Mitenpä aiotte viettää tulevan vapun? Itse kotona mitä luultavammin ja simaa + munkkia maistellen.
jotkut juhlii tietysti
30
331
Vastaukset
- Anonyymi
Ois kiva mennä ostamaan vappupallo, jonkun semmosen kanssa et kipinät lentelis, vaikka pitäis vaan sormella kädestä kiinni.
- Anonyymi
Ota yhteyttä niin mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä niin mennään.
Sait mut hymyileen, kuka sitten ootkaan. Taitaa olla mun myrsky liian kaukana.
- Anonyymi
Mä tietäsin yhden sellasen pitkän miehen🤩🥰🤪💖✨️diu diu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tietäsin yhden sellasen pitkän miehen🤩🥰🤪💖✨️diu diu
Mun täytyy tunnustaa etten ees muista kuinka pitkä hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun täytyy tunnustaa etten ees muista kuinka pitkä hän on.
Ei sillä ole väliä. Olisin vaan niin onnellinen siitä pallosta ja sinusta. En ees tiedä millaisen pallon haluaisin. Mutta sun kanssa oisin niin onnellinen ja siitä hetkestä vielä kerran.
- Anonyymi
Ei oo varaa juhlia vappua mitenkään
- Anonyymi
En juhli mitenkään.
- Anonyymi
vappupallot ja munkkia lasten kanssa siinäpä se
- Anonyymi
Sulla mitään lapsia ole 🤷🏻♂️🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla mitään lapsia ole 🤷🏻♂️🤣
juu
- Anonyymi
En juhli
- Anonyymi
Kai minä lähden taas ååboon.
- Anonyymi
Mitä siellä?
Ravistettava omskakas ko? - Anonyymi
Tylsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä?
Ravistettava omskakas ko?Ravistelen itteäni. 😁
- Anonyymi
ei mitään hyvää sanottavaa, purin kiukkua ne piharaivaukseen eikä kyllä muuhunkaan mitään hyvää tullut ä, ja hirveällä tyylillä viette. Että monta juhlaa jo ootte pilannut, ja ei oo arkeenkaan tullut mitään hyvää.
- Anonyymi
jos pysyisitte poissa viemästä, omista jutuista hyvä valuu tänne ja säilyy hyvä fiilis. teistä tulee aina huonoa fiilistä, huono viikko ja huonot pyhät mikä teihin liittyy. ei yhtään mitään hyvää, ikinä teiltä. jos joku matka on ollut siitäkin on niin hakattu, vaikka ei tosin edes juurikaan teidän ansiota. kauhea vertaus ja kiusa päälle. etsitte jo uuden uhrin. eikä tule edes muualta teidän viemisistänne. estätte vaan elämää, rahaa ja kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Kotona vaan, ehkä pidän lakkia päässä ja serpentiinit kaulassa. Täytyy varmaan tehdä sima ja munkit.
- Anonyymi
omista projekteista tullut kaikki ja tulee edelleen, siksi kova hinku päästä teidän viemisistänne eroon. eikä mikään lasten kanssa tehty juttu tule teiltä, eikä kotihomma tai sisustus tai keittiöjuttu. ootte ihan onttoja monessa suhteen. tänne ainakin. pelkkää kiukkua, huonoa fiilistä. eikä hienot jutut jos jotain on ollut, tule teistä. vaan työjutuista. tämä ei ole minulle työtä.
- Anonyymi
etsikää ne oikeat hehkut, itse en oo. ja uusi mies jo, ei teille elävä tai teille antava. Hyvä juttu.
- Anonyymi
Erään simasuun kanssa. 🫦
- Anonyymi
Ihanista ihanimman 👩🍒🥰🥰🥰🔥🍆💦
- Anonyymi
Kesäterassit aukeaa Vapuksi, lähden tsiikailemaan komeita miehiä täysi flirtti päällä 😉
- Anonyymi
Jos on niin kylmä kuin tänään, niin pysyn kotona.
- Anonyymi
Naisen munkit mielessä 🤪😜😝
- Anonyymi
Siihen se sulla palstasetä sitten jääkin.....
- Anonyymi
Vapun suunnitelmat vielä auki, ehkäpä Ullanlinnan mäelle skumppaa😊
- Anonyymi
Riittäisi vapun riehaksi, jos saisi nuolaista sokerit hänen huuliltaan ja kulaus simaa kyytipojaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=BXuveostQaQ Ajattelin pitää vapaata tai jos maltan pysyä pois metsästä. Tänäänkin oli rentouttavaa tehdä pientä harvennusta metsän keskellä ja kaiken kruunasi pullakahvit. Saha toimi moitteettomasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826255
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303763törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283120Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691686- 331388
- 261312
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11926Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi45918Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42839