Noloa vaan haaveilla salaa tekemättä mitään ja elää harhoissa.
Hävettäisikö sinua jos joku tietäisi että olet tällä palstalla?
23
290
Vastaukset
- Anonyymi
Hävettäisi. En kyllä ikinä myöntäisi kenellekään.
- Anonyymi
Väitätkö, ettei ne jo tiedä? Haha! Hauska.
- Anonyymi
Tää on luusereiden loppusijoituspaikka.
- Anonyymi
Sä pahin
- Anonyymi
voi ei se on niin noloa...
- Anonyymi
Mun rooli on mustalammas ja vastarannan riekku. Jostain syystä jopa nautin tästä, toistaiseksi. Ehkä aikuisena lopetan, jos se ikinä suostuu astumaan esiin.
- Anonyymi
Mä tiedän et ainaki 2 tietää et käyn täällä.
Ei hävetä
Naiselta. - Anonyymi
Olisi ajalle parempaakin käyttöä.
- Anonyymi
Ei se niin pahaa ole, jos suhteutatte yleiseen narsismiin, haukkumiseen ja valloillaan olevaan militarismiin.
- Anonyymi
Ei hävetä kun yks joskus näki kun spämmäsin tänne jotaki. Räkänaurut tuli mut sit ihan ok kun tää on sellane pään selventämispaikka. Vtu kun on ikävä ollut tänne ja yhtä ihanaa tyyppiä joka kirjoittaa tänne maailman ihanimpia juttuja ❤️
Mun elämä ollu paskaa kun en oo ny käyny hetkee tääl.
Sit kaipaan sitä mun vanhaa huåra-titteliäni täällä 🤗🤭- Anonyymi
😂😘
😎🫶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😘
😎🫶Merijärvellä oltu pääsiäisenä. Huh vähänkö oli kaukana. Luulin et ehdin palstalle pääsiäisenä mut katin v!ttu ei mitää saumaa.
- Anonyymi
Siestaa kibbutzhilla joku päivä, heinänkorsi suussa kuin Lucky Lukella, olen lukenut Pahkasikani, aamen.
- Anonyymi
Lucky strike 🚬👻
- Anonyymi
Haaveili ei kyllä tarkoita harhoissa olemista. E
- Anonyymi
Öööö 5 v sitten? 7?
- Anonyymi
Everybody knows. It's cool my babies.
- Anonyymi
Ei haittaisi 🤣
- Anonyymi
Monikin tietää että käyn täällä.
Miks pitäisi salailla tätä?
Mä en häpeä tunteitani enkä kaivattuani. - Anonyymi
Ei hävetä. Ketään kiinnosta missä käyn.
- Anonyymi
Kuka "joku" tietäisi? :D ..Ihan sama, mä en ole niin kiinnostava että olisin kerännyt seuraajia.
Ei hävetä. Pomokin tietää. Ja tietävät todella, että mulla on monta rautaa tulessa. Ei voi sanoo etten tekis mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859