Sulkea kaihtimia. Kaunis punertava auringonlasku hiljakseen vetäytyi oikealle. Mieheltä, joka taitaa paeta.
Vielä ei viitsinyt
40
506
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä pakenet?
- Anonyymi
Omia tunteitani ja naisen tunteita. Yhtä aikaa kohtaan ja haluan kuplaani suojaan. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omia tunteitani ja naisen tunteita. Yhtä aikaa kohtaan ja haluan kuplaani suojaan. Ap.
Ei kannata paeta tunteita. Sehän on arvokkainta mitä voi olla. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata paeta tunteita. Sehän on arvokkainta mitä voi olla. ❤️
Ovat myös voimakkaampi asia kuin mikään konkreettinen arjessa. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat myös voimakkaampi asia kuin mikään konkreettinen arjessa. Ap.
Kyllä, mutta sitäkin merkityksellisempi. ❤️
Kannattaa uskoa oikeaan rakkauteen kun sitä on, vaikka se vaikeaa onkin.
- Anonyymi
Paetaan molemmat. Ehkä se auttaa joskus kohtaamaan.
- Anonyymi
Ehkä kierrämme laajaa ympyrää ja kohtaamme sitten ovella yhtaikaa. Ap.
- Anonyymi
Ap, et viitsinyt itse sulkea kaihtimet vaiko läheltä nainen ? Keneltä naiselta ( tunteilta ) haluat paeta?? Onko se hyvä juttu molempien kannalta?
- Anonyymi
Naiselle lähelle, kyllä. Ei tietenkään ole hyvä mutta puheyhteyskään ei puoleltani toimi. Kyllä voi olla caatanan vaikeaa. Olemme aikuisia ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että raskaita juttujakin on tapahtunut mutta tämä. Tämä on jumissa. Tuskin hänelle, kun vaikuttaa olevan rohkeampi mutta minulle haasteellisempi. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle lähelle, kyllä. Ei tietenkään ole hyvä mutta puheyhteyskään ei puoleltani toimi. Kyllä voi olla caatanan vaikeaa. Olemme aikuisia ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että raskaita juttujakin on tapahtunut mutta tämä. Tämä on jumissa. Tuskin hänelle, kun vaikuttaa olevan rohkeampi mutta minulle haasteellisempi. Ap.
Etkö voi avata puheyhteyttä viesteillä, jos se siitä alkaisi aukeamaan?
Tämä voisi olla siis mulle tai koskea meitä. En ole niin rohkea, kun ehkä luulet, enkä yhtään niin vahva miltä ehkä näytän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi olla siis mulle tai koskea meitä. En ole niin rohkea, kun ehkä luulet, enkä yhtään niin vahva miltä ehkä näytän.Viestit on hankalia. Kaikki ei odota sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestit on hankalia. Kaikki ei odota sellaisia.
Minä odotan, koska ei meistä kumpikaan saa puheyhteyttä auki. Kuin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi olla siis mulle tai koskea meitä. En ole niin rohkea, kun ehkä luulet, enkä yhtään niin vahva miltä ehkä näytän.Missä muodossa viestit voisi olla. Kuulostaa hölmöltä mutta en tiedä sinunkauttahänen etunimeään. Auto on toki pihassa mutta onko hänen nimissään sitten. Ne olisikohan nelisen, kun olemne kohdanneet, niin olen havainnut reippaalta vaikuttavan aikuisen naisen. Tosin tuntematta yhtään. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muodossa viestit voisi olla. Kuulostaa hölmöltä mutta en tiedä sinunkauttahänen etunimeään. Auto on toki pihassa mutta onko hänen nimissään sitten. Ne olisikohan nelisen, kun olemne kohdanneet, niin olen havainnut reippaalta vaikuttavan aikuisen naisen. Tosin tuntematta yhtään. Ap.
Nelisen kertaa siis. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan näemmä nähty, moikattu entäs viestitelty?? Olen pahoillani että oot kokenut raskaita juttuja. Mullekin varsin tuttua. Rohkea saatan olla, mutta jännitän kyllä itsekin aluksi. Yritetäänkö olla toistemme tukena, avata puheyhteys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muodossa viestit voisi olla. Kuulostaa hölmöltä mutta en tiedä sinunkauttahänen etunimeään. Auto on toki pihassa mutta onko hänen nimissään sitten. Ne olisikohan nelisen, kun olemne kohdanneet, niin olen havainnut reippaalta vaikuttavan aikuisen naisen. Tosin tuntematta yhtään. Ap.
Tää menee multa ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka lähelle? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sama nainen.. kyllä mun nimi pitäs olla erään tiedossa. (21:57:47)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan näemmä nähty, moikattu entäs viestitelty?? Olen pahoillani että oot kokenut raskaita juttuja. Mullekin varsin tuttua. Rohkea saatan olla, mutta jännitän kyllä itsekin aluksi. Yritetäänkö olla toistemme tukena, avata puheyhteys?
Tuolla viestittelymuodolla tarkoitin siis reaaliviestintää hänen puhelimeensa, ainakaan sitä ei ole tapahtunut. Täällä taas olen käyttänyt tunnisteita joitakin kertoja viikkojen aikana. Puheyhteys.. sitä toivon, edelleen. En oikein ole toivomustyyppiä mutta tämä on ajautunut tähtien asentoon koko juttu. Juuri tällä hetkellä esim. ovikello ei olisi toivottavaa, varmaankaan. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka lähelle? Sivusta
Erittäin, erittäin, hyvin, hyvin lähelle. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sama nainen.. kyllä mun nimi pitäs olla erään tiedossa. (21:57:47)
Emme ole esittäytyneet keskenämme, enkä ole ollut sattumoisin kohdallakaan, että olisin kuullut jonkun kutsuvan häntä nimeltään. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko samoissa asuinympäristössä muttei naapureita?
Kohtaamiset (neljästi) jossain ulkona? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanko samoissa asuinympäristössä muttei naapureita?
Kohtaamiset (neljästi) jossain ulkona?Olemme. Myös sitäkin. Kyllä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme. Myös sitäkin. Kyllä. Ap.
Siis olemme, tuohon toiseen... Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olemme, tuohon toiseen... Ap.
Sama vai samoissa taloissa? Milloin viimeksi nähty tai kohdattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kirjoitellut ja viimeksi tänä aamuna tähän ketjuun.
Tähän kohtaan tahtoisin kysyä, olenko ajanut itse autolla? Minkä värinen auto pihassa ?
Onko tätä reippautta naisen havaittu juuri muutaman viikon aikana syystäkin?
Sitä aiemmin nähty ohimennen ( mulla joitai havaintoja ).
- Anonyymi
Tämä ei olut minulta. Minulla ei ole kaihtimia ja verhot visusti kiinni.
Mieheltä - Anonyymi
Jos tämä on minulle naiselle lähelle. Tiedät että rakastan todella. ❤️ nr. 4
- Anonyymi
Hän ei ole numero 4. Ap.
- Anonyymi
Älä pakene, ei ole mitään syytä.
- Anonyymi
Eipä siihen selkeää syytä olekaan. On vain huolestuneisuus tulevasta, mikä sinänsä on epärealistista. Ap.
- Anonyymi
Kauanko meinasit paeta?
- Anonyymi
En tiedä. Ajallisesti aika ei merkitse itselleni enää siinä mielessä mutta se ei tarkoita, että roikottaisin ja että roikottaisin hautaan saakka. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Ajallisesti aika ei merkitse itselleni enää siinä mielessä mutta se ei tarkoita, että roikottaisin ja että roikottaisin hautaan saakka. Ap.
Enää? Oletko kauankin paennut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää? Oletko kauankin paennut?
Tunteitani häneen useamman kuukauden. Mielessäni välillä lähestynyt, välillä erkaantunut, kunnes muutama viikko sitten sattui jotakin, mistä en nyt tässä enempää. Ap.
- Anonyymi
Mene vain pelkoa päin ja jos tuntuu kamalan pelottavalta niin hyppää Jumalan syliin ja
pyydä Jumalalta apua. Vaikka et edes uskoisi häneen mutta pyytäisit kuitenkin häntä avuksi hän tulee ja auttaa. Kannattaa kokeilla. Rohkeutta sulle ystävä hyvä! :)- Anonyymi
En oikein usko Hänen huomaansa mutta kiitos kuitenkin tästä lähestymisneuvosta. :) Ap.
- Anonyymi
Lopettaisit pakenemisen. Olisi ihanaa katsella yhdessä auringonlaskuja.
- Anonyymi
Itse miehenä lopettanutkin tunteiden pakenemisen yhden nuoremman naisen suhteen ja alkanut näyttää vaan mitä mun tunteet oikeesti sanoo hänestä
- Anonyymi
Tsemppiä sulle! Teet mitä hyvänsä elämässä ja tunteissa, jotkut vaan ei halua tuntea erityisiä tunteita ja se on ihan ok. Teet sitten jotain muuta ja nautit muista jutuista sitten elämässäsi. Meitä ihmisiä on niin ääripäähän asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516600- 705601
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1034908Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273635- 2053201
- 413025
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242944mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132829- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3461610