lapsia ei vielä ole,mutta olen päättänyt että jos tulee poika,se on rasmus johannes.mielipiteitä rasmuksen siskon nimeksi? jos aattelis jotai r:llä alkavaa tai muuten samantyylistä
rasmukselle kaveri
15
809
Vastaukset
- Niina
Ronja, Riikka, Roosa, Rebekka, Riitu tai Ripsa.
- kiitos
ehdotuksista! mieluisimmalta kuulostaisi Ronja,täytyypä panna korvan taa!
- lapseton
kiitos kirjoitti:
ehdotuksista! mieluisimmalta kuulostaisi Ronja,täytyypä panna korvan taa!
mikäs ois sitte ronjalle hyvä toinen nimi jos veikka on rasmus johannes?
- äiskä*
Roosa tai Ronja. Tai Reeta, Reetta.
- nämä sopisi hyvin!
Roosa,Rosina!!!
- nämä sopisi hyvin!!
Rosanna, Rosamaria, Rosita
- mutta...
sellaisia jossa on r ja jotka siten sopisivat: aurelia, erinna, iiris, marleena, priska, teresa
- mamma
Ramona Jasmin
Ronja Juulia - täää
Johannes ja Ronja Jemina:)
- klaara
Sandra kuulostais kivalta.
- klaara
klaara kirjoitti:
Sandra kuulostais kivalta.
Sori liitin vahingos väärään.
- hippunen
Siis aivan ihana nimi ja jos meidän tyttö ois ollut poika hän olis Rasmus :o)!
OOn jo joskus yläasteella sanonut, että jos saan tytön ja pojan niin heistä tulee Rasmus ja Rebekka eli Rebekkaa ehdotan sullekin :o)!
Meillä tosin on nyt lapsiluku täynnä, kun on jo 2 poikaa ja 1 tyttö eikä ole Rasmusta eikä Rebekkaa, vaikka ihania nimiä ovatkin molemmat ;o)!- rasmus-fani
Täällä odotellaan toista ja jos se on tällä kertaa poika, niin nimeksi tulee luultavimmin Rasmus. Näin ajateltiin jo esikoisen kanssa jos ois poika tullut.
No, tykkään kyllä Rasmus-bändistäkin mutta se ei ole syy nimeen ;)
- Lyyli
Ronja on musta kiva nimi ja sopii Rasmuksen kanssa yhteen=)
Raija
Raisa
Ronja
Riina
Riikka
Raila
Rita
Riitta
Rosita
Ruusu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473