Siksi esitit vaikeastitavoitettavaa ja pelkäsit. Se on huono taktiikka. Toivottavasti otit opiksesi ja seuraavalla kerralla osaat olla avoin ja normaali. Ja muista huolehtia lääkityksestä ja mahdollisesta terapiahoidosta sairauteesi.
Tiedän että olit hulluna minuun ja yhä olet.
26
283
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sure thing... palstasetä. Sure thing...
- AnonyymiUUSI
Ei sille voi mitään jos pelkää ja ahdistuu tunteistaan.
- AnonyymiUUSI
Mua ei vaan kiinnostanut.
- AnonyymiUUSI
Tää ei ollut sitten multa.
- AnonyymiUUSI
Oli.
- AnonyymiUUSI
Niin tein ja otin jo opikseni, en vain tiedä kiinnostunko enää kunnolla kestään naisesta.
- AnonyymiUUSI
Mikset kiinnostuisi?
- AnonyymiUUSI
A minä en luovu meistä vaikkei meitä vie ole ollutkaan. B elä asia kans olet minun
- AnonyymiUUSI
Olet antanut syytä pelätä.
- AnonyymiUUSI
Mikä pelottaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pelottaa?
Naiset pelottaa. 🥲
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset pelottaa. 🥲
Eikait😂Mua ei tarvi pelätä ainakaan❤️
Rakkain on tutuin ja läheisin 🤗 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pelottaa?
Miehet pelottaa.
- AnonyymiUUSI
Tunnustan että olen edelleen rakastunut suhun. ❤️
Mitään niin kaunista en ole kokenut koskaan. Kukaan ei koskaan vie paikkaasi mun sydämestäni. Ikuisesti olet siellä syvällä. Anteeksi että en ole käynyt mutta olet varmaan tuntenut rakkauteni kun sua olen päivittäin ajatellut❤️ Hulluna suhun olen❤️ - AnonyymiUUSI
Sitä ei vaan kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Juu ja ap on todella katkera siitä. Voi voi ap kun se katkeruus tuosta sun viestistä niin paistaa läpi. Kaikkee ei voi saada vaik miten haluis yritäppäs jo se ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti kävit kunnon kakalla, sillä suudelmasi on pierun reunalta....
Ei mitään pökälemaistia.
https://m.youtube.com/watch?v=HPYaIdVeK98 - AnonyymiUUSI
Oletpa itserakas.
- AnonyymiUUSI
Miksi pitäisi olla ylipäänsä tavoitettavissa helposti/ vaikeasti vaikka olisi kuinka ns hulluna johonkin? Outo logiikka.
- AnonyymiUUSI
Jos ei ole tavoitettavissa ikinä niin jää yksin. En ymmärrä sinun logiikkaasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole tavoitettavissa ikinä niin jää yksin. En ymmärrä sinun logiikkaasi.
Haluan olla yksin. En tarvitse naista.
- AnonyymiUUSI
Usko mitä tahdot, jos se saa olosi tuntumaan paremmalta. Emme koskaan ole enää missään yhteyksissä niin ei väliä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä rakkain ❤️
Maailman kauneinta unta sulle toivotan.
Rakkaus säilyy kahden ihmisen sydämessä ja sielussa. Se koskettaa pintaa syvemmälle ja puhuu kieltä, jota vain viisaimmat rakastavaiset ymmärtävät. 🤗🤭❤️
Rakastan sua ❤️äläkä ajattele ikinä muuta - AnonyymiUUSI
En välitä sinusta. Saan paremman koska vaan.
- AnonyymiUUSI
Sun kaasuvaloitus ei toimi enää, mies.
- AnonyymiUUSI
Ei tule mitään seuraavaa kertaa, olit ja olet viimeinen jota yritin, kauan. Ei mulla ole edes diagnoosia, alakuloisuuteni johtui rankasta alkoholin käytöstä, 0.5l vodka (tai vastaavan verran olutta) joka päivä, ja viikonloppupäivinä kaksi. Eihän siellä selvinpäin kestänyt, porukka oli niin typerää.
Olisin voinut tarjota, erittäin mielenkiintoisen, erilaisen, vaihtoehdon elämällesi. Mua ei perheen perustaminen ole koskaan kiinnostanut, ei tällaiseen maailmaan, sen ymmärsin jo hyvin nuorena.
Joten so long!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725