Ja tunteva sekä aistikas alfa nainen. Huomaan ympärille olevat tapahtumat kristallin kirkkaasti.
Olen terävä
20
398
Vastaukset
- Anonyymi
Olen mustat puut mystisen sumun keskellä, isäni syntymäpäivä ja korpit kokoontumassa tarkkailemaan. Olen muuttumassa valkoiseksi ja heimoni sortuu noituuteen ja yöllä kun kuljen kaupungin portista sisälle saan selville onko se siunattu.
- Anonyymi
Olen aina ollut valontuoja, valkoinen noita. Geeniperimäni ansiosta olen myös maanpäällinen enkeli ja Luoja armahtakoon heitä jotka mustin ja pahoin aikein ja energioin minua lähestyvät. Olen suojeltu myös henkioppaitteni toimesta. Ette voi minua loukata tai satuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ollut valontuoja, valkoinen noita. Geeniperimäni ansiosta olen myös maanpäällinen enkeli ja Luoja armahtakoon heitä jotka mustin ja pahoin aikein ja energioin minua lähestyvät. Olen suojeltu myös henkioppaitteni toimesta. Ette voi minua loukata tai satuttaa.
Suuni kauhotaan täyteen kirouksia joita minun ei ole lupa lausua yhdellekään sielulle, tiedän mitä ihmiset huutavat gehenassa ja tehtäväni on rakastaa. Silmäni on profetaalinen ja täynnä harhoja, sekä näkyjä jotka antavat kuvan, mutteivat loukkaa kenenkään yksityisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤍🤗
- Anonyymi
Etusuortuvani on muuttunut valkoiseksi. Mietin vain mihin se johtaa. Sen lisäksi naapurini on tullut hulluksi. Sen lisäksi paavi on kuollut, mutt se onkin jo toinen juttu.
- Anonyymi
Niinhän sitä sanotaan, että kun vanhaksi tulee alkaa ymmärtämään elämän syviä virtauksia.
- Anonyymi
Täällä toinen alfa nainen.
- Anonyymi
Olen vähemmän terävä nainen ja mullakin on vientiä.
- Anonyymi
Oot mun rakas nyhverö beetta nainen <3
- Anonyymi
Olen alfanaisten alfa, ja sen tietää kaikki.
- Anonyymi
Olen sensuelli ja vetovoimainen sigma nainen. Haaremissani on useita alfamiehiä. En taistele, en hyökkää, en juokse perässä vaan elän ja nautin.
- Anonyymi
Olen kuningatar. Miehet nuolevat jalkojani mutta valitsen vain parhaan sänkyyni, alfamiehen joka tyydyttää isolla penikselllä
- Anonyymi
Vaikka joutunut nousemaan lähes tyhjästä, olen omalla sinikkyydellä pystynyt luomaan ja kasvattamaan hyvinvointia omilla tekemilläni peliliikkeilläni ihan itse.
- Anonyymi
Oletko naisena esiintyvä huttu-uula ajatellut tehdä jotain muutakin tälle tarpeelle olla jumalatar tms kuin esittää misogyyneille naista?
- Anonyymi
Ps harmi verkko-orja ettei stemmannut tämäkään, sentään olette päässeet näiden huuhaakirjoitusten lavastamisesta eteenpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps harmi verkko-orja ettei stemmannut tämäkään, sentään olette päässeet näiden huuhaakirjoitusten lavastamisesta eteenpäin
Onko tähän jotain lisättävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tähän jotain lisättävää?
Aikuisten satutunti
- Anonyymi
Ketähän tääkin nyt yrittää taas esittää täällä😂
- Anonyymi
Älä naura siellä
- Anonyymi
Hanki päristin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804743Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k492949Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78961