelmaa, on miehessä heränneet naista kohtaa syvä uteliaisuus ja kiinnostus Tavallisia yllättäviä kohtaamisia tapahtuu usein tanssiaisissa, laivalla, ravintolassa ja pikkujouluissa. Tanssiaisissa tai muissa juhlissa olevat tapaamiset päätyvät useammin parisuhteeseen, pikkujouluissa tai rock- konsertissa kohdatut naiset ovat yleensä eläväisemoiä, eivätkä päädy parisuhteeseen. Rakkaudessa parasta on kohdata silloin kun kaksi ihmistä haluaa tutustua ja kaipaavat lempeä elämäänsä.
- Anonyymi
Kyllä muistan, koska ei olla ikinä nähty missään muualla, kuin siellä missä nähtiin ekan kerran, ja missä nähdään edelleenkin.
- Anonyymi
Muistan hyvinkin. Oltiin liikennevaloissa rinnakkain. 🚘🚦🚘
- Anonyymi
Dingo. Eikä ku bingo. Bingoon menossa?
- Anonyymi
Muistan se oli ulkomailla
- Anonyymi
Ulkomailta hän taisi kumppanin löytää 😞
- Anonyymi
Olen mies joka tapasi dingon.
- Anonyymi
Onko sillä enää mitään merkitystä.
- Anonyymi
Me nähtiin hänen Kaa laivalla ekan kerran❤️
- Anonyymi
Aika kaukaa näit, jos näit tässä fyysisessä. Mä näinnsut monta kertaa mielessäni, ihmettelin ihan äänen, ihmiselle, että miksi mun pään sisällä näkyy välillä tämä - - - tukkainen nainen itkemässä.
- Anonyymi
😯😯😯
- Anonyymi
Muistan, kuin eilisen. Työmaalla nähtiin. m>n
- Anonyymi
Etelä-karjala?
- Anonyymi
Harrastuksessa, siellä ainoassa paikassa missä olemme nähneet. Emme ole jutelleet enää siellä vuosiin. Jokunen viesti vats appissa vaihdettu hiljan.
- Anonyymi
No mehä nähtiin käytävällä,hän pisti silmiini heti tääkö on sitä mitä rakkaudeksi sanotaan ajattelin.
- Anonyymi
Oi vitsi mäki muistan sen hetken! Tai vastaavan mut kumminki.
- Anonyymi
Uimahallin pukuhuoneessa.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kysymys!
- Anonyymi
Tulin sinne ja ajattelin että toivottavasti hän ei ole mikään kiinnostava. Se olisi huono asia. Sitten näin hänet ja totesin että ei kiinnosta. Huokaisin jo helpotuksesta.
Miten kävikään, hän luikerteli sydämeeni yhdellä vitsillä! Ja nyt on kulunut jo monta vuotta ja yhä on sydämeni haltija 💃🏻🕺🏻- Anonyymi
Pyyhitkö useinkin silmiäsi hänen vitsiensä takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyyhitkö useinkin silmiäsi hänen vitsiensä takia?
Hyvin harvoin, viimeksi yli kaksi vuotta sitten. Mutta ei se määrä vaan laatu. Hän on uskomaton nainen. Siksi hän ei varmaan minua tahdokaan koska on uskomaton 🤭
Jos en mitään muuta saa tässä elämässä niin sain jakaa hänen kanssaan kosketuksen. En usko että mikään voi mennä merkityksessään sen yli. Hänkin tunsi sen, uskallan sanoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin harvoin, viimeksi yli kaksi vuotta sitten. Mutta ei se määrä vaan laatu. Hän on uskomaton nainen. Siksi hän ei varmaan minua tahdokaan koska on uskomaton 🤭
Jos en mitään muuta saa tässä elämässä niin sain jakaa hänen kanssaan kosketuksen. En usko että mikään voi mennä merkityksessään sen yli. Hänkin tunsi sen, uskallan sanoa.Näin miehen ensimmäisen kerran hänen työhuoneessaan. Ensikohtaaminen ei tehnyt minkäänlaista vaikutusta, mutta kun olimme nähneet toisemme muutaman kerran, niin sitten ihastuin häneen.
- Anonyymi
Nähtiin juhlissa ensimmäisen kerran. En ole unohtanut.
Mieheltä- Anonyymi
Minäkin näin miehen juhlissa. Ja en ole unohtanut häntä. (en ole ap.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin näin miehen juhlissa. Ja en ole unohtanut häntä. (en ole ap.)
Oot mielessäni usein 😘❤️
Mieheltä
- Anonyymi
Missäköhän me nähtiin ekan kerran. Missä se oli mies?
- Anonyymi
Muistan, se oli molempien hyvin tunteman henkilön luona.
- Anonyymi
Tilalla nähtiin.
- Anonyymi
Ravintolassa.
- Anonyymi
Kyllä.😛😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.😛😘
Voihan valtava jurri sentään.
- Anonyymi
Aleksanterinkadulla
- Anonyymi
Muistan.
- Anonyymi
Minäkin muistan.
- Anonyymi
Tanssiaisissa, hän oli illan kaunein nainen.
https://www.youtube.com/watch?v=sicFDUNrOK8
##### - Anonyymi
Puiston polulla näin sut ensikerran.
- Anonyymi
No sielläpä juuri 😘
- Anonyymi
Muistan kysymys on ennenkin esitetty joten laita sinä välillä.
- Anonyymi
Vanajanlinnassa nähtiin. Igraya, varmaan syntyi siitä?
- Anonyymi
Jyväskylässä ruoan äärellä ehkäpä.
- Anonyymi
Autokoulussa.
- Anonyymi
Skootteri. Popo....
- Anonyymi
Muistan ja olen tosi utelias tietämään, että mitä ajattelet minusta silloin alussa?
Juteltiin pihassa muutama sana ja myöhemmin vähän enemmän toisessa paikassa. - Anonyymi
Koulussa
- Anonyymi
Muistan naisen ruokaravintolasta hyvää seuraa oli muutenki kivaa㊙️
- Anonyymi
Koulun käytävillä.
- Anonyymi
Milloin ensikohtaaminen oli? Suunnilleen, jos et muista tarkkaa ajankohtaa. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ensikohtaaminen oli? Suunnilleen, jos et muista tarkkaa ajankohtaa. 😊
Äkkiä aika menee 80 luvun lopussa. 🤔
- Anonyymi
Joo muistan ☕️🚬
- Anonyymi
Kadulla
- Anonyymi
Kettutyttö
- Anonyymi
Parasta Ennen, ysäribileissä, pyöreän pöydän äärellä. Seuralaiseni(ystävämies) esitteli muutamille siinä ja sinä olit minun oikealla puolella vastapäätä, se hiljainen mies.
Tavattiin vuosia myöhemmin ja tervehdit minua pää kallellaan, reippaasti, keväällä.
En muistanut sinua ennenkö vuoden päästä ja silloinkin epäilin olitko se sinä.Olit se sinä, varmistui omassa päässäni nyt Pääsiäisenä vaikkei nähtykään. Vielä mietin käteltiinkö me silloin?MInulla oli pinkki hame. - Anonyymi
Työpaikalla♥️
- Anonyymi
<3
- Anonyymi
Toki.
- Anonyymi
Joo porvoon keskustassa siinä kivijalka baarissa. muistan oikein hyvin.
- Anonyymi
Työpaikalla, sun sakean katseesi kohtasin, kakkasakean,
T. meikäläinen
Ps. Tee johtopäätökses, kirjoita ne, morjens......
https://m.youtube.com/watch?v=tSRYvYN1ayw&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD - Anonyymi
Kauan sitten näin hänet, en muista missä se oli tai mikä syy oli että olimme samassa paikassa ainakin hetken. Muistan kuitenkin että hän oli uimapuvussa, katselin häntä koska hän näytti hyvin kauniille ja jotenkin vetosi voimakkaasti. Hän oli mielestäni varustettu kauniilla, vartaloon nähden pitkähköillä jaloilla, lantiolla joka ei ollut naisellisessa mielessä kovin leveä mutta omasta mielestäni naisellinen ja kaunis. upealla vatsalla ja vartaloon sopivilla kivan kokoisilla yläosilla. Näimme jälkeenpäin enemmän ja ihailin häntä aina hieman salaa. Hän on edelleenkin upean näköinen ja kokoinen, kasvanut aikuiseksi naiseksi ja ehkä jopa kaunistunutkin lisää, elämä kuitenkin soljuu meillä eritavoin emmekä koskaan ole aikuisten oikeasti olleet toisistamme sillä tavoin kiinnostuneita.
- Anonyymi
Muistan löhestulkoon mitä haluan muistaa ei kiinnosta miksi pitäisi
- Anonyymi
Minä tulin hissistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055039
- 634927
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592971- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588