Hei armeijan käyneet ja siitä tietävät! Olen aina ollut kiinnostunut käymään armeijan, ja nyt olen siinä iässä missä sitä pitäisi oikeasti nyt miettiä.
Pelkään ettei kuntoni riitä siellä? Toki tiedän että se armeijassa kasvaa, mutta entä alkukausi? Esim cooper testi. Pitääkö se läpäistä kokonaan? en jaksa tällä hetkellä juosta 4-5 minuttia enempää. Olen toki alkanut sitäkin nyt treenaamaan. Kävelen paljon joten se luonnistuu paremmin. Mutta siellähän kannetaan myös painavaa rinkkaa ja vielä usein muutakin sen lisäksi? Olen 164cm pitkä, omistan pitkän selän jota ei ole paljoakaan treenattu. tästä syystä kipeytyy helposti.
Millaista treeniä tai kuntoilua kannattaisi aloittaa ennen armeijaa?
Huono kunto ei johdu esim ylipainosta vaan ihan yksinkertaisesti siitä ettei ole urheillut tai treenannut muutamiin vuosiin.
Myös kylmyys? Minulla on usein tosi kylmä ja todennäköisesti vähän huono verenkierto sormissa yms. En halua sen kuitenkaan estävän tätä. Tottuuko siihen kylmyyteen jossain vaiheessa? Ja varmasti paino nousee siellä joka antaa vähän lihaa ihon ja luiden väliin joka auttaa kylmyyteen.
Toivoisin todella mielelläni vastauksia näihin kysymyksiin kun en netistä oikein löytänyt! Mulla on iso motivaatio lähteä se suorittamaan, mietityttää vain paljon nämä kysymykset.
- N, 18
Armeija ja huono kunto?
Anonyymi-ap
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
En tied, mitkä ovat tällä hetkellä vaaditut cooper-tulokset, kai sielläkin joku minimitulos on, joka olisi hyvä saada, ettei tarvitse ohjatusti lenkkeillä, mutta uinti voisi olla hyvä ja jonkinlainen voimaharjoittelu.
- Anonyymi
Kyllä huono kondis näkyy kaikessa päivittäisessä toiminnassa alokaskaudesta alkaen. On aika kurjaa yrittää tulla juosten kassulle päivän tetsaamisen jälkeen, niinkuin usein tullaan, ellei jalka nouse ja hengitys ei kulje. RAUK:ssa sitten mennäänkin jo ihan toista vauhtia, ja koko ajan ja aamusta alkaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011996
- 401842
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4261577Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna191381- 291250
- 1021169
- 151116
- 171068
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6994Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam37981