Helpottaisi paljon

Anonyymi-ap

jos saisin tietää miten sulla menee.

18

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tai siis kuulla.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin mulla menee, jos meidän välillä kaikki hyvin. 😊🩷 Miten sä voit?

• Anonyymi
      UUSI

Helvetin huonosti. En jaksa enää

• Anonyymi
        UUSI

Jaksaa jaksaa

• Anonyymi
      UUSI

Tolkuton ikävä ja epätoivo.

• Anonyymi
      UUSI

Voi kuu hyvin ainoa haitta on että on meidän kansanedustajat onnistunu vuosien saatossa ajaan tän maan niin huonoon jamaan et on melkolailla ihme että yhtään kellään on töitä enään mu ajanee saman asian kun yleislakko tätä ny vaan on kestäny jo jokunen vuosi tilanne on suunnilleen sama kun olis jos ois yleislakko hyvä että välttämättömätömät toiminnot on toiminnassa jos nää katsotte hieman tarkempaa ni näkyy vaikutus valtion verotuloissa parhaiten tuli nää sitäkin joskus mietittyä miten saa samat saman vaikutuksen kun ei ihmiset suostunu yleislakkoon menemään pääsyy pelättiin että pankki vie talon

• Anonyymi
        UUSI

Haha oot niin hauska, NOT

• Anonyymi
      UUSI

Siinä se menee. Ei mitään akuuttia hätää, paitsi rakkauden ja läheisyyden puute.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki menee päin vttua paitsi mynä

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki ok kunhan sulla menis hyvin 🩷

• Anonyymi
      UUSI

Nooh ei hääppösest.
      Mut mä tuun ja pöllin sun puutarhatontut, etkä voi sille mitään 😂Ootteko jo pistäneet patsaat ulos?

• Anonyymi
      UUSI

Vastahan sinä kysyit. Ja halusit tarkempaa tietoa, mutta et kysynyt lisää.
      Nämä kyselyt on vähän huono tapa saada oikeita vastauksia. Kasvotusten voisi valaista enemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Terveys huonossa kunnossa, rahat loppu ja harkitsen vakavasti firman lopettamista.

• Anonyymi
      UUSI

Vain sun kanssa olisin onnellinen 🤗🤭❤️

• Anonyymi
      UUSI

Huomenta! ☕ Olotila on sekä fyysisesti että henkisesti ihan hyvä, parempaa kohti mennään. Alan olla taas hurmoksellinen itseni, kyllä humppa huolet karkoittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Helpottaisiko täällä vastaamalla saadut vastaukset vai olisiko ennemmin IRL ?
      Onnistuisiko viesteily muulla tapaa ?

• Anonyymi
        UUSI

Helpottaa ja helpottaa. Pitääköhän tässä pian käyttää pystysuuntaista morsetusta.

• Anonyymi
      UUSI

No siis tällä hetkellä menee sekä fyysisesti että henkisesti ihan paskasti. Sekä olen ihan lopen uupunut kaikesta. Liikaa ollut kaikkea viimeaikoina. Todella hyvään saumaan tuli tää pääsiäisloma niin olen ottanut vain ja ainoastaan rennosti ja levännyt todella paljon. Ei oo edes ollut voimavaroja mihinkään. Ja yksin pitää selvitä koska asun yksin niin on tää raskasta. Mutta ehkä tää vielö joskus helpottaa. Olisi helpompaa jaksaa, jos olisi joku ihana puoliso jakamassa raskasta taakkaani. Ja minä tietysti auttaisi häntä silloin, jos hänellä on vaikeaa. Mutta en tiedä miten hänelle menee siis ihastuksellani jonka toivon että olisi mun puoliso mut eihän se oo mahdollista. :( Pakko jaksaa yksin kärvistellä ku ei kuulemma saa tehdä itsaria. Voi harmi. Tekis niin mieli. Vaikeaa jaksaa elää, mut se on vaan pakko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      19
      2595
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1281
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      937
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      915
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      861
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      827
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      785
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      762
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe