En edes elä mitenkään rappiollisesti.
No, miksi minusta ei voisi tykätä?
8
275
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin tykkään yhdestä naisesta paaaljon.
- Anonyymi
Tykkään yhdestä miehestä vieläkin vaikka olenkin toisen kanssa varattu. Ei oo estänyt ennenkään sitä ...
Naiselta- Anonyymi
On hyvä jos on mahdollisuus elää omannäköistä elämää, niin ajattelen, mutta ymmärrän sen ettei sitä aina ole välttämättä helppo toteuttaa. Näin ajattelin sen olevan jo vuosia sitten. Tämä ei ole minulle mikään uusi tieto suinkaan. Joidenkin voi olla vaikeaa kertoa siitä ja siksi sanoja ei tule. Olemme täällä maan päällä suhteellisen vähän aikaa ja on hyvä, että olisi mahdollista elää omannäköistä elämää, jos ei kokoaikaisesti niin ainakin osa-aikaisesti.
- Anonyymi
Mikä sitten estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitten estää?
Eikö tämä naista esittävä äijä juuri draamaillut, että on joku muukin jäppinen?👍
- Anonyymi
Tietenkin voi.
- Anonyymi
Yksi sana riittää: narsismi
- Anonyymi
Olet tehnyt paljon ikäviä/pahoja asioita allekirjoittaneelle.
Valehtelet asioita muille ihmisille ja tätä hävitystyötä olet jatkanut kauan.
Luulet että toimit oikein, että olet älykäs mies.
Palsta on suuri rakkautesi niin suuri rakkaus, että tänne voi kertoa asioita vapaasti.
Mitään rajoja ei toki ole, kaikesta voi kirjoittaa tänne.
Mitään tapoja sinulla ei ole vastakkaiseen sukupuoleen nähden.
Rakkaudeksi, välittämäksi olet kaiken verhoillut jo vuosien ajan.
Etsit ihmistä huolehtimaan sinusta loppuelämän ajaksi, tämäkin asia selkinnyt rivien välistä. Tänä päivänä ei eletä kuitenkaan toimimalla niin itsekkäin perustein, että kuvitellaan että seuraavanlainen tilanne toteutuu:
Mä kiusaan toisen ihmisen vaikka hengiltä, alistan hänet nurkkaan, mahdolliseen häpeäpaaluun. Niin, että tuon ihmisen on pakko ojentaa käteni minua kohti.
Häpeämätön narsisti kuka kuvittelet olevasi jotain suurta täällä.
Ehkä älyä on sen verran, että olet ymmärtänyt kutoa hovin ympärillesi.
Kuvittelen sinut kahvipöytääni, kotiini ja elämääni jotta oppisin sinusta asioita lisää.
En tarvitse oikeasti sinua kuitenkaan elämääni/ en voisi ottaa sinua elämääni.
Joskus olin onnellinen ihminen, koska minulla on taistelutahtoa -
Tiedän toki, että tämä kaikki tulee päättymään jonain päivänä.
Mutta miten kaikki päättyy sitä en usko, että kukaan tietää.
Haluan itse käsikirjoittaa elämäni ja elää sen halumallani tavalla vielä vanhanakin.
Elämääni ei voi tulla kuka tahansa, enkä näe siihen rehellistä tulijaa olevan tulossakaan.
Olet ihminen siinä kuin muutkin, mutta narsistinen mielesi/olemuksesi estää kaiken kanssakäymisen oikeassa elämässä.
Normaalit ihmiset ymmärtävät luulisi, että ymmärtävät jokaisen ihmisen oikeuden elää oman näköistä elämää ja niin vaikka yksin jos sopivaa ihmistä ei löydy.
Et viihdy/pärjää yksin tämäkin asia on paljastunut.
Mutta älä koskaan kuvittele, että yksinoleminen olisi erityisen epämiellyttävää kaikille ihmisille. Jatka siis elämääsi palstan ulkopuolella, älä koskaan yritä painostamalla saada tahtoasi läpi, koska homma ei toimi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826205
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293733törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/253075Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3631664- 331368
- 261292
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42873Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42819