Armeija ja huono kunto?

Anonyymi-ap

Hei armeijan käyneet ja siitä tietävät! Olen aina ollut kiinnostunut käymään armeijan, ja nyt olen siinä iässä missä sitä pitäisi oikeasti nyt miettiä.
Pelkään ettei kuntoni riitä siellä? Toki tiedän että se armeijassa kasvaa, mutta entä alkukausi? Esim cooper testi. Pitääkö se läpäistä kokonaan? en jaksa tällä hetkellä juosta 4-5 minuttia enempää. Olen toki alkanut sitäkin nyt treenaamaan. Kävelen paljon joten se luonnistuu paremmin. Mutta siellähän kannetaan myös painavaa rinkkaa ja vielä usein muutakin sen lisäksi? Olen 164cm pitkä, omistan pitkän selän jota ei ole paljoakaan treenattu. tästä syystä kipeytyy helposti.
Millaista treeniä tai kuntoilua kannattaisi aloittaa ennen armeijaa?

Huono kunto ei johdu esim ylipainosta vaan ihan yksinkertaisesti siitä ettei ole urheillut tai treenannut muutamiin vuosiin.

Myös kylmyys? Minulla on usein tosi kylmä ja todennäköisesti vähän huono verenkierto sormissa yms. En halua sen kuitenkaan estävän tätä. Tottuuko siihen kylmyyteen jossain vaiheessa? Ja varmasti paino nousee siellä joka antaa vähän lihaa ihon ja luiden väliin joka auttaa kylmyyteen.

Toivoisin todella mielelläni vastauksia näihin kysymyksiin kun en netistä oikein löytänyt! Mulla on iso motivaatio lähteä se suorittamaan, mietityttää vain paljon nämä kysymykset.

- N, 18

2

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tied, mitkä ovat tällä hetkellä vaaditut cooper-tulokset, kai sielläkin joku minimitulos on, joka olisi hyvä saada, ettei tarvitse ohjatusti lenkkeillä, mutta uinti voisi olla hyvä ja jonkinlainen voimaharjoittelu.

• Anonyymi

Kyllä huono kondis näkyy kaikessa päivittäisessä toiminnassa alokaskaudesta alkaen. On aika kurjaa yrittää tulla juosten kassulle päivän tetsaamisen jälkeen, niinkuin usein tullaan, ellei jalka nouse ja hengitys ei kulje. RAUK:ssa sitten mennäänkin jo ihan toista vauhtia, ja koko ajan ja aamusta alkaen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3603
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      18
      1904
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      37
      1881
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1691
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1452
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1412
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1349
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1105
    9. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1065
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1063
    Aihe