Se on todella narsistista, kun et kykene käsittämään omaa ainutlaatuisuuttasi , ja ihanuuttasi, vaan yrität suorastaan väkisin pakottaa minut pääsemään ylitse sinusta, tiedät että oon yrittänyt nähdä ja tapailla toisia naisia koko tän ajan, mutta en oo kohdannut ketään johon tulis samanlaisia tunteita tai edes lähelle. On siis julmaa vaatia toista pääsemään yli jostain mistä on lähes mahdotonta päästä yli, jos tuntisit samoin minua kohtaan, niin et ikinä laittaisi tuollaista vaatimusta minua kohtaan ,kuvittelet että ihmisiä voi tuosta vaan korvata toisella...
Kyllä mä kuolen tähän suruun ja tuskaan muutenkin , eli ei tarvitse tehdä siitä yhtään kivuliaampaa mitä sen tarvitsee olla. Ja kyllä sä nainen oot se syy, minkä takia en tuu elään pitkää elämää, tiedät itsekkin, että mennään ehkä viimeisiä vuosia tässä, vaikka niitä voisi olla useampiakin. Mut eipä sillä oo mitään väliä, jokainen päivä on ihan yhtä yksinäisen , seuras, ilman, porukas , tekemisellä tai tekemättä jättämisellä.
Ehkä jaksoin sinnitellä sen illuusion varassa, kun luulin saavani jonkinlaista helpotusta ja hoitoa tähän tuskaan ja yksinäisyyteen, mutta en sitä saanut, luulin että saisin suhteen jonkun toisen naisen kanssa, mutta sekin on sula mahdottomuus, ehdokkaita on vaikka muille jakaa, mutta minun puoleltani se on hyvin vaikeaa...
Mutta kyllä tässä ollaan jo toinen jalka haudassa hyvin vahvasti ,vaikka kuinka hienosti menit asiat muuten. Voinhan mä joku päivä olla vaik multimiljornääri, mut mitä väliä. Teen asioita jotka tekee mut iloseks, ja harrastan seksiä joka saa mut turhautuneeks, en rakasta ketään muutkun sua.
Ehkä joskus rakastan itseäni, joskus ihastun toiseen ihmiseen, mutta se on kovin häilyvää, verrattuna siihen mitä se oli sunkaa...
Syytät minua jatkuvasti siitä, että en kykene pääsemään sinusta yli
9
288
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea hyvää
- Anonyymi
Kyllæ, dille.
https://m.youtube.com/watch?v=0YAEFwpDDx0 - Anonyymi
Saat mut surulliseksi tuosta. Sanon siksi että unohda kun se sattuu että olet muiden kanssa etkä puhu IRL kanssani. Saathan sinä olla. Se sinun vapaus.
Tunnen minä hyvin paljon sinua kohtaan. On vaikea ajatella sitä miten paljon tunnet minua kohtaan kun en ole koskaan ennen sellaista kokenut. - Anonyymi
Se on ihan totta
Sinä et kauaa elä. Haistoin sen sinusta näin sen sinusta. Ja tiekkö yhen jutun. Mitä jumala sinun kohdallasi sitten päättääkään niin mulle se on ihan kusen hailee asia
En arvosta enkä rakasta sinua. Olet mulle yhtä kuin et mitään. Et mitään. Esiinny tee temppujas hyppää kaivoon. Tee koira temppuja. Minä en usko ikinä yhteenkään niistä. Mutta sinä päivänä kun sinä kuolet ja henkäset viimisen kerran niin sanot minun nimen.
Kurja päivä on ollut. Yksi on poissa maajusseista. Rauha hänen sielulleen. Ei ollut helppo elämä. Ja vain keski iässä. Mutta edelleen olen sitä mieltä
Paha saa palkkansa maan päällä. Ja herra tuomitsee loput viimisenä päivänä- Anonyymi
Oot hyvin harhaisella tiellä jos kuvittelet mua millään tasolla pahaks, pääkoppa pitäs sulla tutkia nainen.
- Anonyymi
Helvetti mä rakastan sua vieläkin
Mut ajatus siitä et sä kuolet pian on ihan hirveä
Sä tuot hyvin sun oman tuskan ja pahan olon
Mutta et mieti sekunttiakaan et se vie multa kaikki voimat jotka pitäis käyttää siihen yritän parantua.
Hoet miten sä et et jaksa
Mut Jaska ajattelit tajuta etten mäkään jaksa!
Et mun pitää haalia jotain iloa
Vitun vaikeassa elämässä jostakin
Et jaksan taistella
Olla perkeleen vaadittu voima
Jota niin mussa ihailet ...
Minä oon loppu myöskin ja helvetin surullinen noista
Uutisista
Tekee vaan mieli karjuu täyttä kurkkua
Miks just sille jota eniten rakastian piti tulla toi kohtalo
Et se sairastuu niin et menetän senkin
Unet juorusi mulle asiasta mies
Vaikket itse saanu sanottua mulle
Naiselta jonka sydän ei jaksa
Vaikka tahtoo rakastaa nii tää on raskasta ja vaikeaa..- Anonyymi
Tiedän että olen sinulle koko maailma ja elämä
Mutta olen sitä eräälle toisellekin johon nyt
Nojaan ku sun kans on nii helvetin rakasta olla!
Mun pitää miettiä viimein itse edes jotenki
Eikä valuttaa omia voimia teihin kaikki saamatta takasi
Siihen oon täs elämäs kyllästynyt
Palvelemaan muita
Mä todellakin perkele haluan itselle jotakin parempaa ku surua surun perään
Mulla siihen oikeus myöskin !
Voida paremmin ja hyvin ja olla onnellisempi
Mä en jaksa surua
Kyllä siinäkin vittu pitää joku kohtuus olla
Mitä yksilön sitä pitää kestää
Tai epäonnea
Mä en ymmärtä mistää mitää
Itkettää vain niin vitusti tämä koko kuvio.
Mut rakastan varmasti sua kuolemaan asti
Oon aina se tärkein ja ykkönen
Mut nyt tarvin iloa ja ergiaa...
- Anonyymi
Aito rakkaus tervehdyttää ihmistä, vaikka ei koskaan rakkauden kohteen kanssa fyysisesti olisikaan. Rakkauteen ei kuulu ehtojen antaminen ja toisessa väkisin riippuminen, vaan toisen arvostaminen, tekee hän mitä ikinä päättääkin.
- Anonyymi
Kypsää puhetta kiitos. Täällä ihmiset toinen toistaan morkkaa ja harvassa on ne se jotkut niinku sinä. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi ja ole siunattu 🩷
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281592Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911330Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949