Riina!!!

imprezza898

Olet todellakin epäonnistunut tehtävässäsi.Tämän palstan taso on laskenut huomattavasti viime aikoina,ei tästä tule mitään...
Enkä varmasti ole ainoa,joka on tätä mieltä.
Ennen täällä oli muutakin keskusteltavaa kuin volvoboost.Nyt tääl,joka keskustelus"VB" tappelee jonku kans.
Jos poistaisit vähä rajummin viestei ni taso saattas nousta.
Teen susta valituksen suomi24:n ylläpitoon!!!Anteeks vaa kauheesti,mut ei voi muutakaa.
Asialle on pakko tehdä jotain tai pian tääl ei o ku muutama teini tappelees se volvobuusti kans!!!

11

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potti5

      Pitkästä aikaa joku puhuu asiaa.Ei tässä koko keskustelupalstassa ole mitään järkeä jos pari kaveria kirjoittaa koko ajan asiattomia viestejä! Mä luulen että VOLVOBOOSTILLA taitaa ittellä olla aivojen tilalla jotain nestettä.Kyllä alkuaikoina VOLVOBOOST oli aika hauska,mutta kyllä liika on liikaa.Helvetin lapsellista touhua! Mun mielestä VOLVOBOOST voisi työntää tietokoneensa sinne minne aurinko ei paista! Mene VOLVOBOOST huomenna työkkäriin ja etsi itselles elämä!

    • Suomen tietotoimisto, toejoki

      Palstan valvojaksi pitäisi hommata kaveri joka kyttää näitä kuraviestejä 24h. Mistä me sellaisen löydämme? Mun mielestä tämä palsta voitaisiin poistaa ja tilalle kuvakooste Ässien menestysvuosista.

    • Olen kyllä huomannut täällä muiden häiriköiden tekoset ja poistellutkin ahkeraan heidän viestejään. Ongelmana on, että te ihmiset ette tee ilmoituksia asiattomista viesteistä, jolloin huomaisin paljon helpommin asiattomat viestit ja poistot nopeutuisivat. Kuten olen jo aiemmin sanonut, niin aikani on rajallinen. Työni on vapaaehtoista ja yritän tehdä siinä parhaani.

      Minua ei haittaa, vaikka ilmoituksen ylläpitoon tekisitkin, saavatpahan muidenkin mielipiteen palstan häiriköistä ym.

      • imprezza898

        Kaikkihan sen tietää ettei kukaan koko aikaa voi viestejä kytätä,mutta jos homman ottaa niin kyllähän se pitää puuhtaasti hoitaa!!!
        Ja se viestien poisto on sun homma,ei meidän kenenkään tartte sulle ilmottaa,jos on asiatonta tekstiä...
        Jos sun aika ei riitä huolehtimaan tästä palstasta,niin anna homma jollekkin muulle,jolla on aikaa hoitaa homma puhtaasti.Ja niitä ehdokkaita varmasti riittää...


      • imprezza898 kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää ettei kukaan koko aikaa voi viestejä kytätä,mutta jos homman ottaa niin kyllähän se pitää puuhtaasti hoitaa!!!
        Ja se viestien poisto on sun homma,ei meidän kenenkään tartte sulle ilmottaa,jos on asiatonta tekstiä...
        Jos sun aika ei riitä huolehtimaan tästä palstasta,niin anna homma jollekkin muulle,jolla on aikaa hoitaa homma puhtaasti.Ja niitä ehdokkaita varmasti riittää...

        Ei tietenkään ole teidän hommanne ilmoitella viestien poistoista, mutta jos näette asiattoman viestin, niin miksi ette siitä ilmoittaisi? Se nopeuttaa poistoa huomattavasti ja helpottaa myös minun työtäni. Mielestäni on melko turhaa valittaa jos on asiallisia viestejä, kun ei itse voi edes pientä klikkausta tehdä niiden poistumisen eteen.

        Ja jos ylläpito näkee toiminnassani jotain väärää, tai katsoo etten ole enää sopiva sheriffiksi niin he kyllä minulle asiasta huomauttavat. Olen palstalla ollut jo sheriffinä monisen monta kuukautta, eikä ongelmia ole ollut, joten miksi antaa paikkani uudelle sheriffille? Ja ongelmana tässä sheriffin vaihdoksessa on, että tilalle tulisi joku näistä häiriköistä.


      • ninna

        ...nyt kun olet täällä taas Riina? Vetoomuksia on tullut niin paljon, että sinuna poistaisin joka ikisen palstalla olevan volvo-ketjun, koska jokaisesta löytyy asiattomuuksia. Sitten voisi olla hetken tavallista tarkempana ja seurailla tilannetta.


      • ninna kirjoitti:

        ...nyt kun olet täällä taas Riina? Vetoomuksia on tullut niin paljon, että sinuna poistaisin joka ikisen palstalla olevan volvo-ketjun, koska jokaisesta löytyy asiattomuuksia. Sitten voisi olla hetken tavallista tarkempana ja seurailla tilannetta.

        Jos nyt otan tämän illan urakaksi poistaa edelliseltä viideltä sivulta kaikki asiattomuudet. Jos huomaatte, että jotain jää, niin laittakaa ilmoitus asiattomasta viestistä, niin saadaan ne viimeisetkin asiattomuudet pois. Suursiivous siis alkakoon!


      • imprezza898
        riina00 kirjoitti:

        Ei tietenkään ole teidän hommanne ilmoitella viestien poistoista, mutta jos näette asiattoman viestin, niin miksi ette siitä ilmoittaisi? Se nopeuttaa poistoa huomattavasti ja helpottaa myös minun työtäni. Mielestäni on melko turhaa valittaa jos on asiallisia viestejä, kun ei itse voi edes pientä klikkausta tehdä niiden poistumisen eteen.

        Ja jos ylläpito näkee toiminnassani jotain väärää, tai katsoo etten ole enää sopiva sheriffiksi niin he kyllä minulle asiasta huomauttavat. Olen palstalla ollut jo sheriffinä monisen monta kuukautta, eikä ongelmia ole ollut, joten miksi antaa paikkani uudelle sheriffille? Ja ongelmana tässä sheriffin vaihdoksessa on, että tilalle tulisi joku näistä häiriköistä.

        siis se ei o meidän homma ilmottaa sulle asiattomista viesteistä,mutta kyllä minä ainakin ilmotan heti jos vastaan tulee.
        JOS minä olisin sheriffi pori palstalla poistasin kaikki viestit missä volvoboost tappelee jonkun kanssa.ja niitä täällä nyt on aikas paljon...


      • imprezza898
        riina00 kirjoitti:

        Jos nyt otan tämän illan urakaksi poistaa edelliseltä viideltä sivulta kaikki asiattomuudet. Jos huomaatte, että jotain jää, niin laittakaa ilmoitus asiattomasta viestistä, niin saadaan ne viimeisetkin asiattomuudet pois. Suursiivous siis alkakoon!

        Niin sitä pitää!!!


      • myman
        riina00 kirjoitti:

        Jos nyt otan tämän illan urakaksi poistaa edelliseltä viideltä sivulta kaikki asiattomuudet. Jos huomaatte, että jotain jää, niin laittakaa ilmoitus asiattomasta viestistä, niin saadaan ne viimeisetkin asiattomuudet pois. Suursiivous siis alkakoon!

        juttu et oot taas paikalla Riina. Näin homma alkaa hoituu mut yks iso juttu, nää viestit myös jossa haukutaan VB:tä on herjaavia.Jätetään omaan arvoonsa ja Riina jatkaa tästä. Tehkäämme vaan työ helpommaksi ilmoittamalla, mut ei oteta kantaa täällä. Jokainenha tietää jo mikä toi VB on.


      • volvoboost

        tehnyt lukemattomia ilmoituksia viesteistä. Ihme ja kumma siltikin vain ne pysyy palstoilla ja minun taas häipyy vaikka niissä ei ole mitään väärää.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe