Palsta alkoikin jo näyttään oikealta keskustelupalstalta mutta jo heräsi mettän peikko.
Tulihan se sieltä
14
343
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan jos on jotain asiaa. Saattasit yllättyä lämpimästä vastaanotosta. Somesta löytää jos haluaa. Jos ei halua, ei voi mittään.
- Anonyymi
Paukkuu
- Anonyymi
Kieltämättä yhdennäköisyyttä on peikossa ja minussa. 😂
- Anonyymi
Selkäkarvat ja ylikasvaneet viikset tekköö kieltämätä sellasen vaikutelman. Ja liekö varpaissahi karvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkäkarvat ja ylikasvaneet viikset tekköö kieltämätä sellasen vaikutelman. Ja liekö varpaissahi karvoja.
Paukkuuko pallit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paukkuuko pallit!
Saattaa ne sitähi tehä. Sitten kilkkuu tyhjänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa ne sitähi tehä. Sitten kilkkuu tyhjänä.
Paukkuu!
- Anonyymi
Mitähän arvoituksia se aloittaja kertoilee? Niin mikä tuli?
- Anonyymi
Aloittaja on ihan sekopää!
- Anonyymi
Ketä se haittaa jos joku kirjoittelee keskustelupalstalla? Tämä on vapaa maa. Ihme mielensä pahoittajia.
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Pakarat paukkuu.
- Anonyymi
Pyllynsilmä törähtelee matalalla oktaavilla.
- Anonyymi
Paukkuu pallit!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2752047- 421821
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011741Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631429Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841333- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191143- 571135
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1711000