asia kauan jatkuneessa elämää suuresti häirinneessä tilanteessa, olisi ollut tärkeintä esittää ne muutamat kysymykset, siitä mikä on minulle tärkeää ja mikä saa minut voimaan hyvin. Siihen oli ja on yhä sama vastaus. Haluan tehdä itselle mieluisaa työtä osa-aikaisena vielä kauan. Ihmissuhteiden tärkeys ei ole koskaan ollut mitenkään merkittävässä asemassa. Oikeastaan vasta noin kolme vuotta sitten aloin ajatella, että samanikäisen miehen kanssa voisin ystävystyä. Samanikäisyys on tärkein kriteeri ystävyydelle.
Kaikkein keskeisin
4
175
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ne työt auttaa muutenkin elämässä. Jokin suojatyöpaikka olisi kyllä täydellinen vaihtoehto nykypäivän työmarkkinoilla. Uskoni on kovasti koetuksella monien asioiden suhteen. - sivusta.
- Anonyymi
Ei se kosketa minua mitenkään mitä sinä ajattelet minusta ja miten sinä voit! Annoin aikoinaan mielessäni eksälleni nimen, nyhverönyyssönen. Ja niin kävi monia vuosia sitten, että kohtasin toisen samanlaisen, valitettavasti sellaisena hänet yhä näen! Ihan kamala ajatus olisi tutustua toiseen samaiseen kuin edellinnen nn. oli! Vaikka olisi vain ystävyydestä kyse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kosketa minua mitenkään mitä sinä ajattelet minusta ja miten sinä voit! Annoin aikoinaan mielessäni eksälleni nimen, nyhverönyyssönen. Ja niin kävi monia vuosia sitten, että kohtasin toisen samanlaisen, valitettavasti sellaisena hänet yhä näen! Ihan kamala ajatus olisi tutustua toiseen samaiseen kuin edellinnen nn. oli! Vaikka olisi vain ystävyydestä kyse!
Et tunnu ymmärtävän, eikä kukaan muukaan sitä miten huonoksi elämäni menisi, jos pitäisi olla missään tekemisissä tietyn henkilön kanssa. Näen taas painajaisia öisin, että minua yritetään pakottaa olemaan häkissä vankina ja pääsen sieltä ulos vain silloin, kun suostun tekemään töitä kotiapulaisena!
- Anonyymi
Haha kukaan ei tiedä mitä mä haluan, vai tietääkö 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090