Näin että sä katsoit

Anonyymi-ap

Rakkaudella sen pienen hetken ja se ei koskaan ole helppoa kun on niin syviä tunteita

34

762

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siltäkö susta tuntui?

• Anonyymi

Olisin mielelläni katsellut pidempäänkin mutta en kehdannut liian pitkään ❤️☺️

• Anonyymi

Miltä näytti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä näytti?

Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗

Miksi olet sen kanssa jos rakastat mua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️

Mitä teidän välillä sitten on?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja sama ( 05:22:55) vastaa tähän kans.. myönnän että rakastan sua miestä hyvin läheltä.
        Kuten kerroin, odotan sinua ( tutustumista ) ja että etenee asiat itestään.
        Tässä on vaikea selittää miksi en voi noin vain lähteä vaikkei viihdykään tässä. n

• Anonyymi

Tiedän tiedän. Tää on turhaa kaipuuta, tyhjän ikävöintiä. Me ei koskaan olla me. Mutta kuitenkin...

• Anonyymi

Niinku sä oot ku kanto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku sä oot ku kanto.

Tarkenna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkenna?

Eksä tiiä millasia kannot on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku sä oot ku kanto.

Ite oot kivi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oot kivi.

Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.

Kivi on kylmä

• Anonyymi

Haluaisin katsoa pitkään ja rakastavasti. Uppotua sun silmiin❤️

• Anonyymi

oothan sä komea. kauniit silmät. :3

• Anonyymi

Itelleskö kirjoitit :3

• Anonyymi

Aina sua ❤️

• Anonyymi

Minä tykkään sinusta, mutta en usko, että sinulla on tunteita kohtaani, koska olet varattu. 🤩 Kaunis olet ja ihana, mutta ehkä minä löydän itselleni oman rakkaan vielä joskus, vaikka kaikki tuntuu tällä hetkellä niin epätoivoiselta ja mahdottomalta.

• Anonyymi

Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.

Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.

En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
        Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
        Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...

Ei kannatta palstan varaan laittaa ajatuksia ja toiveita yms. Selvitä asiasi oikeasti irl oikean henkilön kanssa. Itse ainakin tykkään yhdestä varatusta ihan liikaa ja haluaisin vakavan suhteen hänen Kaa, jos olisi mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakasta sitten sitä sun miestä äläkä pelaa näitä pelejäsi hänen seläntakana. Luotettavuuden perikuva olet. 🤣

• Anonyymi

Nih 💚 Hyvä on sunki huomata jotain

• Anonyymi

No voi voi et osannu silti sillä hetkellä arvostaa edes sitä mu ehkäpä seuraavan sankarin kanssa si

• Anonyymi

Mulla oli aurinkolasit niin en tästä ole varma

• Anonyymi

Aloittaja mies?
      Mietinkin, kun illalla ajoit ohi, näimme nopeasti ja taisi ollakin aurinkolasit? siksi en ollut varma oletko kaipaamani m. Paljon näytit häneltä / aika varma oon.
      Niin, mulla on syvemmät tunteet kuin.. ja huomasit. Missä vain kun vähänkin näen että voit olla siinä, tunteet voimistuvat. Odotan sinua yhä. n

• Anonyymi

No niin katsoin nuppuseni. Sua vaan rakastan ❤️😘🤗🥰😍

• Anonyymi

Ei oo helppoa mutta samaan aikaan tuntuu niin oikealta, hassua 🥰🫣

• Anonyymi

Jalat lähes alta taas jälleen kerran. Aina pyörryttää ja huippaa lähelläsi❤️. Olet kävelevä infarkti joka aiheutat tuollaisia kohtauksia. Miksi mä olen sun kohteena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      23
      1315
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      60
      1163
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      921
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      105
      894
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      777
    6. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      245
      715
    7. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      120
      695
    8. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      210
      679
    9. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      62
      668
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      100
      606
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      284
      560
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      104
      518
    13. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      8
      497
    14. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      481
    15. 34
      455
    16. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      454
    17. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      440
    18. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      45
      423
    19. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      423
    20. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      417
    Aihe