Rakkaudella sen pienen hetken ja se ei koskaan ole helppoa kun on niin syviä tunteita
Näin että sä katsoit
33
650
Vastaukset
- Anonyymi
Siltäkö susta tuntui?
- Anonyymi
Olisin mielelläni katsellut pidempäänkin mutta en kehdannut liian pitkään ❤️☺️
- Anonyymi
Miltä näytti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä näytti?
Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗
Miksi olet sen kanssa jos rakastat mua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️
Mitä teidän välillä sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teidän välillä sitten on?
Tommonen opel corsa.....
https://m.youtube.com/watch?v=1RI-ZchTBNA&pp=0gcJCdgAo7VqN5tD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja sama ( 05:22:55) vastaa tähän kans.. myönnän että rakastan sua miestä hyvin läheltä.
Kuten kerroin, odotan sinua ( tutustumista ) ja että etenee asiat itestään.
Tässä on vaikea selittää miksi en voi noin vain lähteä vaikkei viihdykään tässä. n
- Anonyymi
Tiedän tiedän. Tää on turhaa kaipuuta, tyhjän ikävöintiä. Me ei koskaan olla me. Mutta kuitenkin...
- Anonyymi
Niinku sä oot ku kanto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku sä oot ku kanto.
Tarkenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna?
Eksä tiiä millasia kannot on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku sä oot ku kanto.
Ite oot kivi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot kivi.
Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.
Kivi on kylmä
- Anonyymi
Haluaisin katsoa pitkään ja rakastavasti. Uppotua sun silmiin❤️
- Anonyymi
oothan sä komea. kauniit silmät. :3
- Anonyymi
Itelleskö kirjoitit :3
- Anonyymi
Aina sua ❤️
- Anonyymi
Minä tykkään sinusta, mutta en usko, että sinulla on tunteita kohtaani, koska olet varattu. 🤩 Kaunis olet ja ihana, mutta ehkä minä löydän itselleni oman rakkaan vielä joskus, vaikka kaikki tuntuu tällä hetkellä niin epätoivoiselta ja mahdottomalta.
- Anonyymi
Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.
Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.
En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...Ei kannatta palstan varaan laittaa ajatuksia ja toiveita yms. Selvitä asiasi oikeasti irl oikean henkilön kanssa. Itse ainakin tykkään yhdestä varatusta ihan liikaa ja haluaisin vakavan suhteen hänen Kaa, jos olisi mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...Rakasta sitten sitä sun miestä äläkä pelaa näitä pelejäsi hänen seläntakana. Luotettavuuden perikuva olet. 🤣
- Anonyymi
Nih 💚 Hyvä on sunki huomata jotain
- Anonyymi
No voi voi et osannu silti sillä hetkellä arvostaa edes sitä mu ehkäpä seuraavan sankarin kanssa si
- Anonyymi
Mulla oli aurinkolasit niin en tästä ole varma
- Anonyymi
Aloittaja mies?
Mietinkin, kun illalla ajoit ohi, näimme nopeasti ja taisi ollakin aurinkolasit? siksi en ollut varma oletko kaipaamani m. Paljon näytit häneltä / aika varma oon.
Niin, mulla on syvemmät tunteet kuin.. ja huomasit. Missä vain kun vähänkin näen että voit olla siinä, tunteet voimistuvat. Odotan sinua yhä. n - Anonyymi
No niin katsoin nuppuseni. Sua vaan rakastan ❤️😘🤗🥰😍
- Anonyymi
Ei oo helppoa mutta samaan aikaan tuntuu niin oikealta, hassua 🥰🫣
- Anonyymi
Jalat lähes alta taas jälleen kerran. Aina pyörryttää ja huippaa lähelläsi❤️. Olet kävelevä infarkti joka aiheutat tuollaisia kohtauksia. Miksi mä olen sun kohteena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147844Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne886115Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322127Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222016Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961944- 401900
- 661639
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460