Sitten se pitää ottaa pois verkosta, ettei winukka ota sitä väkisin pois.
Mistä saa ostettua koneen, missä on vielä Wordpad?
6
62
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei ole hyvä idea. Pääset helpommalla kun opettelet korvaamaan wordpadin, etkä kiertämään sen poistoa.
- AnonyymiUUSI
Miksi ei muka ole hyvä idea? Jos wordpadin vielä löytää niin sen voi asentaa. Olen varma, että pian netistä löytyy versioita wordpadista ja sellaisia, joita MS ei poista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei muka ole hyvä idea? Jos wordpadin vielä löytää niin sen voi asentaa. Olen varma, että pian netistä löytyy versioita wordpadista ja sellaisia, joita MS ei poista.
Voi asentaa, mutta MS estää sen käytön siten, siten
että
- ohjelman voi viedä konelle
- sen voi avata
- sillä voi kirjoittaa
- sillä voi tallentaa
- SILLÄ EI VOI AVATA AIEMMIN LUOTUA TEKSTIÄ.
- AnonyymiUUSI
Lataa libreoffice ja käytä writer tekstinkäsittely ohjelmaa. Ohjelman voi ladata osoitteesta: https://fi.libreoffice.org/lataa/luotettavin-libreoffice/
- AnonyymiUUSI
Mistä voi ostaa koneen, jossa on vielä WordPad?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725