Pyrkivät oudolla ulkonäöllään olemaan mielestään trendikkäitä ja rahan perässä ovat valmiita tekemään mitä vain.
Realistisesti heidän elämänsä on kuitenkin aukottoman kurjaa.
Skodisti on länsiautoilijalle kuin geisha feodalistisessa Japanissa
9
104
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon jutun keksit kyllä ihan itse, sen verran typerä ja lapsellinen aikuisen kirjoittamana.
- Anonyymi
Joko sitä ollaan polvillansa ja naama valkoisena oltu pyhät paikallisellä levähdysalueella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sitä ollaan polvillansa ja naama valkoisena oltu pyhät paikallisellä levähdysalueella?
Nyt menee kovin korkea lentoiseksi ja on sinulle pelkkää omaa kivaa jota ei normaali ihminen ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee kovin korkea lentoiseksi ja on sinulle pelkkää omaa kivaa jota ei normaali ihminen ymmärrä.
Cruisingmap jo päivitetty tälle vuodelle?
- Anonyymi
Itäritsalla ajavat sikaniskat ovat meidän kaikkien tiellä, nyt ja aina.
Sitruuna-ilme kasvoilla räsisti puristaa rattiaan.- Anonyymi
Onneksi kaikki eivät aja Toyotalla, tuolla itäpulkkien tuhnulla.
- Anonyymi
Tojokammoisella oli taas kommentoitavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojokammoisella oli taas kommentoitavaa.
Juu itsetunto on kohillaan: Koskaan ei ole Toyotaa ollu, eikä koskaan tule olemaan!
- Anonyymi
Geisha on Japanissa korkealle arvostettu perinteinen ammatti johon on isot vaatimukset ja vain harva kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2264359Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702817Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942463- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431667Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5561419- 781349
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961344- 571340
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1261226