jotkut juhlii tietysti

Anonyymi-ap

Mitenpä aiotte viettää tulevan vapun? Itse kotona mitä luultavammin ja simaa + munkkia maistellen.

30

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ois kiva mennä ostamaan vappupallo, jonkun semmosen kanssa et kipinät lentelis, vaikka pitäis vaan sormella kädestä kiinni.

• Anonyymi

Ota yhteyttä niin mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota yhteyttä niin mennään.

Sait mut hymyileen, kuka sitten ootkaan. Taitaa olla mun myrsky liian kaukana.

• Anonyymi

Mä tietäsin yhden sellasen pitkän miehen🤩🥰🤪💖✨️diu diu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tietäsin yhden sellasen pitkän miehen🤩🥰🤪💖✨️diu diu

Mun täytyy tunnustaa etten ees muista kuinka pitkä hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun täytyy tunnustaa etten ees muista kuinka pitkä hän on.

Ei sillä ole väliä. Olisin vaan niin onnellinen siitä pallosta ja sinusta. En ees tiedä millaisen pallon haluaisin. Mutta sun kanssa oisin niin onnellinen ja siitä hetkestä vielä kerran.

• Anonyymi

Ei oo varaa juhlia vappua mitenkään

• Anonyymi

En juhli mitenkään.

• Anonyymi

vappupallot ja munkkia lasten kanssa siinäpä se

• Anonyymi

Sulla mitään lapsia ole 🤷🏻‍♂️🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla mitään lapsia ole 🤷🏻‍♂️🤣

juu

• Anonyymi

En juhli

• Anonyymi

Kai minä lähden taas ååboon.

• Anonyymi

Mitä siellä?
        Ravistettava omskakas ko?

• Anonyymi

Tylsä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siellä?
        Ravistettava omskakas ko?

Ravistelen itteäni. 😁

• Anonyymi

ei mitään hyvää sanottavaa, purin kiukkua ne piharaivaukseen eikä kyllä muuhunkaan mitään hyvää tullut ä, ja hirveällä tyylillä viette. Että monta juhlaa jo ootte pilannut, ja ei oo arkeenkaan tullut mitään hyvää.

• Anonyymi

jos pysyisitte poissa viemästä, omista jutuista hyvä valuu tänne ja säilyy hyvä fiilis. teistä tulee aina huonoa fiilistä, huono viikko ja huonot pyhät mikä teihin liittyy. ei yhtään mitään hyvää, ikinä teiltä. jos joku matka on ollut siitäkin on niin hakattu, vaikka ei tosin edes juurikaan teidän ansiota. kauhea vertaus ja kiusa päälle. etsitte jo uuden uhrin. eikä tule edes muualta teidän viemisistänne. estätte vaan elämää, rahaa ja kaikkea hyvää.

• Anonyymi

Kotona vaan, ehkä pidän lakkia päässä ja serpentiinit kaulassa. Täytyy varmaan tehdä sima ja munkit.

• Anonyymi

omista projekteista tullut kaikki ja tulee edelleen, siksi kova hinku päästä teidän viemisistänne eroon. eikä mikään lasten kanssa tehty juttu tule teiltä, eikä kotihomma tai sisustus tai keittiöjuttu. ootte ihan onttoja monessa suhteen. tänne ainakin. pelkkää kiukkua, huonoa fiilistä. eikä hienot jutut jos jotain on ollut, tule teistä. vaan työjutuista. tämä ei ole minulle työtä.

• Anonyymi

etsikää ne oikeat hehkut, itse en oo. ja uusi mies jo, ei teille elävä tai teille antava. Hyvä juttu.

• Anonyymi

Erään simasuun kanssa. 🫦

• Anonyymi

Ihanista ihanimman 👩🍒🥰🥰🥰🔥🍆💦

• Anonyymi

Kesäterassit aukeaa Vapuksi, lähden tsiikailemaan komeita miehiä täysi flirtti päällä 😉

• Anonyymi

Jos on niin kylmä kuin tänään, niin pysyn kotona.

• Anonyymi

Naisen munkit mielessä 🤪😜😝

• Anonyymi

Siihen se sulla palstasetä sitten jääkin.....

• Anonyymi

Vapun suunnitelmat vielä auki, ehkäpä Ullanlinnan mäelle skumppaa😊

• Anonyymi
    • Ajattelin pitää vapaata tai jos maltan pysyä pois metsästä. Tänäänkin oli rentouttavaa tehdä pientä harvennusta metsän keskellä ja kaiken kruunasi pullakahvit. Saha toimi moitteettomasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      82
      6255
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3763
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3120
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1686
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      26
      1312
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      926
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      45
      918
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      860
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      839
    Aihe