Säälistä haluat häntä?
Onko kaivattusi ruma ja tyhmä?
16
163
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
No ei mikään kaunotarkaan.
- AnonyymiUUSI
Kuka säälistä haluaa ketään?
- AnonyymiUUSI
Tavis ulkonäöltä ja outo luonne.
- AnonyymiUUSI
P on ja säälistä haluan.
- AnonyymiUUSI
Oot sairas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot sairas.
Muista koo mies yrittää liehitellä tätä peetä vielä kerran palstaäijän pajatuksen perusteella messiin tähän salkotanssiis😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista koo mies yrittää liehitellä tätä peetä vielä kerran palstaäijän pajatuksen perusteella messiin tähän salkotanssiis😉
Vähän ikävää osoitella tietysti, mutta kuka aloitti? Ylipäätään tämän nimikirjainten tanssittamisen jokaisen verkkokalvoille. Ei tässä vaan jaksa vaitikaan olla. Mites nämä muut jonkun tuttavapiirin ns nimikirjaimet, mistä tämä pakkomielteen kohde tuntisi millään tavalla? Joukkopsykoosi on kiva niin kauan kun sen saa pidettyä kasassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ikävää osoitella tietysti, mutta kuka aloitti? Ylipäätään tämän nimikirjainten tanssittamisen jokaisen verkkokalvoille. Ei tässä vaan jaksa vaitikaan olla. Mites nämä muut jonkun tuttavapiirin ns nimikirjaimet, mistä tämä pakkomielteen kohde tuntisi millään tavalla? Joukkopsykoosi on kiva niin kauan kun sen saa pidettyä kasassa
Ja osa 3- olen oppinut toki muutaman henkilön tämän autuaan länkytyksen ja manipuloinnin kautta, hyvät pahat ja rumat niputettu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja osa 3- olen oppinut toki muutaman henkilön tämän autuaan länkytyksen ja manipuloinnin kautta, hyvät pahat ja rumat niputettu
Minä olen nimittäin erittäin hyvä päättelemään ja sitä tuskin kukaan kllijuusto pystyy kiistämään enää. Anteex karkea kieli
- AnonyymiUUSI
Ei kyl ole ❤️
Maailman ihanin hän on. Ikävä niin että sattuu. Kaunein tarinan iskijä ja kirjoittaja. Vienyt kauan sitten jo jalat alta iteltä ja monelta muultakin. Saisinpa vaan häntä rakastaa ja tähän vierelle. Toivon että hän tietäisi kuinka merkityksellisen rakas hän itelleni on. Iloinen poika/mies jolla on suuri sydän ja osaa kuvata rakkautta kauneimmalla tavalla. Monesti miettinyt mistä hän voi saada puetuksi sanoiksi sen tunteen joka viiltää kuin terä, syvempi kuin mikää maailman kaivaus, surullisuutta pukea siihen maailman suurimpaan rakkauteen. Haaveilua siitä hetkestä rakastetun kanssa joka on näätävän odottavaa ❤️
Miettinyt että kuka tämä rakkauden lähettiläs täällä on. Cupido joka ampuu nuolia 🏹- AnonyymiUUSI
Nämä itsekehusi on mies varsin äiteliä ja todellisuudesta irtaantuneita
- AnonyymiUUSI
Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🍆💦
- AnonyymiUUSI
Komea on.
- AnonyymiUUSI
No en helvetissä haluaisi tuollaista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725