AURINKOPANEELIT TUOTTAA TEHOA PALJON

Anonyymi-ap

Jo keväällä alkoi sähkölasku pienetä. Paneeleita kannattaa laittaa noin kolmeen suuntaan niin tuottaa parhaiten ja mukavasti pienetää laskua. Omat paneelit on juurikin näin ja viimeisimmät laitoin maatelineeseen lähemmäs pysty suuntaa niin ei tartte niin kävellä tontin kaukaiseen sijoituspaikkaan ensimäisellä lumisateella. Paneelit tuottaa myös talvella ei toki samaa mitä nyt. Talvella kun tulee vaikka 800w iltaan saakka on sen verran siirtomaksuja ja itse kulutus watit pois sähkölaskusta.
Itse olen ns paneeli holisti ja nyt päivän tuotto on rajusti yli mitä pystyy kuluttamaan vaikka kuinka tuhlaa. Eli paneeleita kannattaa sijoitella aamu ilta suuntiin sillä keskellä päivää tuottoa on järjettömästi liikaa. Pysyt asennus ja lumi ei niin tartu ja tekemättä mitään sähkö energiaa tulee. Katolla on vanhimmat paneelit ja oma tylsä paikka kun 2cm lunta niin tuotto on nolla mutta samaan aikaan seinäpaneelit ja tontin muualla olevat tuottaa edelleen.
Se voittaa kellä on kuollessaan eniten paneeleita. Ne on nykyään halpoja tehokkaita.

7

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tehoa tulee 800w
      Missä ajassa. Nythän sähkö ollut halpaa jo kuukausi a

Tuleeko joulu nakin 800w
      Mitä sillä tekee maksaa 0.5 c kwh

Paneelit enemmän

Ei talo lämpene 0.8kwh

Vaatii 60 kwh päivässä

• Anonyymi
      UUSI

OLENTULLUT samaan käsitykseen ,ei kannata paneeleita laittaa ok taloon ,,ennenkuin maksavat itsensä takaisin , niin turhan vanha jo itse,, puuta pesiin ja pörssisähkö ,,se on toimiva ja puut lisänä ,niitä riittää omas metsäs,,ja lämpö tulee liikaakin ,,eikä haittaa ,vaik sähköt katkee ,kaik onnistuu samanlailla.. Järjenkäyttö on sallittua , ei joka höpötykseen kantsi lähteä mukaan.

Äänestä

• Anonyymi
        UUSI

Mulla ollu Keski hinta jo 4 kk 2 ckwh

• Anonyymi
      UUSI

Paneeleiden olematon teho silloin kun kallista sähköö kuluu.
      Se ei oikeen mee jakeluun

Samaa kun lämmittää märillä puilla kun ei raaski kuiviin köyttää

• Anonyymi
      UUSI

Aika typerää suunnata paneeleita epäedulliseen suuntaan, eihän siinä ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        UUSI

Pitääkö ne suunnatakin eikö asennus firma tee sen

• Anonyymi
      UUSI

Paljonko lasku siä talvella mitäs nyt

Ymmäräyko suureet kwh kk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      174
      1534
    2. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1225
    3. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      13
      1201
    4. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1101
    5. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1074
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Onko enää rakkaudentunteita

Minua kohtaan?
      Ikävä
      51
      752
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      252
      737
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      33
      720
    10. Haluatko sä enää

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä
      Ikävä
      37
      702
    Aihe