Voisiko mitenkään uusimpiakin tapahtumia muistella kuin Tulilahden surmia ??
Kuten esim. tätä rattivirtuoosin viime juhannuksen onnistunutta ajelua
"Nainen heräsi sairaalasta ja sai musertavan tiedon – näin ”sirkusautolla” kaahannut 19-vuotias aiheutti kolmen ihmisen kuoleman"
Sukuvikaako ??
17
488
Vastaukset
- Anonyymi
Tulilahden nimiäkö ei saisi julkaista? Taidat olla sukua asianosaisille...
- Anonyymi
Niin läpinäkyvää onpi,,, Tulilahtea ei pidä unohtaa!
- Anonyymi
Haha, ketkäs sitten lienevät sukua tälle juhannuksen ajotaiturille ??
Tulilahden murhista on jo kirjoitettu varmaankin jo kirjasotalla ja puolestani saa kirjoittaa edelleen jos joku vaan viitsii lukea...- Anonyymi
En minä ainakaan... 😂 tulilahden murhia ei kaikki tiiä heinäveelle muuttaessaan.on se hyvä levittää tietoutta mikä on heinäveden pimeä puoli: salailu ja syyllisten suojelu.onni happonen huomioiden!
- Anonyymi
Tästä tämän rattittaiuturin mahdollisesta suvusta puheenollen: ihan jännittää onko heitä tulevana juhannuksena samalla otteella liikenteessä ja mikä mahtaisi olla tämän kertainen saldo....
- Anonyymi
mikä juttu tää on? Rallimestareita riittää.haluun tietää?
- Anonyymi
En ymmärrä tämän keskustelun pointtia.....
- Anonyymi
Enkä mä. Mut luulen että liittyy Tulilahteen josta ei sais kirjiottaa ap mielestä.
- Anonyymi
Tuliko uutisia????
- Anonyymi
Viime juhannuksen rallitaiturin sukulaiset tainneet viettää kykyjensä esittelyssä tällä kertaa välivuotta...
- Anonyymi
Tulilahden surmia ja paikallisten osuutta siihen unohtamatta!
- Anonyymi
millainen oli paikallisten osuus juhannuksen 2024 kolmen ihmisen kuolemaan joista yksi oli italialainen...
- Anonyymi
Tai eräiden tiettyjen paikallisten Einen ja Riitan murhassa! Kyllä Pehkuveellä on kaikkea!!! Hyssytellään hyssytelllään kun omat murhasivat. Ei tohi puhua kun kukas sitä oman kylän poikasia... 🤫
- Anonyymi
Jännittää kamalasti mitä vielä saamme tietoomme ns. kaksoismurhista...
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää jos on vähänkin lukenut muthainfoa ja tällä palstalla ja uutisissa ja ja ja monessa paikassa että paikalliset silmäätekevät olleet asialla. Ei todellakaan Runar. Hyvä se on tietee murha ei vanhene koskaan!! Saati kaks.
- Anonyymi
Vaan entäs vanheneeko paikallisen rattitaiturin tekemä kolmen ihmisen tahallinen tappo joista yksi oli italialainen...
- Anonyymi
Siinähän syyllinen on avoimesti tiedossa.... Oikeuslaitos hoitaa.
Toisin kuin Tulilahden MURHISSA joista kaikkien syytä tietää ja epäillyt tiedossa ja niitä peitellään, koska.....
RIP Runar joka EI ollut Tulilahden murhaaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838