enkä voisi olla enää koskaan onnellinen. En saa myöskään koskaan tietää olisinko tehnyt sinua onnelliseksi. En varmaan kun tämä näin meni.
Tuntuu siltä kuin olisin heittänyt onnen menemään
25
305
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Sellasta se elämä on
- AnonyymiUUSI
Olipa hyödyllinen kommentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyödyllinen kommentti.
😁
- AnonyymiUUSI
Kaikella on tarkoitus. Te ette kuuluneet yhteen.
- AnonyymiUUSI
Onneni on sun luona😘
- AnonyymiUUSI
Ai jonkun anonyymin josta et tiedä mitään?
- AnonyymiUUSI
Ihmisiä tulee ja menee. Parempi onni ensi kerralla. Ei kannata jäädä tuleen makaamaan
- AnonyymiUUSI
Onnen nainenkin silloin vasta saa
hellästi kun häntä koskettaa - AnonyymiUUSI
Keskity johonkin muuhun. Turha märehtiä
- AnonyymiUUSI
Pää pystyyn ja kohti uusia tuulia!😊
- AnonyymiUUSI
Onni ei ole kiinni yhdestä ihmisestä.
- AnonyymiUUSI
Väärin kummankin pitää kyetä rakentamaan yhteistä
onnea parina .
Jos jompikumpi ei muista syistä pysty
Sen joka ei pysty on päätettävä toinen etsii muita vaihtoehtoja ... Mahdollisuutta löytää se joka sopii paremmin
Sivusta
- AnonyymiUUSI
Tekivät kaikkensa, että heitä ei tullutkaan ja kaikenlaisia keinoja käyttäen siinö onnistuivat, maalittaasamiaet,feujjipwtsoonuunat,musdtamaalaukset jne. Kolibri olikin joutsen.
- AnonyymiUUSI
Hanki vaikka koira.
- AnonyymiUUSI
Jos asia ei ole vielä loppuun käsitelty niin kurkota siihen onneen ja ota itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Tee uusi tatuointi vaikka vauvasta mitä sulla ei koskaan tullut, mun miehen kanssa
- AnonyymiUUSI
Mä heräsin aamulla sairaus oireisiin taas
Tiedän etten olisi tehnyt häntä josta pitkään
Pidin ja olisin terveenä jatkanut tutustumistakin
Ikinä oikeasti onnelliseksi sellaisena kun
Aidosti olen ja miten aidosti elän 😭
Hän se tässä ansaitsee jotain niin paljon parempaa mitä mä en pysty antamaan
Sivusta- AnonyymiUUSI
Valehtelet ja värität🎨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet ja värität🎨
Sinähän oletkin oikea selvännäkijä 😏
- AnonyymiUUSI
Siltä on itsestäkin tuntunut. Jäi kesken jokin kaunis, joka odottaa, että se on totta.
- AnonyymiUUSI
Tästä on tullut näköjään enemmänkin kommentointi kuin ikävöinti palsta.
Pakko kommentoida jokaisen ihmisen viestiin. Jollain on pätemisen tarvetta aivan selvästi tai oikeastaan monellakin, tuskin yksi jaksaa jokaikiselle kommentoida jollei ei ole jotenkin päästä pipi!- AnonyymiUUSI
se hihittäjä emojin vaihtaja nauta pilannut palstan luulee että kaikki sille
- AnonyymiUUSI
Ehkä heititkin.
- AnonyymiUUSI
Mitäs läksit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746