En raski kotiani jättää

Anonyymi-ap

Muuta sinä minun luo.

53

657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se vuokra vai omistusasunto?

• Anonyymi

Oma omakotitalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma omakotitalo.

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma omakotitalo.

Ok talossa saa ainakin olla rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä vitun birkenaussa hetkellä asustat, senkin höpsö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl sinnekin voi kuulua naapurin aihauttama möykkä? Sunnuntai aamuinen puiden kaato moottorisahalla? Ja haulikolla ampumiset hiekkapenkkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl sinnekin voi kuulua naapurin aihauttama möykkä? Sunnuntai aamuinen puiden kaato moottorisahalla? Ja haulikolla ampumiset hiekkapenkkaan?

Pitää tiivistää ja rakentaa kellari.Kellari on muuten ihanan viileä kesäisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yäk kuka kirjoittaa näin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan siellä:)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää tiivistää ja rakentaa kellari.Kellari on muuten ihanan viileä kesäisin.

On minulla maakellari ja potut kovia vielä loppukesästä. Voisit siellä nukkua kun minä tosiaankin voin pyhäaamulla jo ennen viittä moottorisahoja viritellä.

• Anonyymi

Minulle ei ole väliä, missä asutaan. Kunhan saan vain olla sinun kanssasi. 🩷

• Anonyymi

Voisin muuttaa hänen luokse🤍❤️

• Anonyymi

Oletko...no jaa

• Anonyymi

Välillä ehkä olen no jaa.

• Anonyymi

Valmiille olisin valmis tulemaan.

• Anonyymi

Sopii.

• Anonyymi

Joku epätoivoinen korpeen havittelee.

• Anonyymi

Maksatko sähkön, veden ja saunapuut? :D

• Anonyymi

Maksan sähkön ja nämä muut on omasta takaa.

• Anonyymi

Että minä maksan talosi kulut ja sinä heität ulos sitten kun sille tuntuu? Ei taida ihan onnistua. Asu vaan siellä pepe reijässä. Pihi ukko. Kyllä sinä piian sinne jostain saat kun maksat palkan siivoamisesta ja v: n kantotelineenä olosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että minä maksan talosi kulut ja sinä heität ulos sitten kun sille tuntuu? Ei taida ihan onnistua. Asu vaan siellä pepe reijässä. Pihi ukko. Kyllä sinä piian sinne jostain saat kun maksat palkan siivoamisesta ja v: n kantotelineenä olosta.

Taisit vastata vastaukseen.

• Anonyymi

Mielelläni matkailu avartaa.

• Anonyymi

Mä muutan vasta si kun saan hoidettua rahat että saan oman ostettua täs on sopiva vuokra ja muutenkaan en ole muuttamassa yhteen yhtään kenenkään kanssa ennen työpaikkaa ja viimeisimmästä tapailusta opin sen että tää on paras tapa testata pystyykö osaako toinen luottaa vai epäileekö pettämisestä siksi että on itse siihen kykenevä jos ei se jlllein passaa ni paree etsiä se mustasukkain yksilö jolta saa pelätä saavansa nyrkistä jos ei just niin kuin tämä haluaa tai tulee jokatapauksessa petetyksi mu mitä sitä turhaan ihmisiin tutustuu eikö siinä ole jo täydellisen parisuhteen ainekset kun toinen vähintään käy vieraissaja toinen huutaa tai hakkaa kotona eikös se ny ole se opittu onnellisen avioliitonkin salaisuus hieman mustaa huumoria ja si kehdataan vie ihmetellä miksi ihmisillä ln niin pahaolla mu onnea hienosti eletty elämä

• Anonyymi

Ei mun koti oo täällä.

• Anonyymi

Puu sauna on hyvät löylyt

• Anonyymi

Kaksi puulämmitteistä saunaa löytyy.

• Anonyymi

Ei saatana niitä häkälöylyjä kestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saatana niitä häkälöylyjä kestä.

Kyllä sen puulämmitteisen helposti oppii, kannattaa pitää pelti auki ja savut ulos. Sähkösauna ei sauna ollenkaan vaan grilli.

• Anonyymi

Olisko ne maisemat siellä paremmat...

• Anonyymi

Vaikea sanoa kun en tiedä sinun tämänhetkisiä maisemia.

• Anonyymi

Iha sama missä asutaan kuha saadaan olla yhdessä. Eli voin muuttaa sun luo ❤️🤗

• Anonyymi

Vaihtaisit kuitenkin ne pitkät pellot tunturi- ja vaaramaisemiin kalaisten järvien rannoille. Neljä vuodenaikaa ja talvi jatkuu toukokuun puoleenväliin asti.

• Anonyymi

Kerro osoite niin tuun kohta.

• Anonyymi

En muuta mihinkään jossa meri ei ole lähellä. Okei?

• Anonyymi

Niinpä, löytyykö omaa rantaa missä kesällä luurata?

• Anonyymi

Löytyy mukava pakopaikka saaressa, ei oma mutta suvussa. Mutta rantoja täällä päin on kyllä 70km säteellä ihan tarpeeksi, että kelpaa käveleskellä jos tykkää.

• Anonyymi

On tässä talontontillakin omaa rantaviivaa 300 metriä. Eli mahtuu sinunkin vene.

• Anonyymi

Mielelläni.

• Anonyymi

Muuttaisin jos pyytäisit suoraan.

• Anonyymi

On noita estoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On noita estoja.

Ohi, en ole somessa.

• Anonyymi

En mä jaksa muuttaa nytten mihinkään korpeen. Jos ensvuonna sitten miettisi muuttoa. Ja mielellään pois suomesta.

• Anonyymi

Ja mitä ja missä kunnossa sä teet siihen asti?! Mitä ihmiset ajattelee susta sen jälkeen? Mitä on enää jäljellä elämästä toimijuudesta sen jälkeen?

• Anonyymi

voisin muuttaa minne vain! missä kullan koti onkaan,...
      sukutila ois jännä.. tai omakotitaLokin

Ja

• Anonyymi

kulmatalon naiselle ;)

Ja

• Anonyymi
        UUSI

seksiorjaksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

seksiorjaksi?

Seksiorjuus on Suomessa kiellettyä.

• Anonyymi

Muutan luoksesi heti kun olen satavarma että tulet loppuelämäksi kulkemaan tätä taivalta minun kanssani ja minun rinnallani elämämme loppuun asti.

• Anonyymi
        UUSI

Etkö tiedä että olen ehdoton kaikissa asioissa, se ei yleensä ihan kaikille passaa.

• Anonyymi

Onko ne ne riitelijät mistä puhut nyt muuttamassa yhteen? Jotain kuvitelmaa että molemmat täällä?

• Anonyymi
      UUSI

No kutsu ensin edes yökylään päiväksi tai pariksi, niin sen jälkeen voin tuumailla, miltä sellainen tuntuisi.

• Anonyymi
        UUSI

Ensin sinun pitää antaa yhteystietosi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin sinun pitää antaa yhteystietosi.

Anna Venla vain numerosi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe