Vielä ei viitsinyt

Anonyymi-ap

Sulkea kaihtimia. Kaunis punertava auringonlasku hiljakseen vetäytyi oikealle. Mieheltä, joka taitaa paeta.

40

506

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sä pakenet?

• Anonyymi

Omia tunteitani ja naisen tunteita. Yhtä aikaa kohtaan ja haluan kuplaani suojaan. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omia tunteitani ja naisen tunteita. Yhtä aikaa kohtaan ja haluan kuplaani suojaan. Ap.

Ei kannata paeta tunteita. Sehän on arvokkainta mitä voi olla. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata paeta tunteita. Sehän on arvokkainta mitä voi olla. ❤️

Ovat myös voimakkaampi asia kuin mikään konkreettinen arjessa. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat myös voimakkaampi asia kuin mikään konkreettinen arjessa. Ap.

Kyllä, mutta sitäkin merkityksellisempi. ❤️
        Kannattaa uskoa oikeaan rakkauteen kun sitä on, vaikka se vaikeaa onkin.

• Anonyymi

Paetaan molemmat. Ehkä se auttaa joskus kohtaamaan.

• Anonyymi

Ehkä kierrämme laajaa ympyrää ja kohtaamme sitten ovella yhtaikaa. Ap.

• Anonyymi

Ap, et viitsinyt itse sulkea kaihtimet vaiko läheltä nainen ? Keneltä naiselta ( tunteilta ) haluat paeta?? Onko se hyvä juttu molempien kannalta?

• Anonyymi

Naiselle lähelle, kyllä. Ei tietenkään ole hyvä mutta puheyhteyskään ei puoleltani toimi. Kyllä voi olla caatanan vaikeaa. Olemme aikuisia ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että raskaita juttujakin on tapahtunut mutta tämä. Tämä on jumissa. Tuskin hänelle, kun vaikuttaa olevan rohkeampi mutta minulle haasteellisempi. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle lähelle, kyllä. Ei tietenkään ole hyvä mutta puheyhteyskään ei puoleltani toimi. Kyllä voi olla caatanan vaikeaa. Olemme aikuisia ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että raskaita juttujakin on tapahtunut mutta tämä. Tämä on jumissa. Tuskin hänelle, kun vaikuttaa olevan rohkeampi mutta minulle haasteellisempi. Ap.

Etkö voi avata puheyhteyttä viesteillä, jos se siitä alkaisi aukeamaan?
        Tämä voisi olla siis mulle tai koskea meitä. En ole niin rohkea, kun ehkä luulet, enkä yhtään niin vahva miltä ehkä näytän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä voisi olla siis mulle tai koskea meitä. En ole niin rohkea, kun ehkä luulet, enkä yhtään niin vahva miltä ehkä näytän.

Viestit on hankalia. Kaikki ei odota sellaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestit on hankalia. Kaikki ei odota sellaisia.

Minä odotan, koska ei meistä kumpikaan saa puheyhteyttä auki. Kuin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä muodossa viestit voisi olla. Kuulostaa hölmöltä mutta en tiedä sinunkauttahänen etunimeään. Auto on toki pihassa mutta onko hänen nimissään sitten. Ne olisikohan nelisen, kun olemne kohdanneet, niin olen havainnut reippaalta vaikuttavan aikuisen naisen. Tosin tuntematta yhtään. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä muodossa viestit voisi olla. Kuulostaa hölmöltä mutta en tiedä sinunkauttahänen etunimeään. Auto on toki pihassa mutta onko hänen nimissään sitten. Ne olisikohan nelisen, kun olemne kohdanneet, niin olen havainnut reippaalta vaikuttavan aikuisen naisen. Tosin tuntematta yhtään. Ap.

Nelisen kertaa siis. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan näemmä nähty, moikattu entäs viestitelty?? Olen pahoillani että oot kokenut raskaita juttuja. Mullekin varsin tuttua. Rohkea saatan olla, mutta jännitän kyllä itsekin aluksi. Yritetäänkö olla toistemme tukena, avata puheyhteys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää menee multa ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka lähelle? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sama nainen.. kyllä mun nimi pitäs olla erään tiedossa. (21:57:47)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan näemmä nähty, moikattu entäs viestitelty?? Olen pahoillani että oot kokenut raskaita juttuja. Mullekin varsin tuttua. Rohkea saatan olla, mutta jännitän kyllä itsekin aluksi. Yritetäänkö olla toistemme tukena, avata puheyhteys?

Tuolla viestittelymuodolla tarkoitin siis reaaliviestintää hänen puhelimeensa, ainakaan sitä ei ole tapahtunut. Täällä taas olen käyttänyt tunnisteita joitakin kertoja viikkojen aikana. Puheyhteys.. sitä toivon, edelleen. En oikein ole toivomustyyppiä mutta tämä on ajautunut tähtien asentoon koko juttu. Juuri tällä hetkellä esim. ovikello ei olisi toivottavaa, varmaankaan. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka lähelle? Sivusta

Erittäin, erittäin, hyvin, hyvin lähelle. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sama nainen.. kyllä mun nimi pitäs olla erään tiedossa. (21:57:47)

Emme ole esittäytyneet keskenämme, enkä ole ollut sattumoisin kohdallakaan, että olisin kuullut jonkun kutsuvan häntä nimeltään. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko samoissa asuinympäristössä muttei naapureita?
        Kohtaamiset (neljästi) jossain ulkona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko samoissa asuinympäristössä muttei naapureita?
        Kohtaamiset (neljästi) jossain ulkona?

Olemme. Myös sitäkin. Kyllä. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme. Myös sitäkin. Kyllä. Ap.

Siis olemme, tuohon toiseen... Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olemme, tuohon toiseen... Ap.

Sama vai samoissa taloissa? Milloin viimeksi nähty tai kohdattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kirjoitellut ja viimeksi tänä aamuna tähän ketjuun.
        Tähän kohtaan tahtoisin kysyä, olenko ajanut itse autolla? Minkä värinen auto pihassa ?
        Onko tätä reippautta naisen havaittu juuri muutaman viikon aikana syystäkin?
        Sitä aiemmin nähty ohimennen ( mulla joitai havaintoja ).

• Anonyymi

Tämä ei olut minulta. Minulla ei ole kaihtimia ja verhot visusti kiinni.

Mieheltä

• Anonyymi

Jos tämä on minulle naiselle lähelle. Tiedät että rakastan todella. ❤️ nr. 4

• Anonyymi

Hän ei ole numero 4. Ap.

• Anonyymi

Älä pakene, ei ole mitään syytä.

• Anonyymi

Eipä siihen selkeää syytä olekaan. On vain huolestuneisuus tulevasta, mikä sinänsä on epärealistista. Ap.

• Anonyymi

Kauanko meinasit paeta?

• Anonyymi

En tiedä. Ajallisesti aika ei merkitse itselleni enää siinä mielessä mutta se ei tarkoita, että roikottaisin ja että roikottaisin hautaan saakka. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Ajallisesti aika ei merkitse itselleni enää siinä mielessä mutta se ei tarkoita, että roikottaisin ja että roikottaisin hautaan saakka. Ap.

Enää? Oletko kauankin paennut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enää? Oletko kauankin paennut?

Tunteitani häneen useamman kuukauden. Mielessäni välillä lähestynyt, välillä erkaantunut, kunnes muutama viikko sitten sattui jotakin, mistä en nyt tässä enempää. Ap.

• Anonyymi

Mene vain pelkoa päin ja jos tuntuu kamalan pelottavalta niin hyppää Jumalan syliin ja
      pyydä Jumalalta apua. Vaikka et edes uskoisi häneen mutta pyytäisit kuitenkin häntä avuksi hän tulee ja auttaa. Kannattaa kokeilla. Rohkeutta sulle ystävä hyvä! :)

• Anonyymi

En oikein usko Hänen huomaansa mutta kiitos kuitenkin tästä lähestymisneuvosta. :) Ap.

• Anonyymi

Lopettaisit pakenemisen. Olisi ihanaa katsella yhdessä auringonlaskuja.

• Anonyymi

Itse miehenä lopettanutkin tunteiden pakenemisen yhden nuoremman naisen suhteen ja alkanut näyttää vaan mitä mun tunteet oikeesti sanoo hänestä

• Anonyymi

Tsemppiä sulle! Teet mitä hyvänsä elämässä ja tunteissa, jotkut vaan ei halua tuntea erityisiä tunteita ja se on ihan ok. Teet sitten jotain muuta ja nautit muista jutuista sitten elämässäsi. Meitä ihmisiä on niin ääripäähän asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6600
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      70
      5601
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      103
      4908
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3635
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      205
      3201
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3025
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2944
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2829
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1661
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      346
      1610
    Aihe