Ihana ❤️.
Olisiko sun halaus
47
649
Vastaukset
- Anonyymi
🧔🏻♂️
👐🏻- Anonyymi
Gubbe 💩💩💩
- Anonyymi
Nyt on iso ikävä. Älä pitkitä enää läheisyyttä
- Anonyymi
Mua repii nyt liikaa nää läheisyys viestit täällä.
- Anonyymi
Halaus on ehdottomasti loistava, mikäli sen saa kokea ihastuksen kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=mz0AdixkY6w - Anonyymi
Oon miettiny samaa olisi ihanaa halata.❤️
- Anonyymi
Halauksessa saisin haistaa ominaistuoksusi, joka varmasti on mielyttävä.
- Anonyymi
Minun ominaistuoksu on ällöttävä. Jos itse sen haistan niin sinä tuskin voit sitä sietää. Sopiiko jos käytät koronamaskia 24/7? 😂
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ominaistuoksu on ällöttävä. Jos itse sen haistan niin sinä tuskin voit sitä sietää. Sopiiko jos käytät koronamaskia 24/7? 😂
MieheltäMaskipaketit esillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäSyötkö paljon valkosipulia tms. mausteita. Ne puskee läpi ennen pitkää jatkuvasti käytettynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäEi tartte mitään maskeja. Mä tykkään sun ominaistuoksusta. Ihanan pissinen on joskus.🤪🤗😘🥰😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötkö paljon valkosipulia tms. mausteita. Ne puskee läpi ennen pitkää jatkuvasti käytettynä.
En syö paljoa, sopivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte mitään maskeja. Mä tykkään sun ominaistuoksusta. Ihanan pissinen on joskus.🤪🤗😘🥰😍
Just sellainen hien ja kusen sekoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just sellainen hien ja kusen sekoitus.
Tuota noin, jos tuollaista sekoitusta ei tule mieheltä ulos, niin se jää varmaankin päähän 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota noin, jos tuollaista sekoitusta ei tule mieheltä ulos, niin se jää varmaankin päähän 🤔
Se on just näin. Ei se ole mies eikä mikhään, jos ei vähän haise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte mitään maskeja. Mä tykkään sun ominaistuoksusta. Ihanan pissinen on joskus.🤪🤗😘🥰😍
Ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🍒🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jumalavita 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syö paljoa, sopivasti.
Valkosipulijauhe on minusta hyvä mauste ruokiin. -sivusta.
- Anonyymi
ois ihana halata sua.
- Anonyymi
Joo, huomasin sun skarppisi, senkin.....
- Anonyymi
Ollaan halattu ja oli ihanaa. Tahtoisin niitä lisää ❤️🤗
- Anonyymi
Tottakai mun halauksessa olisi ihanaa, jos olisit hän. Monet läheiset sanonut, että osaan halata hyvin. 😊💗 Ja se on tärkeää, että halauksen tulisi kestää 20 sekuntia, koska jos on lyhyt halaus se ei aiheuta mielihyvää eikä muutenkaan hyvää oloa. Netissä luki niin ja se on totta. Olisi ihanaa halata häntä 20 sekuntia. Mutta siinä on myös se ehto että kyseessä pitää olla itselle tärkeä henkilö, jota halaa 20 sekuntia niin silloin se auttaa ja aiheuttaa mielihyvää.
- Anonyymi
OIShan se
- Anonyymi
Jaa en tiedä sitä pitäs kysyä joltain jota olen halannu kaipa se rauhoittaa ainakin en tie kun en itse itseäni ole halaillu en o keksiny kui se olis edes mahdollista ja mitäkö järkiä siinä mahdollisesti olisi
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla itsensä halaamista myös. Sillä voi olla aika iso vaikutus mikäli ahdistus/masennus/turvattomuus jne... on tuttuja tuntemuksia. Sisälläsi on edelleen se pieni lapsi joka joskus olet ollut ja sitä kannattaa hoivata ja puhua hänelle nätisti, ei siitä ainakaan haittaa voi olla ❤️☺️🤗
- Anonyymi
Varmasti jos murua sais halata ❤️🤗
- Anonyymi
Se kyllä murentuis vallan ,kylläkin hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kyllä murentuis vallan ,kylläkin hyvällä tavalla.
🫂😘Sitten voitais liimata meidän murut yhteen ja tehdä niistä jotain kaunista 💖
- Anonyymi
❤️
🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
🤗Palstasedän ketale💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän ketale💩💩
Mun oma rakas❤️😘
- Anonyymi
Mun halaus olis ihana, mutta ethän sä piittaa
- Anonyymi
Saman voisin itse sanoa eräälle.
- Anonyymi
Mun halaus on parasta mitä on. Ettäs tiiät.
- Anonyymi
Voin kuvitella ja tiiän että on 🤗😚❤️
- Anonyymi
Rynnisin syliin kuin peura liikennevaloissa 🤪
- Anonyymi
Olis. Hän vois tulla mun hupparin sisään halaukseen.
- Anonyymi
Aaaws, toi ois ihanaa, jos olisit hän. 🥹😍
- Anonyymi
Haluaisin💘💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaaws, toi ois ihanaa, jos olisit hän. 🥹😍
Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Tulen heti ku annat merkin 😘🤗❤️
- Anonyymi
Halailen vain puita
- Anonyymi
Mä kans, en myöskään puhu kuin puille.
- Anonyymi
M naisen kanssa kun pääsisi halaisllen olisi se varmasti kuuminta ja ihaninta koskaan
- Anonyymi
Minäpäs pääsin tänään halaamaan mun ihanaa ihastusta eli naista. Halattiin aika pitkään ja se oli parasta! 😍❤️ Helpotti oloa ja tuli parempi olo. Hän tuoksui todella hyvälle. Hänen halaus oli ihana. 💗
- Anonyymi
Niin nallemainen halaus mieheltä kun hän ottaa rutistukseen. Se tuntuu hyvältä 🫂❤️
- Anonyymi
Kyllä nainenkin osaa olla kuin "liimattuna"
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859