Helpottaisi paljon

Anonyymi-ap

jos saisin tietää miten sulla menee.

63

1284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai siis kuulla.

• Anonyymi

Hyvin mulla menee, jos meidän välillä kaikki hyvin. 😊🩷 Miten sä voit?

• Anonyymi

Helvetin huonosti. En jaksa enää

• Anonyymi

Jaksaa jaksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksaa jaksaa

Kiitos tsempistä sulle jollekkin anonm tyypille 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tsempistä sulle jollekkin anonm tyypille 🙂

🫂🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksaa jaksaa

Jaksatko sinä itsekin paremmin kun tsemppaat tätä palstaäijää? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksatko sinä itsekin paremmin kun tsemppaat tätä palstaäijää? ☺️

Ps webinsinööri, sulla tulee kiire jo touhata ja tolskata. Arki koittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksaa jaksaa

😂😂😂 👌🏽

• Anonyymi

Tolkuton ikävä ja epätoivo.

• Anonyymi

Voi kuu hyvin ainoa haitta on että on meidän kansanedustajat onnistunu vuosien saatossa ajaan tän maan niin huonoon jamaan et on melkolailla ihme että yhtään kellään on töitä enään mu ajanee saman asian kun yleislakko tätä ny vaan on kestäny jo jokunen vuosi tilanne on suunnilleen sama kun olis jos ois yleislakko hyvä että välttämättömätömät toiminnot on toiminnassa jos nää katsotte hieman tarkempaa ni näkyy vaikutus valtion verotuloissa parhaiten tuli nää sitäkin joskus mietittyä miten saa samat saman vaikutuksen kun ei ihmiset suostunu yleislakkoon menemään pääsyy pelättiin että pankki vie talon

• Anonyymi

Haha oot niin hauska, NOT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha oot niin hauska, NOT

Sinäkään et ole palstasedälle räksyttäjä yhtään hauska tätä väärää puuta osoitellessasi

• Anonyymi

Siinä se menee. Ei mitään akuuttia hätää, paitsi rakkauden ja läheisyyden puute.

• Anonyymi

Sama vika. 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama vika. 😘

Tulisit mies tänne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisit mies tänne

Minne sinne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisit mies tänne

Minne sinne?

• Anonyymi

Kaikki menee päin vttua paitsi mynä

• Anonyymi

Kaikki ok kunhan sulla menis hyvin 🩷

• Anonyymi

Nooh ei hääppösest.
      Mut mä tuun ja pöllin sun puutarhatontut, etkä voi sille mitään 😂Ootteko jo pistäneet patsaat ulos?

• Anonyymi

Niihin on sivelty myrkkyä. Kosketus altistaa.

• Anonyymi

Vastahan sinä kysyit. Ja halusit tarkempaa tietoa, mutta et kysynyt lisää.
      Nämä kyselyt on vähän huono tapa saada oikeita vastauksia. Kasvotusten voisi valaista enemmän.

• Anonyymi

Terveys huonossa kunnossa, rahat loppu ja harkitsen vakavasti firman lopettamista.

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Sama homma. Yritys hyvä kymmenen... Oli. Palkkatyöt kutsuu. Kyllä mulle ois enemmän töitä, jos hyvin menis sillä toisellakin...

Että se siitä ja se tästä. Toki toivon että törmäillään sit muuten ja jos vaikka kehittyy jotain.

• Anonyymi

Vain sun kanssa olisin onnellinen 🤗🤭❤️

• Anonyymi

🐣🌼ihanaa♥️

• Anonyymi

Huomenta! ☕ Olotila on sekä fyysisesti että henkisesti ihan hyvä, parempaa kohti mennään. Alan olla taas hurmoksellinen itseni, kyllä humppa huolet karkoittaa.

• Anonyymi

Helpottaisiko täällä vastaamalla saadut vastaukset vai olisiko ennemmin IRL ?
      Onnistuisiko viesteily muulla tapaa ?

• Anonyymi

Helpottaa ja helpottaa. Pitääköhän tässä pian käyttää pystysuuntaista morsetusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaa ja helpottaa. Pitääköhän tässä pian käyttää pystysuuntaista morsetusta.

Sitä en osaisi ( morsetusta ) 😅

• Anonyymi

Jokohan sun olisi palstasedän avauksiin vastaileva jankkaaja aika päästää itsesi kärsimyksistä ja jättää tämä palsta sekä omat luulosi taakse?

• Anonyymi

No siis tällä hetkellä menee sekä fyysisesti että henkisesti ihan paskasti. Sekä olen ihan lopen uupunut kaikesta. Liikaa ollut kaikkea viimeaikoina. Todella hyvään saumaan tuli tää pääsiäisloma niin olen ottanut vain ja ainoastaan rennosti ja levännyt todella paljon. Ei oo edes ollut voimavaroja mihinkään. Ja yksin pitää selvitä koska asun yksin niin on tää raskasta. Mutta ehkä tää vielö joskus helpottaa. Olisi helpompaa jaksaa, jos olisi joku ihana puoliso jakamassa raskasta taakkaani. Ja minä tietysti auttaisi häntä silloin, jos hänellä on vaikeaa. Mutta en tiedä miten hänelle menee siis ihastuksellani jonka toivon että olisi mun puoliso mut eihän se oo mahdollista. :( Pakko jaksaa yksin kärvistellä ku ei kuulemma saa tehdä itsaria. Voi harmi. Tekis niin mieli. Vaikeaa jaksaa elää, mut se on vaan pakko.

• Anonyymi

Kannattaa lähteä nyt vaikka tunnin lenkille, niin aivot saa happea ja olo paranee. Meitä on paljon yksinäisiä, mutta kun hankkii itselleen mielekästä tekemistä, niin ne murheetkin unohtuu. -nainen sivusta

• Anonyymi

Että herra verkkoeppe on hyvä ja jatkaa troolaamista tämän toopen runokirjan kirjoittamikseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että herra verkkoeppe on hyvä ja jatkaa troolaamista tämän toopen runokirjan kirjoittamikseksi

Eikä kukaan varmaan käske pyöriä täällä nolaamassa itseään ja vähän muitakin samalla pahan palvelija. Niiaa ny vielä. Osa 3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa lähteä nyt vaikka tunnin lenkille, niin aivot saa happea ja olo paranee. Meitä on paljon yksinäisiä, mutta kun hankkii itselleen mielekästä tekemistä, niin ne murheetkin unohtuu. -nainen sivusta

Muuten voisin lähteä, mutta voimavarat on niin vähissä, että ei jaksa edes lenkille lähteä. Voi kunpa olisi se yksi ihana nainen täällä mun kaa, niin hän voisi "repiä" minut, että mentäisiin yhdessä lenkille, vaikka olisin silleen, että: "En jaksa." Mutta hänen kanssaan jaksaisin lähteä lenkille. Se olisi hänen kanssaan kivaa.

En ole yksinäinen. Minulla on paljon läheisiä, mutta en aina jaksa nähdä niitä. Tarvitsen paljon omaa aikaa, vaikka se välillä onkin myös hieman ikävää olla yksin, mutta se tekee myös hyvää. Toisaalta on kivaa olla yksin, mutta toisaalta ei. Oon aika ristiriitainen vähän kaikessa.

• Anonyymi

Oi että koeta jaksaa taistella. Kaikki on väliaikaisesti jumissa ja sinulla on lupa olla väsynyt. Usko mua koittaa aika kun on sun vuoros loistavaa. Rukoilen sulle henkisiä voimavaroja. Lepää Jumalan kämmenellä kunnes voimasi palautuvat ja ole siunattu! Vaikka en tunne sua tahdon sinulle pelkkää hyvää tulevaisuuteen! ⚓🙏🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi että koeta jaksaa taistella. Kaikki on väliaikaisesti jumissa ja sinulla on lupa olla väsynyt. Usko mua koittaa aika kun on sun vuoros loistavaa. Rukoilen sulle henkisiä voimavaroja. Lepää Jumalan kämmenellä kunnes voimasi palautuvat ja ole siunattu! Vaikka en tunne sua tahdon sinulle pelkkää hyvää tulevaisuuteen! ⚓🙏🩷

Kiitos ihanasta vastauksesta! Vaikka en tiiä kuka oot mut vaikutat ihanalta ihmiseltä tuon vastauksesi perusteella. En silti luovuta, vaikka tuntuu että ei meinaa jaksaa enää elää. Voimat on ihan loppu. Mut pakko jaksaa, koska ei oo mitään muuta vaihtoehtoa.

• Anonyymi

Sinunko oloa tässä pitäisi helpottaa, helpota kuule ihan itse itseäsi vaan.

• Anonyymi

Mistä moinen töykeästi itsellesi tuntematonta kohtaa? Häpeäisit edes!

• Anonyymi

Jost niin- tuff love- jos sulla mies särkee päätä niin lyö varvas rotvalliin. Varmasti unohtuu pipi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä moinen töykeästi itsellesi tuntematonta kohtaa? Häpeäisit edes!

Mulla on jatkuvasti kauhea häpeä. Jotenkin se liittyy koko persoonaan ja pohdin samalla mun oikeutta olla olemassa, on tosi outoa.

• Anonyymi

Kuopatut kustannukset ei juuri yhdistä enää siinä kaikki.

• Anonyymi

Liittyyks tää siihen firmaa?

• Anonyymi

Sen vain haluaisin kuulla.

• Anonyymi

Ihan hyvin. Laitoin työpaikkahakemuksen menemään. Työ alkaisi elokuussa ja työpäivät olisivat kuusituntisia ja työ juuri sellaista mistä pidän.

• Anonyymi

Toivottavasti saat työn. Itse olen ihan masentunut tähän jatkuvaan työnhakuun. On tosi harvinaista, että olisi vielä vajaata viikkoa mahdollisuus tehdä.

• Anonyymi

Lässyn lässyn... myönnä pois että kiinnostelee mutta vastakaikua ei taida olla.

• Anonyymi

Kaikki haaveet on toteutuneet tähän elämään.. Mutta kuitenkin toivoisin edelleen sitä vanhaa elämää sinun kanssa.

• Anonyymi

Mitä luulet saavasi minulta?

• Anonyymi

Meneehän tää. Muut huolettaa enemmän kuin minä. Pärjään kyllä.Toisaalta harkitsen otsatukkaa joka varmasti virhe. Olen vähän sisuuntunut ja v* ttuuntunut ihmisiin. Vähän tullut turhaantuminen. Mennyt usko kaikkeen. Ehkä itsenikin. Jaksa turhaa länkytystä. Kaikki vaan tuntuu olevan niin syvältä. Se varmaan saattaa täälläkin olla nähtävillä.

• Anonyymi

Oletko masentunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko masentunut.

En lähinnä uupuminen. En ole mitenkään surullinen tai itkuinen. Tympii ja pettynyt vain ihmisiin.

• Anonyymi

Aloittajan kysymys oli tosi hyvä ja akuutti.
      Näin paljon vastauksia.
      Muutenkin kannattaa kysästä kanssaihmisiltä vointia ja selviytymistä noin niinkuin yleensä.
      Ei se ole uteliaisuutta tai epäkohteliasta.
      Vai voiko joku väittää,että välitetään liikaa toisistamme.

• Anonyymi

Soita ja kysy

• Anonyymi

Hyvin menee. Sanoisin, että paremmin kuin koskaan.

• Anonyymi

Ei ole ikävä, paitsi jos olet raitistunut, lopettanut itsellesi ja muille valehtelun ja hoidattanut ne mustat hirvitykset pois suustasi.
      Odotan sitä 900 egeä jonka olet velkaa sekä anteeksipyyntöä.
      Sulla on ollut 6 kk aikaa hoitaa asiat. En usko että olet aloittanutkaan.
      Mä elän todellisuudessa, sinä kultalusikka perseessä syntyneen rikkaan pojun harhamaailmassa.

• Anonyymi

Mulla menee ihan hyvin, mutta en tiedä miten hänellä menee - harmi vaan.

• Anonyymi

Eipä sun tarvi hänestä huolehtia,hänellä on vaimo ja perhe,jotka kyllä huolehtivat!turhaa tuppaat toisten asioihin!

• Anonyymi

Miksi sä kysyt sitä täällä? Suoraan ota yhteyttä, jos oikeesti välität.

• Anonyymi

Oh hi 🤭huonosti kun sä et oo täällä ❤️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      216
      9242
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6048
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      103
      4908
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4858
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3960
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3500
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2926
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2911
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2701
    Aihe