Ihanuudelle joka on pitkään täyttänyt ajatukset haaveilla ❤️ sydämiä sinne❤️
Hyvää yötä mun
29
480
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan sinua. ❤️🔥
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä rakkaalle T miehelle❤️
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas ❤️
Huomenna sitte taas 😘- Anonyymi
Rakastellaanko?
- Anonyymi
Hyvää yötä Rakas❤️🔥
- Anonyymi
Ihanaa kun täällä on näitä vastarakastuneita jotka jaksaa haaveilla, onnea teille hirveesti 💪
- Anonyymi
Juu minäkin oon vastarakastunut, tai ainakin tuntuu siltä, r❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu minäkin oon vastarakastunut, tai ainakin tuntuu siltä, r❤️
Onnea onnea! 💐 Itsekin haluaisin pitkästä aikaa olla kaikkien pettymysten jälkeen.
- Anonyymi
Hyvää yötä sinne kans mun ihanuudelle naiselle! 😍💗 Olet mielessäni paljon. Kunpa voisin oikeasti kertoa tästä sulle, mutta en voi.
- Anonyymi
Älä enää jaksa pitää sisällä kaikkea
- Anonyymi
Kerro vain..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vain..
Miten sen kertoisin? Olen koittanut miettiä, mut se on vaikeeta. Olen aika huono puhumaan suoraan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen kertoisin? Olen koittanut miettiä, mut se on vaikeeta. Olen aika huono puhumaan suoraan..
Pyydät kahville ja siinä kahvin lomassa jutustelette ja sitten vaivihkaa otat asian puheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydät kahville ja siinä kahvin lomassa jutustelette ja sitten vaivihkaa otat asian puheeksi.
Tuo ois hyvä idea. Mutta en halua kertoa sitä, koska tiiän, että se vaikeuttaisi meidän välejä. Menisi varmaan huonompaan suuntaan. Tai parhaimmassa tapauksessa menisi parempaan suuntaan. Mutta ei voi tietää, mitä tapahtuu, jos kerron. Se tuntuu, että olisi molemminpuolista, mutta silti mua pelottaa, että entä jos ei ookkaan. Oon vaan kuvitellut kaiken.
- Anonyymi
Hyvää yötä ❤️
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Nyt kun lukee teidän juttuja jonkun ajan jälkeen, tekisi mieli kertoa teille yhtä ja toista. Sit pysähdyn miettimään sitä yhtä ja toista, ja päädyn siihen, että ehkä en kuitenkaan kerro. Ehkä se yksi ja toinen on kuitenkin teidän tehtävä selvittää, eikä minun kertoa...
Mukavaa on nähdä, että jotkut teistä tuntee vielä. Se tarkoittaa sitä, että joissakin tiestä on vielä ihmistä jäljellä. Se voidaan aina nähdä hyvänä juttuna. Huonompi homma alkaa silloin kun kukaan ei enää tunne mitään eikä mikään tunnu miltään. Silloin taitaa olla sen tekoälyn vuoro ja muiden täytyy astua syrjään. Näin sen kai kuuluu mennä muutenkin. Käydän tietty tie loppuun, romahdus sen jälkeen ja aloitetaan kaikki uudestaan...
Minä olen elänyt tässä maailmassa liian monta kertaa ja aivan liian monta elämää. Useamman kuin olen halunnut. Olen rakastanut ja menettänytkin aivan liian usein. Aikasemmin eletyissä elämissä ja myös tässä nykyisessä. Tämä nykyinen on ollut oikeastaan pahin. Olen rakastanut ja menettänyt kaikki tärkeimmät tässä yhdessä. Se on ollut minulle minun rangaistukseni siitä, että olen ollut eri mieltä, mitä minun on haluttu olevan. Ja perkele! Olen niin idiootti, että tulen tekemään sen kaiken tulevaisuudessakin uudestaan. Jätän jokaiselle mietittäväksi miksi... :)
Mutta joo. En ole se, kenestä haaveilet. Jos taas vahingossa olisinkin, peru kaikki sydämesi minulta. Pidä ne itselläsi. Sinä tarvitset niitä enemmän kuin minä... :)- Anonyymi
Jaha Genio.Menten itserakas iltasatu. Tattis.
- Anonyymi
Palstasedän typerä höpötysmonologi.💩
- Anonyymi
💩🤏
🚽
- Anonyymi
Ihan uudelle.
- Anonyymi
Olit sen luona
- Anonyymi
Kenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Mieti sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Mieti sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen?
Mieti sitä
- Anonyymi
Petät mua aina
- Anonyymi
Odotan edelleen että vastaat. Sitten on helpompaa. Toivon mukaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055029
- 624906
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961- 432731
- 152247
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441794- 341651
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371578