Muuta sinä minun luo.
En raski kotiani jättää
53
657
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se vuokra vai omistusasunto?
- Anonyymi
Oma omakotitalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma omakotitalo.
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma omakotitalo.
Ok talossa saa ainakin olla rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missä vitun birkenaussa hetkellä asustat, senkin höpsö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sinnekin voi kuulua naapurin aihauttama möykkä? Sunnuntai aamuinen puiden kaato moottorisahalla? Ja haulikolla ampumiset hiekkapenkkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sinnekin voi kuulua naapurin aihauttama möykkä? Sunnuntai aamuinen puiden kaato moottorisahalla? Ja haulikolla ampumiset hiekkapenkkaan?
Pitää tiivistää ja rakentaa kellari.Kellari on muuten ihanan viileä kesäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yäk kuka kirjoittaa näin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan siellä:)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää tiivistää ja rakentaa kellari.Kellari on muuten ihanan viileä kesäisin.
On minulla maakellari ja potut kovia vielä loppukesästä. Voisit siellä nukkua kun minä tosiaankin voin pyhäaamulla jo ennen viittä moottorisahoja viritellä.
- Anonyymi
Minulle ei ole väliä, missä asutaan. Kunhan saan vain olla sinun kanssasi. 🩷
- Anonyymi
Voisin muuttaa hänen luokse🤍❤️
- Anonyymi
Oletko...no jaa
- Anonyymi
Välillä ehkä olen no jaa.
- Anonyymi
Valmiille olisin valmis tulemaan.
- Anonyymi
Sopii.
- Anonyymi
Joku epätoivoinen korpeen havittelee.
- Anonyymi
Maksatko sähkön, veden ja saunapuut? :D
- Anonyymi
Maksan sähkön ja nämä muut on omasta takaa.
- Anonyymi
Että minä maksan talosi kulut ja sinä heität ulos sitten kun sille tuntuu? Ei taida ihan onnistua. Asu vaan siellä pepe reijässä. Pihi ukko. Kyllä sinä piian sinne jostain saat kun maksat palkan siivoamisesta ja v: n kantotelineenä olosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että minä maksan talosi kulut ja sinä heität ulos sitten kun sille tuntuu? Ei taida ihan onnistua. Asu vaan siellä pepe reijässä. Pihi ukko. Kyllä sinä piian sinne jostain saat kun maksat palkan siivoamisesta ja v: n kantotelineenä olosta.
Taisit vastata vastaukseen.
- Anonyymi
Mielelläni matkailu avartaa.
- Anonyymi
Mä muutan vasta si kun saan hoidettua rahat että saan oman ostettua täs on sopiva vuokra ja muutenkaan en ole muuttamassa yhteen yhtään kenenkään kanssa ennen työpaikkaa ja viimeisimmästä tapailusta opin sen että tää on paras tapa testata pystyykö osaako toinen luottaa vai epäileekö pettämisestä siksi että on itse siihen kykenevä jos ei se jlllein passaa ni paree etsiä se mustasukkain yksilö jolta saa pelätä saavansa nyrkistä jos ei just niin kuin tämä haluaa tai tulee jokatapauksessa petetyksi mu mitä sitä turhaan ihmisiin tutustuu eikö siinä ole jo täydellisen parisuhteen ainekset kun toinen vähintään käy vieraissaja toinen huutaa tai hakkaa kotona eikös se ny ole se opittu onnellisen avioliitonkin salaisuus hieman mustaa huumoria ja si kehdataan vie ihmetellä miksi ihmisillä ln niin pahaolla mu onnea hienosti eletty elämä
- Anonyymi
Ei mun koti oo täällä.
- Anonyymi
Puu sauna on hyvät löylyt
- Anonyymi
Kaksi puulämmitteistä saunaa löytyy.
- Anonyymi
Ei saatana niitä häkälöylyjä kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saatana niitä häkälöylyjä kestä.
Kyllä sen puulämmitteisen helposti oppii, kannattaa pitää pelti auki ja savut ulos. Sähkösauna ei sauna ollenkaan vaan grilli.
- Anonyymi
Olisko ne maisemat siellä paremmat...
- Anonyymi
Vaikea sanoa kun en tiedä sinun tämänhetkisiä maisemia.
- Anonyymi
Iha sama missä asutaan kuha saadaan olla yhdessä. Eli voin muuttaa sun luo ❤️🤗
- Anonyymi
Vaihtaisit kuitenkin ne pitkät pellot tunturi- ja vaaramaisemiin kalaisten järvien rannoille. Neljä vuodenaikaa ja talvi jatkuu toukokuun puoleenväliin asti.
- Anonyymi
Kerro osoite niin tuun kohta.
- Anonyymi
En muuta mihinkään jossa meri ei ole lähellä. Okei?
- Anonyymi
Niinpä, löytyykö omaa rantaa missä kesällä luurata?
- Anonyymi
Löytyy mukava pakopaikka saaressa, ei oma mutta suvussa. Mutta rantoja täällä päin on kyllä 70km säteellä ihan tarpeeksi, että kelpaa käveleskellä jos tykkää.
- Anonyymi
On tässä talontontillakin omaa rantaviivaa 300 metriä. Eli mahtuu sinunkin vene.
- Anonyymi
Mielelläni.
- Anonyymi
Muuttaisin jos pyytäisit suoraan.
- Anonyymi
On noita estoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On noita estoja.
Ohi, en ole somessa.
- Anonyymi
En mä jaksa muuttaa nytten mihinkään korpeen. Jos ensvuonna sitten miettisi muuttoa. Ja mielellään pois suomesta.
- Anonyymi
Ja mitä ja missä kunnossa sä teet siihen asti?! Mitä ihmiset ajattelee susta sen jälkeen? Mitä on enää jäljellä elämästä toimijuudesta sen jälkeen?
- Anonyymi
voisin muuttaa minne vain! missä kullan koti onkaan,...
sukutila ois jännä.. tai omakotitaLokin
Ja - Anonyymi
kulmatalon naiselle ;)
Ja- AnonyymiUUSI
seksiorjaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
seksiorjaksi?
Seksiorjuus on Suomessa kiellettyä.
- Anonyymi
Muutan luoksesi heti kun olen satavarma että tulet loppuelämäksi kulkemaan tätä taivalta minun kanssani ja minun rinnallani elämämme loppuun asti.
- AnonyymiUUSI
Etkö tiedä että olen ehdoton kaikissa asioissa, se ei yleensä ihan kaikille passaa.
- Anonyymi
Onko ne ne riitelijät mistä puhut nyt muuttamassa yhteen? Jotain kuvitelmaa että molemmat täällä?
- AnonyymiUUSI
No kutsu ensin edes yökylään päiväksi tai pariksi, niin sen jälkeen voin tuumailla, miltä sellainen tuntuisi.
- AnonyymiUUSI
Ensin sinun pitää antaa yhteystietosi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin sinun pitää antaa yhteystietosi.
Anna Venla vain numerosi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829