Syytät minua jatkuvasti siitä, että en kykene pääsemään sinusta yli

Anonyymi-ap

Se on todella narsistista, kun et kykene käsittämään omaa ainutlaatuisuuttasi , ja ihanuuttasi, vaan yrität suorastaan väkisin pakottaa minut pääsemään ylitse sinusta, tiedät että oon yrittänyt nähdä ja tapailla toisia naisia koko tän ajan, mutta en oo kohdannut ketään johon tulis samanlaisia tunteita tai edes lähelle. On siis julmaa vaatia toista pääsemään yli jostain mistä on lähes mahdotonta päästä yli, jos tuntisit samoin minua kohtaan, niin et ikinä laittaisi tuollaista vaatimusta minua kohtaan ,kuvittelet että ihmisiä voi tuosta vaan korvata toisella...

Kyllä mä kuolen tähän suruun ja tuskaan muutenkin , eli ei tarvitse tehdä siitä yhtään kivuliaampaa mitä sen tarvitsee olla. Ja kyllä sä nainen oot se syy, minkä takia en tuu elään pitkää elämää, tiedät itsekkin, että mennään ehkä viimeisiä vuosia tässä, vaikka niitä voisi olla useampiakin. Mut eipä sillä oo mitään väliä, jokainen päivä on ihan yhtä yksinäisen , seuras, ilman, porukas , tekemisellä tai tekemättä jättämisellä.

Ehkä jaksoin sinnitellä sen illuusion varassa, kun luulin saavani jonkinlaista helpotusta ja hoitoa tähän tuskaan ja yksinäisyyteen, mutta en sitä saanut, luulin että saisin suhteen jonkun toisen naisen kanssa, mutta sekin on sula mahdottomuus, ehdokkaita on vaikka muille jakaa, mutta minun puoleltani se on hyvin vaikeaa...

Mutta kyllä tässä ollaan jo toinen jalka haudassa hyvin vahvasti ,vaikka kuinka hienosti menit asiat muuten. Voinhan mä joku päivä olla vaik multimiljornääri, mut mitä väliä. Teen asioita jotka tekee mut iloseks, ja harrastan seksiä joka saa mut turhautuneeks, en rakasta ketään muutkun sua.

Ehkä joskus rakastan itseäni, joskus ihastun toiseen ihmiseen, mutta se on kovin häilyvää, verrattuna siihen mitä se oli sunkaa...

9

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkea hyvää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Saat mut surulliseksi tuosta. Sanon siksi että unohda kun se sattuu että olet muiden kanssa etkä puhu IRL kanssani. Saathan sinä olla. Se sinun vapaus.
      Tunnen minä hyvin paljon sinua kohtaan. On vaikea ajatella sitä miten paljon tunnet minua kohtaan kun en ole koskaan ennen sellaista kokenut.

• Anonyymi

Se on ihan totta
      Sinä et kauaa elä. Haistoin sen sinusta näin sen sinusta. Ja tiekkö yhen jutun. Mitä jumala sinun kohdallasi sitten päättääkään niin mulle se on ihan kusen hailee asia
      En arvosta enkä rakasta sinua. Olet mulle yhtä kuin et mitään. Et mitään. Esiinny tee temppujas hyppää kaivoon. Tee koira temppuja. Minä en usko ikinä yhteenkään niistä. Mutta sinä päivänä kun sinä kuolet ja henkäset viimisen kerran niin sanot minun nimen.
      Kurja päivä on ollut. Yksi on poissa maajusseista. Rauha hänen sielulleen. Ei ollut helppo elämä. Ja vain keski iässä. Mutta edelleen olen sitä mieltä
      Paha saa palkkansa maan päällä. Ja herra tuomitsee loput viimisenä päivänä

• Anonyymi

Oot hyvin harhaisella tiellä jos kuvittelet mua millään tasolla pahaks, pääkoppa pitäs sulla tutkia nainen.

• Anonyymi

Helvetti mä rakastan sua vieläkin
      Mut ajatus siitä et sä kuolet pian on ihan hirveä
      Sä tuot hyvin sun oman tuskan ja pahan olon
      Mutta et mieti sekunttiakaan et se vie multa kaikki voimat jotka pitäis käyttää siihen yritän parantua.
      Hoet miten sä et et jaksa
      Mut Jaska ajattelit tajuta etten mäkään jaksa!
      Et mun pitää haalia jotain iloa
      Vitun vaikeassa elämässä jostakin
      Et jaksan taistella
      Olla perkeleen vaadittu voima
      Jota niin mussa ihailet ...
      Minä oon loppu myöskin ja helvetin surullinen noista
      Uutisista
      Tekee vaan mieli karjuu täyttä kurkkua
      Miks just sille jota eniten rakastian piti tulla toi kohtalo
      Et se sairastuu niin et menetän senkin
      Unet juorusi mulle asiasta mies
      Vaikket itse saanu sanottua mulle

Naiselta jonka sydän ei jaksa
      Vaikka tahtoo rakastaa nii tää on raskasta ja vaikeaa..

• Anonyymi

Tiedän että olen sinulle koko maailma ja elämä
        Mutta olen sitä eräälle toisellekin johon nyt
        Nojaan ku sun kans on nii helvetin rakasta olla!
        Mun pitää miettiä viimein itse edes jotenki
        Eikä valuttaa omia voimia teihin kaikki saamatta takasi
        Siihen oon täs elämäs kyllästynyt
        Palvelemaan muita
        Mä todellakin perkele haluan itselle jotakin parempaa ku surua surun perään
        Mulla siihen oikeus myöskin !
        Voida paremmin ja hyvin ja olla onnellisempi
        Mä en jaksa surua
        Kyllä siinäkin vittu pitää joku kohtuus olla
        Mitä yksilön sitä pitää kestää
        Tai epäonnea
        Mä en ymmärtä mistää mitää
        Itkettää vain niin vitusti tämä koko kuvio.
        Mut rakastan varmasti sua kuolemaan asti
        Oon aina se tärkein ja ykkönen
        Mut nyt tarvin iloa ja ergiaa...

• Anonyymi

Aito rakkaus tervehdyttää ihmistä, vaikka ei koskaan rakkauden kohteen kanssa fyysisesti olisikaan. Rakkauteen ei kuulu ehtojen antaminen ja toisessa väkisin riippuminen, vaan toisen arvostaminen, tekee hän mitä ikinä päättääkin.

• Anonyymi

Kypsää puhetta kiitos. Täällä ihmiset toinen toistaan morkkaa ja harvassa on ne se jotkut niinku sinä. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi ja ole siunattu 🩷

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2298
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1893
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      28
      1592
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1560
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1330
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1214
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1135
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1130
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      952
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    Aihe