Näin että sä katsoit

Rakkaudella sen pienen hetken ja se ei koskaan ole helppoa kun on niin syviä tunteita
33762
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 33

Vanhimmat

Siltäkö susta tuntui?

Äänestä

Olisin mielelläni katsellut pidempäänkin mutta en kehdannut liian pitkään ❤️☺️

Äänestä
  • Miltä näytti?

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Miltä näytti?

Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗

Miksi olet sen kanssa jos rakastat mua?

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️

Mitä teidän välillä sitten on?

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Kirjoittaja sama ( 05:22:55) vastaa tähän kans.. myönnän että rakastan sua miestä hyvin läheltä.
    Kuten kerroin, odotan sinua ( tutustumista ) ja että etenee asiat itestään.
    Tässä on vaikea selittää miksi en voi noin vain lähteä vaikkei viihdykään tässä. n

Äänestä

Tiedän tiedän. Tää on turhaa kaipuuta, tyhjän ikävöintiä. Me ei koskaan olla me. Mutta kuitenkin...

Äänestä
  • Niinku sä oot ku kanto.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Niinku sä oot ku kanto.

Tarkenna?

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Tarkenna?

Eksä tiiä millasia kannot on?

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Niinku sä oot ku kanto.

Ite oot kivi.

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ite oot kivi.

Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.

Kivi on kylmä

Äänestä

Haluaisin katsoa pitkään ja rakastavasti. Uppotua sun silmiin❤️

Äänestä

oothan sä komea. kauniit silmät. :3

Äänestä
  • Itelleskö kirjoitit :3

Äänestä

Aina sua ❤️

Äänestä

Minä tykkään sinusta, mutta en usko, että sinulla on tunteita kohtaani, koska olet varattu. 🤩 Kaunis olet ja ihana, mutta ehkä minä löydän itselleni oman rakkaan vielä joskus, vaikka kaikki tuntuu tällä hetkellä niin epätoivoiselta ja mahdottomalta.

Äänestä
  • Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.

Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.

En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
    Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
    Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...

Ei kannatta palstan varaan laittaa ajatuksia ja toiveita yms. Selvitä asiasi oikeasti irl oikean henkilön kanssa. Itse ainakin tykkään yhdestä varatusta ihan liikaa ja haluaisin vakavan suhteen hänen Kaa, jos olisi mahdollista.

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

Rakasta sitten sitä sun miestä äläkä pelaa näitä pelejäsi hänen seläntakana. Luotettavuuden perikuva olet. 🤣

Äänestä

Nih 💚 Hyvä on sunki huomata jotain

Äänestä

No voi voi et osannu silti sillä hetkellä arvostaa edes sitä mu ehkäpä seuraavan sankarin kanssa si

Äänestä

Mulla oli aurinkolasit niin en tästä ole varma

Äänestä

Aloittaja mies?
Mietinkin, kun illalla ajoit ohi, näimme nopeasti ja taisi ollakin aurinkolasit? siksi en ollut varma oletko kaipaamani m. Paljon näytit häneltä / aika varma oon.
Niin, mulla on syvemmät tunteet kuin.. ja huomasit. Missä vain kun vähänkin näen että voit olla siinä, tunteet voimistuvat. Odotan sinua yhä. n

Äänestä

No niin katsoin nuppuseni. Sua vaan rakastan ❤️😘🤗🥰😍

Äänestä

Ei oo helppoa mutta samaan aikaan tuntuu niin oikealta, hassua 🥰🫣

Äänestä

Jalat lähes alta taas jälleen kerran. Aina pyörryttää ja huippaa lähelläsi❤️. Olet kävelevä infarkti joka aiheutat tuollaisia kohtauksia. Miksi mä olen sun kohteena?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Rakkaudella sen pienen hetken ja se ei koskaan ole helppoa kun on niin syviä tunteita

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu