En minä syytä sinua vainoamisesta. Kun ei viestin laittaminen ole laitonta.. eri asia jos uhkailee ja laittaa ihan valtavasti viestejä ja häiriköi. Mutta ethän sinä ole häiriköinyt.. 😥 laita viestiä mulle, ilahtuisin kovasti ja voisimme lähentyä viimein. Olen odottanut niin kauan..
Laita mies viestiä minulle
17
337
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaimet tunnisteeksi?
- Anonyymi
Meinasin laittaa sulle viestiä tänään... mut aattelin, että otat poliisin yhteyttä tai koet siitä vaivaa. En myöskään tiedä nyt yrittävätkö trollit nyt saada minua tekemään rikoksen (sinun vainoaminen), vai oletko ihan aidosti kaivannut minua... paha sanoa.
- Anonyymi
En minä poliisille ole puhunut kuin passia hakiessa..
Hmm, niin hyvin mielenkiintoista sinänsä, koska tälle sivustolle mahtuu kaikenlaisia vainoajia, sekä esittäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä poliisille ole puhunut kuin passia hakiessa..
Kytät ovat lakossa. Lako, tuo on semmonen homma sitten, mikä ilmiantaa kokoomuksen Suomen tuhoamisen, jeejee.....
https://m.youtube.com/watch?v=jQSGhxymIBM - Anonyymi
Kaipaan hiukan joon vieläkin...
Ois jossain muussa tilanteessa viel puhuakkin mutta
Mut en saa enää laittaa viestiä
Mun kyttämies vahtii mun tekoja❤️
A nainen Jiiille
- Anonyymi
Ei ole numeroa enää.
- Anonyymi
Laita sinä, luvatta.
T. Minä.
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=GKohdVQbrcs - Anonyymi
en laita enää koskaan. kadun.
- Anonyymi
Neiti on hyvä vaan ja ottaa yhteyttä jos...hiljaista on ollut jo aika pitkään sieltä suunnalta😏
- Anonyymi
Siis tarkoitan ettei sen tarvitse johtaa yhtään mihinkään, ystävänä pelkästään kuulla kuulumiset❤️
- Anonyymi
Kukas oot to tell me nro..last 1 or some
- Anonyymi
7…..
- Anonyymi
Aloitus vaikuttaa erikoiselta tälleen vainotun näkökulmasta katsottuna. Toisaalta itsekin haluaisin istua kahvipöydän ääressä hänen kanssaan, katsoa häntä suoraan ja keskustella tilanteesta. Harmi vain että myös tiedostan sen olevan turhaa sillä hän tuskin silti lopettaisi. Kysehän on kuitenkin vainoajan kokemasta omistussuhteesta jossa hän pyrkii kontrolloimaan sitä mitä hän kokee omistavansa eli uhrin. Haluaisin itse että vainoaminen loppuu heti.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
No en kyllä laita viestejä enää ollenkaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733