Juho Eerola ; Minun takiani hävittiin, emme pysyneet Humpuukkiteltoilla osoittamaan mitä olemme saaneet aikaan hallituksessa , Riikka Purra sen osoitti palkansaajille kivi, paperi vai SAKSET joka leikkaa vaalien jälkeen.
Nyt tuli kunnon jööti, sitä saa mitä ilkumalla tilaa
Perussuomalaiset on uppoava laiva. Ministeri Juuson osaa ei voi
unohtaa tässä fiaskossa, jossa elektroniikka korvaa hoitajat .
Myös Riikka Purran ylimielinen ja tyly käytös vie ääniä perus-
suomalaisten laareista. Aggressiivinen sekä tyly ilmaisutapa tekee
hallaa perussuomalaisten kannatukselle,ja tämänkin takana on
ministeri Purra.
Kansanedustajien ei pitäisi lähteä ehdolle kunta- ja aluevaaleihin
Samuli Sibakoff(ps.)
- Kotkalainen kansanedustaja Juho Eerola teki suoraselkäisesti. kun pyysi taannoin eroa Kymenlaakson hyvinvointialueen valtuutetun
tehtävästä.
HEITTÄKÄÄ TAAS PELLET VOLTTI, EEROLA KERÄÄMÄSSÄ ÄÄNIÄ VARAVALTUUTETUILLE JA POISTUI TAKAÄÄRIOIKEALLE
Marttyyri Juho Eerola itkupotku raivari vaalit
11
231
Vastaukset
- Anonyymi
Autetaan Juho Eerolaa muistamaan mitä herkkua suomalaisille tarjottiin Äärioikeistolaiselta tyäväestön hallitukselta
Suomalaiset eivät ole tyhmiä
PERUSSUOMALAISTEN AIKAANSAANNOKSET ORPON HALLITUKSESSA
• KÖYHIMPIEN ASUMISTUKIEN LEIKKAUKSET
• TYÖTTÖMYYSTURVAN LAPSIKOROTUSTEN POISTAMINEN
• HOITAJAMITOITUKSEN LEIKKAUKSET
• ALV-KOROTUS (25,5%)
• SAIRAUSPÄIVÄRAHOJEN LEIKKAAMINEN TYÖKYVYTTÖMILTÄ
• IKÄIHMISTEN YMPÄRIKAUTISEN HOIVAN LEIKKAUKSET
• AMMATILLISEN KOULUTUKSEN LEIKKAUKSET
• TYÖTTÖMYYSTURVAN SUOJAOSIEN POISTO
• ANSIOSIDONNAISEN LEIKKAUKSET
• "VESI ON MEIDÄN" KANSALAISALOITTEEN VESITYS
• VUOROTTELUVAPAIDEN LAKKAUTUS
• AIKUISKOULUTUSTUEN LAKKAUTUS
• LAKKO-OIKEUDEN RAJOITTAMINEN
• IRTISANOMISSUOJAN HEIKENTÄMINEN
• PALKKAKUOPPALAKI
• ENSIMMÄISEN SAIRAUSLOMAPÄIVÄN PALKATTOMUUS
• TOIMEENTULOTUEN LEIKKAUKSET
• LAAKEKORVAUKSIEN LEIKKAUKSET - Anonyymi
Parinvuoden päästä persut saavat todella kylmää kyytiä eduskuntavaaleissa. Hillotolppa puolueena noitten nimi PERUSSUOMALAISET ei varmaan silloin oikein natsaa.
- Anonyymi
Luulin aina, että perusjuomalaiset kävi "jihadia" haittamaahanmuuttoa vastaan, mutta vaalien jälkeen selvisi, että taitavat käydä "jihadia" ammattiyhdistysliikettä ja suomalaista duunaria vastaan. Onneksi en langennut äänestämään. Liian huonoa teatteria tarjoilivat.
- Anonyymi
Täysin totta toi kommentti.
- Anonyymi
Teemu Keskisarjasta jos tulee persujen uusi puheenjohtaja , niin voisin harkita äänestää tulevissa vaaleissa persuja.
- Anonyymi
Minä oon taas Juhon kannalla. Kotkan Seudun ainoa toivo puheenjohtajana.
- Anonyymi
Hallitus ostaa tappoaseita ja ottaa velkaa niiden hankkimi-
seen sekä Ukrainan ja sodan tukemiseen. Stubb lentelee
ympäri maailman esittelemässä itseään ja puhumassa Ukrai-
nasta. Sekin maksaa.
Saatanan tunarit - Anonyymi
Kike Elomaa haukkuu poliittiset virkanimitykset –kestääkö persu perseet merivettä kun ovat vastustaneet poliittisia virkanimityksiä, vaikka ovat jo omilleen ne hyväksyneet aiemmin.
Pettääkö perseet taas ja kääntvät vapputakkinsa? - AnonyymiUUSI
Ylen tuoreessa eduskuntavaalien kannatusmittauksessa perussuomalaisten kannatus romahti neljä prosenttiyksikköä edelliseen mittaukseen verrattuna.
Mikäli eduskuntavaalit järjestettäisiin nyt, perussuomalaisia äänestäisi vain 11,4 prosenttia kantansa kertoneista.
Keskusta kiri kolmanneksi suosituimmaksi 15,6 prosentin kannatuksella. Keskustan kannatus nousi huhtikuun mittauksesta 1,4 prosenttiyksikköä - AnonyymiUUSI
Marttyyri Eerola puhui taas eilen tyhjälle salille, YLE näytti.
Orpo suputti Riikalle
https://i.imgflip.com/9t92gg.jpg - AnonyymiUUSI
Muuten olen sitämieltä että YLE on lopretettava tutkimusten mukaan Suomen luotettavimpana uutis tuottajana. T. Perseet
https://i.imgflip.com/9t93k7.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6917577Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455378HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032916Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki422472- 1692378
- 241884
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t61802Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401718mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121712Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111638