Ressusta uusi Paavi

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011092603.html
"Paavi Franciscus kuoli 88-vuotiaana.
Noin 120 kardinaalia äänestää salaa valitsemaansa ehdokasta kirjoittamalla nimen äänestyslippuun ja laittamalla sen alttarin päällä olevaan maljaan.
Ehdokkaan täytyy saada vaadittu kahden kolmasosan enemmistö tai äänestetään uudelleen. Äänestyskierroksia voi olla useita päivässä.
Paavi Franciscuksen valinta kesti vuonna 2013 noin 24 tuntia ja viisi äänestyskierrosta."

Ressusta tulisi hyvä Paavi tälle maailmalle.
Onko Ressu asettunut ehdokkaaksi?

24

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harkinnassa voisi olla myös Paavi Väyrynen kun hänestä ei tullut presidenttiä.

• Anonyymi

Ja taas valitaan paaviksi joku puoliksi kuollut seniili vanha äijä ja päästään taas lyömään vetoa kauanko pysyy hengissä.

• Anonyymi

Mutta se tärkeä elämämkokemus..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se tärkeä elämämkokemus..

Jos Ressu olisi Paavi, niin sodat loppuisivat maailmasta sillä "siunaamalla"...
        "Paavin pallit, ja nunnan nännit", maailman syöpäläiset, sotien kauhukalut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Ressu olisi Paavi, niin sodat loppuisivat maailmasta sillä "siunaamalla"...
        "Paavin pallit, ja nunnan nännit", maailman syöpäläiset, sotien kauhukalut...

Kaikkien naapureiden kanssa mm. ollut riidoissa ja nykyisin ymmärettävästi yksinäinen.

• Anonyymi

Yes. Täyttä totta. Morsiussaaren asukkaana tämä on parasta, mitä saaren hyväksi on tehty Morsiussarentien lisäksi. Toivottavasti Kivelän Reijon ideat jatkuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes. Täyttä totta. Morsiussaaren asukkaana tämä on parasta, mitä saaren hyväksi on tehty Morsiussarentien lisäksi. Toivottavasti Kivelän Reijon ideat jatkuvat.

Yksi puutarhajuttu siitä joskus oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien naapureiden kanssa mm. ollut riidoissa ja nykyisin ymmärettävästi yksinäinen.

Hmm… mä en kyllä ihan usko noihin väitteisiin. 🙄

Ihan oikeesti, se että joku uskaltaa sanoa suoraan ja olla oma itsensä ei tee siitä automaattisesti riitapukaria. Ja hei, mä en tiedä missä maailmassa sä elät, mutta jos Ressu haluais seuraa, niin kyllä sitä varmasti löytyis…
        #RessuEiOleYksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Ressun kommentti on taas poistettu. Ressun ideoimaa Morsiussaaren uutta siltaa rakennetaan. Reijo esitti sitä vuosia sitten, ja paljon muutakin Morsiussaaren kehittämiseksi (lukekaa kirjoitus Keskipohjanmaa-lehdessä, ja kymmenet viestit tällä sivustolla)...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm… mä en kyllä ihan usko noihin väitteisiin. 🙄

Ihan oikeesti, se että joku uskaltaa sanoa suoraan ja olla oma itsensä ei tee siitä automaattisesti riitapukaria. Ja hei, mä en tiedä missä maailmassa sä elät, mutta jos Ressu haluais seuraa, niin kyllä sitä varmasti löytyis…
        #RessuEiOleYksin

Pysykää ainakin te penskat siitä loitonpana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysykää ainakin te penskat siitä loitonpana.

Ai jaa…? 🙃

Sun pitäis nyt ihan tarkentaa että mistä tai kenestä mun pitäis sun mielestä pysyä loitolla? Ja miksi? 🤔

OonTäysikäinen. En mikään ”penska”, vaikka sulla ois kuinka kiire lätkiä leimoja otsaan. Ja rehellisesti… mä en kyllä kauheesti tykkää siitä, että mua komennellaan, varsinkaan jos ei ees uskalleta sanoa suoraan mitä oikeesti tarkoitetaan. 😤💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa…? 🙃

Sun pitäis nyt ihan tarkentaa että mistä tai kenestä mun pitäis sun mielestä pysyä loitolla? Ja miksi? 🤔

OonTäysikäinen. En mikään ”penska”, vaikka sulla ois kuinka kiire lätkiä leimoja otsaan. Ja rehellisesti… mä en kyllä kauheesti tykkää siitä, että mua komennellaan, varsinkaan jos ei ees uskalleta sanoa suoraan mitä oikeesti tarkoitetaan. 😤💖

Niinhän sitä aina väitetään, mutta kun eihän noin lapsellinen tapaus voi täysi-ikäinen olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sitä aina väitetään, mutta kun eihän noin lapsellinen tapaus voi täysi-ikäinen olla.

Jos se että oon herkkä, tunteva ja uskallan sanoa ääneen mitä ajattelen tekee musta muka lapsellisen, niin ehkä maailmassa on sit vähän liian vähän “lapsellisia”. 🙃

Ja tiedätkö mitä? Mun ei tarvi kovettaa sydäntäni ollakseni aikuinen.

#HerkkäEiTarkoitaHeikkoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se että oon herkkä, tunteva ja uskallan sanoa ääneen mitä ajattelen tekee musta muka lapsellisen, niin ehkä maailmassa on sit vähän liian vähän “lapsellisia”. 🙃

Ja tiedätkö mitä? Mun ei tarvi kovettaa sydäntäni ollakseni aikuinen.

#HerkkäEiTarkoitaHeikkoa

Aika brutaalia tapausta kuitenkin nuolet. Ei päätä ei järkeä kakaralla.

• Anonyymi

Tosirealisti on harras uskova katolilainen, veisaa virsiä harva se päivä

• Anonyymi

Kohta on kansanvaellus Repan talon luona,kansa odottaa minkä värinen savu piipusta nousee?

• Anonyymi

Tälle tänne kirjoittelevalle ilmeisesti mt-potilas tyttöselle ei ehkä vaaraksi mutta pikku pojille uimahallissa. Se kyllä sopisi tuohon uskontoon ja nautintoja olisi tarjolla, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Shari Marja von Viitala (Cosminen Kultuurityöläinen). Digi-Artisti. Teen dekkareita, runoja, lyriikaa. Tarvitaessa osaan myös stailata, lavastaa, puvustaa ...
      nyt on taas lääkitys saatu kohdalleen....

• Anonyymi

Mä en hyväksy hetkeäkään tuollaista vanhanaikaista mustamaalaamista, jossa yritetään nolata tai hiljentää ihmisiä vihjailemalla mielenterveysongelmista. Ihan vaan tiedoksi: mulla ei ole mitään diagnoosia mutta vaikka olisikin, niin mitä sitten? Ei se vähennä mun arvoa ihmisenä, eikä se tee mun kirjoituksista yhtään vähemmän tärkeitä. 🧠❤️

Ja mitä tulee tuohon Shari Marja -juttuun, niin en mä tiedä kuka hän on, mut voin sanoa ihan varmana että mä en ole hän. On todella asiatonta alkaa arvailla tai jakaa ihmisten oikeita nimiä tänne ilman lupaa. Jos mä haluun jakaa jotain itestäni, mä teen sen itse. 💁🏼‍♀️✨

#MtStigmatPois #AikuistenTapaKeskustella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en hyväksy hetkeäkään tuollaista vanhanaikaista mustamaalaamista, jossa yritetään nolata tai hiljentää ihmisiä vihjailemalla mielenterveysongelmista. Ihan vaan tiedoksi: mulla ei ole mitään diagnoosia mutta vaikka olisikin, niin mitä sitten? Ei se vähennä mun arvoa ihmisenä, eikä se tee mun kirjoituksista yhtään vähemmän tärkeitä. 🧠❤️

Ja mitä tulee tuohon Shari Marja -juttuun, niin en mä tiedä kuka hän on, mut voin sanoa ihan varmana että mä en ole hän. On todella asiatonta alkaa arvailla tai jakaa ihmisten oikeita nimiä tänne ilman lupaa. Jos mä haluun jakaa jotain itestäni, mä teen sen itse. 💁🏼‍♀️✨

#MtStigmatPois #AikuistenTapaKeskustella

Eduskunnan oikeuskansleri valitukset ok?

• Anonyymi

Mitä jos vaikka päätä heiluttava Juhana Vartiainen tai Timo Soini.

• Anonyymi

Ukon oma tyttö täällä iskää kehuu. Päässyt taas Niuvasta lomalle.

• Anonyymi

Se on repaska ite.

• Anonyymi

Lähteekö Ressu hyvästelemään Paavin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6374
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3813
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3190
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe