Miten peruutan päivityksen? Jos poistan W 11 päivityksen koko kone saattaa mennä tilttiin. En tee koneella mitään ilman WordPadia. Se oli ainoa toimiva tekstinkäsittely, muistiinpanoväline. Nyt PITÄÄ VÄKISIN OSTAA Officen paketti ja se nuuskii kaikki mitä kirjoittaa. Ei ole MITÄÄN YKSITYISYYTTÄ ENÄÄ.
MS on niin vastenmielinen - en käyttäisi ollenkaan, ellei olisi pakko.
Windows poisti tänään koneelta WordPadin ilman lupaa
34
149
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En voisi vihata mikrosoftia yhtään enempää.
Mikään niiden uudistus ei ole käytännöllinen asiakkaan näkökulmasta.
Ne kiusaa, kiristää, pakottaa, tekee elämästä helvettiä. - AnonyymiUUSI
11 versio ei tunnista edes muistiota. Se ...kadotti senkin.
ok..... nyt tulee kiinalaisia merkkejä.... ruudun täydeltä.
WOW mikkis.
Post it laput meni toimintakyvyttömäksi.
Ei toimi enää ctr c eikä ctrl v
WOW mikrosoft paska - AnonyymiUUSI
Minne tän koneen voi palauttaa?
Mikkis? Ostin tietokoneen, josta MS itse tekee ramman. - AnonyymiUUSI
Miksi MS ruinaa itselleen paskaa palautetta näillä teoilla?
Onko MS:n päälliköllä krooninen paska päivä? - AnonyymiUUSI
vajaa 3 v kone taisi hajota w11 päivitykseen.
Mitä mä teen tällä enää?
TÄÄ ON MUN KIRJOITUSKONE.
Jokainen automaattipäivitys on uhka. - AnonyymiUUSI
Löytyyhän niitä Wordille vaihtoehtoja. Ei tarvitse rähjätä.
- AnonyymiUUSI
Mitä vaihtoehtoja?
Libre? Aivan paska.
- AnonyymiUUSI
Ei sun tarvitse ostaa Office -pakettia. Tarjolla on ihan ilmainenkin vaihtoehto. Tämä vaihtoehto on LibreOffice. Se mitä varten Wordpad on poistunut, niin sen on ollutkin tarkoitus poistua. Mikäli olisit yhtään perillä siitä, että mitä päivitysten mukana on tulossa, niin tämäkään ei olisi ollut ihmetyksen aihe. Itse en edes muista milloin olisin kyseisen sovelluksen edes avannut.
- AnonyymiUUSI
Libre office on sekava paska.
- AnonyymiUUSI
Puhutko sä oikeasti ihmisille tuolla tavalla?
”tarkoitus poistua…”
Poistumisen ainoa tarkoitus on lisätä Officepaketin myyntiä.
Ja toivottavasti ostavat taivas version, niin
hommasta saadaan mahdollisimman epävarmaa.
Jos voisin, matkustaisin menneisyyteen ja
TEKISIN KAIKKENI, ETTÄ MS ei koskaan edes synny.
- AnonyymiUUSI
Mikrosoft on tuhonnut kaikki kilpailijat, kaikki
muut ohjelmavalmistajat,
kaikki muut vaihtoehdot.
ARVATKAA MIKSI? - AnonyymiUUSI
Omenaa en viittis ottaa, koska
niiiden ylläpito Suomessa ja Irlannissa on
m**vikaisia 30 vuotiaita
sekopäitä.
Hommaa hallinnoi Suomessa Gigantti ja niiden katupojat enkä halua
astua siihen firmaan jalallakaan. - AnonyymiUUSI
Tää koko skene on niin törkeä.
- AnonyymiUUSI
Abiword voisi olla Wordpadille jonkin sortin vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Wordpad löytyy edelleen netistä, joten sen saa kyllä asennettua uudestaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Wordpad löytyy edelleen netistä, joten sen saa kyllä asennettua uudestaan.
Ei tullut.
- AnonyymiUUSI
Ei ole enää muita kuin online versioita.
Jolloin teksti tallentuu pilveen, ei
omalle koneelle.
JOLLOIN KAIKKI TIETOTURVA ON NOLLA. - AnonyymiUUSI
Ei ole enää MS virallisilla sivuilla saatavilla.
Homma on död.
Tää on niin uskomatonta.
Tikut on täynnä omia tekstejä,
luotu padilla, eikä kone avaa niitä enää.- AnonyymiUUSI
Uusavuttomia Windows -käyttäjiä taas... Asenna Libre Office, niin saat myös RTF -tiedostot auki muiden tiedostoformaattien lisäksi. Miksi ihmeessä muka pitäs käyttää Microsoftin Wordpadia noita varten? Kaikki paras olisi tosin kunheittäsit koko Windowsin helvettiin ja siirtysit Linuxiin :-) Esimerkiksi itse käyttämässäni Debianissa Libre Office on oletuksena osa työpöytäympäristöä, eli oletuksena asennettuna. Mutta jos väkisin haluat kiduttaa itseäsi Windowsilla niin kyllä Libre Office löytyy sillekin ja on täysin ilmainen.
T. miksuh - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uusavuttomia Windows -käyttäjiä taas... Asenna Libre Office, niin saat myös RTF -tiedostot auki muiden tiedostoformaattien lisäksi. Miksi ihmeessä muka pitäs käyttää Microsoftin Wordpadia noita varten? Kaikki paras olisi tosin kunheittäsit koko Windowsin helvettiin ja siirtysit Linuxiin :-) Esimerkiksi itse käyttämässäni Debianissa Libre Office on oletuksena osa työpöytäympäristöä, eli oletuksena asennettuna. Mutta jos väkisin haluat kiduttaa itseäsi Windowsilla niin kyllä Libre Office löytyy sillekin ja on täysin ilmainen.
T. miksuhUusavuttomia?
Olen leiponut tota kuraa vuodesta ensimmäinen versio.
Linux on kuraa, Libre on kuraa. Mäkkärillä ei ole mitään kelvollista haastajaa.
Mikrosoftin kanssa eläminen on kuin
eläisi väksin sosiopaatin tai juopon kanssa.
Koko ajan saa olla vahtimassa.
Arvaamaton!
- AnonyymiUUSI
Jotenkin ajattelin, että kun tallentaa
raakatekstin .rtf nä
niin ne säilyy.
Väärin ajateltu. - AnonyymiUUSI
OTTAKAA KONE POIS VERKOSTA
TAI ESTÄKÄÄ PÄIVITYKSET,
JOS HALUATTE SÄILYTTÄÄ OMAT TIETONNE
JA
WORDPADIN. - AnonyymiUUSI
Mikrosoft?
Päädytte kaikki helvettiin, saatte kokea sen tuskan minkä itse aiheutitte muille. - AnonyymiUUSI
Jos seuraisit uutisia olisit kuullut jo toista vuotta sitten, että Microsoft on lopettamassa Wordpadin tuen. Eli jos seuraisit uutisia toi ei olisi tullut sulle yllätyksenä. Siitä on jo pitkälti toista vuotta kun asiasta kerrottiin ekan kerran.
Jos et halua tollasta tapahtuvan heitä Windows helvettiin ja ala käyttää Linuxia :-)
Sitäpaitsi miksi muka pitäs joku Microsoftin office ostaa? Mikset käytä Libre Officea, joka on täysin ilmainen? Toi siitä seuraa kun on Microsoftin aivopesemä, ei tajuta ettei sen softat ole ainut vaihtoehto. Toki Libre Offfice on yleisemmin käytetty Linuxissa, jossa se oletuksena osa yleensä jokaista distroa. Mutta kyllä se Libre Office on saatavilla Windowsillekin.
T. miksuh- AnonyymiUUSI
Esimerkiksi itse käyttämässäni Debianissa Libre Office on oletuksena osa työpöytäympäristöjä, joten se on myös oletuksena asennettuna heti käyttiksen asennuksen jälkeen. Mutta tietysti jos joku väkisin haluaa kiduttaa itseään Windowsilla niin kyllä Libre Officen voi asentaa sillekin. Eikä Libre Office maksa yhtään mitään.
T. miksuh - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi itse käyttämässäni Debianissa Libre Office on oletuksena osa työpöytäympäristöjä, joten se on myös oletuksena asennettuna heti käyttiksen asennuksen jälkeen. Mutta tietysti jos joku väkisin haluaa kiduttaa itseään Windowsilla niin kyllä Libre Officen voi asentaa sillekin. Eikä Libre Office maksa yhtään mitään.
T. miksuhLibre office on sekavaa paskaa.
Miksi ei voinut antaa olla helppo, selkeä Word Pad.
Ihan turha äimistellä ”miksi et seurannut”.
Korvaajaa ei ole. TIKUT ON TÄYNNÄ TEKSTEJÄ… voi uunot! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Libre office on sekavaa paskaa.
Miksi ei voinut antaa olla helppo, selkeä Word Pad.
Ihan turha äimistellä ”miksi et seurannut”.
Korvaajaa ei ole. TIKUT ON TÄYNNÄ TEKSTEJÄ… voi uunot!Hölynpölyä. Libre Office on loistava toimisto-ohjelmisto. Sehän on tekstinkäsittelyohjelman lisäksi myös taulukkolaskenta, esitysgrafiikkaohjelmisto jne. Ja mitä oikein selität? Minä nimenomaan olen seurannut uutisia, joten kuulin Wordpadin tuen loppumisesta jo pitkälti toista vuotta sitten. Mutta ketjun alottaja ilmeisesti ei ole seurannut uutisia eikä ole kuullut siitä, joen se tuli hänelle ilmeisesti yllätyksenä. Eli minä Linux -käyttäjänä tiesin Wordpadin tuen loppumisen jo ikuisuus sitten, mutta Windows -käyttäjille se on näköjään tullut yllätyksenä :-)
T. miksuh
- AnonyymiUUSI
Eikö Wordpad ole enemmän tekstieditori kuin toimisto-ohjelma ? Siinä ei käsittääkseni ole kauheasti muotoilutoimintoja. Jos aloittaja kaipaa tekstieditoria niin vaihtoehtoja on esmes Notepad++ ja oma suosikkini Kate.
- AnonyymiUUSI
No jos tekstieditoria pelkästään kaipaa niin eihän Windowsin Notepad ole mihinkään katoamassa. Mutta ketjussahan joku puhu Microsoftin officen ostamisen aikomisesta, eli ilmeisesti kaikille ei tekstieditori riitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos tekstieditoria pelkästään kaipaa niin eihän Windowsin Notepad ole mihinkään katoamassa. Mutta ketjussahan joku puhu Microsoftin officen ostamisen aikomisesta, eli ilmeisesti kaikille ei tekstieditori riitä.
NotePad halvaantui myös tänään päivityksen yhteydessä.
JA NYT KYSE ON 1-20 sivun teksteistä.
- AnonyymiUUSI
Kokeiltu: ohjelman voi viedä takaisin koneelle,
mutta kone ei suostu avamaan mitään aiemmin
luotuja enää Word Padillä.
Kone ei enää ehdota avausohjelmaksi Word Padia,
vaikka se on viety takaisin oikeisiin kansioihin. - AnonyymiUUSI
Netissä on linkkejä, joista saa ”ladata” epämääräisestä paikasta jotain.
Ruudulla vilahtaa englanninkielinen versio WorPadistä ja
sitten se katoaa. Se ei edes ilmesty ohjelmaluetteloon.
Luoja yksin tietää, mitä sieltä livahti konelle.
Kun klikkaa valmiin tallenntun, aiemmin luodun kirjoitetun tekstin, se pakottaa Wordille,
eikä edes esitä vaihtoehdoksi avata Wpadillä.
SELLAISTA EI ENÄÄ OLE.
Jos ei ole ostanut Wordia, TIEDOSTOT EI AUKEA ENÄÄ OLLENKAAN.
WordPadin saa konelle, mutta se elää nyt ihan omaa sisäistä elämää.
Sillä voi kirjoittaa, tallentaa, mutta sillä ei voi avata enää mitään.
KAIKKI VANHAT TEKSTIT MENI PILOILLE.
MS on m*lkku.- AnonyymiUUSI
Kuten sanoin jo aiemmin ketjussa, asenna Libre Office. Se ei maksa mitään, on loistava toimisto-ohjelmisto ja sillä voi avata mm. sillä Wordpadilla luotuja dokumentteja kuten myös Microsoftin officella luotuja dokumentteja.
T. miksuh
- AnonyymiUUSI
Jokanen joka tarjoaa nyt Libreä tai Notea,
vastaus kuuluu: puhu mun mikkiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694