Eli minulla tulee katosta kaksi johtoa sininen ja ruskea, voinko kytkeä siihen valaisimen josta tulee maapiuha vaikka katosta ei tule maapiuhaa.
Kattovalaisimen asennus
9
172
Vastaukset
- Anonyymi
Upea ja taatusti asiallinen aloitus jota olemme ja kauan kaivanneet !
- Anonyymi
Kyllä voit, älä kuitenkaan kytke sitä maajohtoa mininkään, vaan teippaa sen johdon pää umpeen.
- Anonyymi
Suoja maan boit kytkeä siniseen johtimeen .
- Anonyymi
Paras jättää sokeripalassa nollaus tekemättä.
- Anonyymi
Jos esim peset valainta niin mos se buitaa sähkö , ja sitä ei ole suojammaadoiyetyumsaat sähköiskun .
Kytkemällö kelta vihreän siniseen mollaat valismen ja jos se buitaa menee sulake.
Asiantuntija - Anonyymi
Jos esim peset valainta niin mos se buitaa sähkö , ja sitä ei ole suojammaadoiyetyumsaat sähköiskun .
Kytkemällö kelta vihreän siniseen mollaat valismen ja jos se buitaa menee sulake.- Anonyymi
Sitä ei vaan saa mennä kytkemään ellei muutkin tilan laitteet ole maadoitettu -eli siantuntija jakelee taas vääriä neuvoja
- Anonyymi
Kytkemällö kelta vihreän siniseen mollaat valismen ja jos se buitaa menee sulake.- Anonyymi
Oletko muuten huomannut että juopuneena sinä jankkaat samaa juttua toistuvasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968