Hei armeijan käyneet ja siitä tietävät! Olen aina ollut kiinnostunut käymään armeijan, ja nyt olen siinä iässä missä sitä pitäisi oikeasti nyt miettiä.
Pelkään ettei kuntoni riitä siellä? Toki tiedän että se armeijassa kasvaa, mutta entä alkukausi? Esim cooper testi. Pitääkö se läpäistä kokonaan? en jaksa tällä hetkellä juosta 4-5 minuttia enempää. Olen toki alkanut sitäkin nyt treenaamaan. Kävelen paljon joten se luonnistuu paremmin. Mutta siellähän kannetaan myös painavaa rinkkaa ja vielä usein muutakin sen lisäksi? Olen 164cm pitkä, omistan pitkän selän jota ei ole paljoakaan treenattu. tästä syystä kipeytyy helposti.
Millaista treeniä tai kuntoilua kannattaisi aloittaa ennen armeijaa?
Huono kunto ei johdu esim ylipainosta vaan ihan yksinkertaisesti siitä ettei ole urheillut tai treenannut muutamiin vuosiin.
Myös kylmyys? Minulla on usein tosi kylmä ja todennäköisesti vähän huono verenkierto sormissa yms. En halua sen kuitenkaan estävän tätä. Tottuuko siihen kylmyyteen jossain vaiheessa? Ja varmasti paino nousee siellä joka antaa vähän lihaa ihon ja luiden väliin joka auttaa kylmyyteen.
Toivoisin todella mielelläni vastauksia näihin kysymyksiin kun en netistä oikein löytänyt! Mulla on iso motivaatio lähteä se suorittamaan, mietityttää vain paljon nämä kysymykset.
- N, 18
Armeija ja huono kunto?
Anonyymi-ap
2
336
Vastaukset
- Anonyymi
En tied, mitkä ovat tällä hetkellä vaaditut cooper-tulokset, kai sielläkin joku minimitulos on, joka olisi hyvä saada, ettei tarvitse ohjatusti lenkkeillä, mutta uinti voisi olla hyvä ja jonkinlainen voimaharjoittelu.
- Anonyymi
Kyllä huono kondis näkyy kaikessa päivittäisessä toiminnassa alokaskaudesta alkaen. On aika kurjaa yrittää tulla juosten kassulle päivän tetsaamisen jälkeen, niinkuin usein tullaan, ellei jalka nouse ja hengitys ei kulje. RAUK:ssa sitten mennäänkin jo ihan toista vauhtia, ja koko ajan ja aamusta alkaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831524Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1491352Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49872Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126800