Naista. Seksi on suostumusperäistä. Toimii myös toisinpäin. Tutustuminen ja seurustelu ja parisuhteessa oleminen on joka hetki vapaaehtoista.
Jokainen päivä toisella on mahdollisuus lähteä tai jäädä. Rakkaus on vapautta, ei kahlitsemista.
Mies et voi hallita
7
187
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten menemmekin muihin aiheisiin eli siihen, että vesi on märkää.
- Anonyymi
Yhteiselo ja rakkaus on minulle sitoutumista. Siitä ei päivä toisensa perään päätetä uudestaan kuten selkärangattomat tekevät.
Aivan, olet täysin oikeassa.. olet vapaa lähtemään koska vain, mutta takaisin ei välttämättä ole pääsyä.
- Anonyymi
Aina kun tulee ehto ja määräys, rakkaus katoaa.
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun tulee ehto ja määräys, rakkaus katoaa.
Niin rakkaus elää vapaudessa, mutta elämässä tilanteet voi muuttua ja silloin ei välttämättä ole soveliasta ottaa enään takaisin, tarkoitan jos eroat ja löydät jonkun toisen, olisi väärin häntä kohtaan olla exän kanssa. Tai jos ette vain sovi yhteen, niin turha sitä on samaa skeidaa uudestaan alkaa leipoa.
- Anonyymi
En halua seksiä Veeran kaa, en ainkaan ekoillla tapaamisilla. Ehkä joskus 2 vuoden pääst, kun uakallan luottaa. En halua myöskääm hallita.
- Anonyymi
Minä kerron jo ensi tapaamisella etten harrasta seksiä kenenkään kanssa. Pelkästään ystävyys on mahdollista kanssani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää431280Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75911
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14766- 43743