Eli minulla tulee katosta kaksi johtoa sininen ja ruskea, voinko kytkeä siihen valaisimen josta tulee maapiuha vaikka katosta ei tule maapiuhaa.
Kattovalaisimen asennus
9
168
Vastaukset
- Anonyymi
Upea ja taatusti asiallinen aloitus jota olemme ja kauan kaivanneet !
- Anonyymi
Kyllä voit, älä kuitenkaan kytke sitä maajohtoa mininkään, vaan teippaa sen johdon pää umpeen.
- Anonyymi
Suoja maan boit kytkeä siniseen johtimeen .
- Anonyymi
Paras jättää sokeripalassa nollaus tekemättä.
- Anonyymi
Jos esim peset valainta niin mos se buitaa sähkö , ja sitä ei ole suojammaadoiyetyumsaat sähköiskun .
Kytkemällö kelta vihreän siniseen mollaat valismen ja jos se buitaa menee sulake.
Asiantuntija - Anonyymi
Jos esim peset valainta niin mos se buitaa sähkö , ja sitä ei ole suojammaadoiyetyumsaat sähköiskun .
Kytkemällö kelta vihreän siniseen mollaat valismen ja jos se buitaa menee sulake.- Anonyymi
Sitä ei vaan saa mennä kytkemään ellei muutkin tilan laitteet ole maadoitettu -eli siantuntija jakelee taas vääriä neuvoja
- Anonyymi
Kytkemällö kelta vihreän siniseen mollaat valismen ja jos se buitaa menee sulake.- Anonyymi
Oletko muuten huomannut että juopuneena sinä jankkaat samaa juttua toistuvasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745