Ajattelin, että olisit viimein se nainen joka päättäisi tän saagan, että ei tulis enempää pakkomielteit tai tarttis ettiä ketään muuta...ei kukaan halua olla mun pakkomielteiden uhri, mut valitettavasti se menee taas näin, enkä tiedä uskallanko enää edes ihastua kenenkään tämän takia, aattelin että sinä olisit päättänyt tämän vuosia jatkuneen "hulluuden"....
En ainoastaan ajatellut itseäni kun vainosin sinua, vaan muita naisia myös
18
432
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka siis olet?
- Anonyymi
No minä voin päättää sen.
- Anonyymi
Aika settiä
- Anonyymi
Voisin mä sen päättää, jos sä haluat niin. Vielä et ole halunnut.
- Anonyymi
Mä olisin ihan valmiina lähtemään pois täältä. Kauas pois sun kanssa rakas♥️ elämä ei oo mitään ilman sua ja mun toista puoliskoa.
- Anonyymi
Oispa noin <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa noin <3
Se on niin. Olen valmis ja viimeistään sit syksyllä, jos haluat odottaa vielä. Vaikka ikinä en ihmisenä tuu olemaan valmis ja paras sua varten. Mut mä yritän parhaani😔 ja toivottavasti se tulee riittämään. Ja mun rakkaus sua kohtaan tulee aina riittämään♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on niin. Olen valmis ja viimeistään sit syksyllä, jos haluat odottaa vielä. Vaikka ikinä en ihmisenä tuu olemaan valmis ja paras sua varten. Mut mä yritän parhaani😔 ja toivottavasti se tulee riittämään. Ja mun rakkaus sua kohtaan tulee aina riittämään♥️
Ei sun tarvii olla täydellinen, kelpaat mulle aina sellasena kun oot <3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvii olla täydellinen, kelpaat mulle aina sellasena kun oot <3.
Mies taas vastailee itelleen naisena. Trollileikki päällä. Joku lääkärille ajanvaraus olis merkittävin askel jos nyt haluaa muutosta tilanteeseen…paino sanalla jos. Nimittäin ei kuulodta ollenkaan hyvältä kun näyttää olevan vaan ett kivaa on trollata. Eli ei mitään parantumisen häivettäkään näköpiirissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies taas vastailee itelleen naisena. Trollileikki päällä. Joku lääkärille ajanvaraus olis merkittävin askel jos nyt haluaa muutosta tilanteeseen…paino sanalla jos. Nimittäin ei kuulodta ollenkaan hyvältä kun näyttää olevan vaan ett kivaa on trollata. Eli ei mitään parantumisen häivettäkään näköpiirissä.
huutista ylilautadalta tulleille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaisi vaan lääkärikin tuon kohdalla todeta, että no can do
- Anonyymi
Vikaa ongelmaa sun korvienvälissä ei voi korjata kukaan muu kuin sinä itse ulkopuolista apua psykiatrilta saatat siihen tarvita mu lienee sinun ongelmasi
- Anonyymi
Vain yksi pyyntö ois, päästä mut pois
- Anonyymi
Ehkä sun pitää vaan mennä palstasetä raiteille pötköttämään esim? Sillä siitä pääsee
- Anonyymi
Haluatko oikeasti et teen sen?
Mä mietin asiaa vieläkin ...- Anonyymi
Millainen astalo sulla on millä kumautat tuon kärsimyksistään pois? Palstasetä heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen astalo sulla on millä kumautat tuon kärsimyksistään pois? Palstasetä heh heh
Laiton aseellinen uhkaus toisten laiton aseellinen uhkaus
- Anonyymi
Mitä teet? Ammut mut? Oot yhteyksissä? Vai mitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1994021Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382235Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 741006
- 58845
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57834S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797