Näin että sä katsoit

Anonyymi-ap

Rakkaudella sen pienen hetken ja se ei koskaan ole helppoa kun on niin syviä tunteita

34

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siltäkö susta tuntui?

    • Anonyymi

      Olisin mielelläni katsellut pidempäänkin mutta en kehdannut liian pitkään ❤️☺️

      • Anonyymi

        Miltä näytti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä näytti?

        Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaalta ja kauniilta 😍🤗

        Miksi olet sen kanssa jos rakastat mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet sen kanssa jos rakastat mua?

        En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo kenenkään kanssa, ihan yksin oon. Mut haluisin olla sun kanssa enemmän kuin mitään ❤️

        Mitä teidän välillä sitten on?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet sen kanssa jos rakastat mua?

        Kirjoittaja sama ( 05:22:55) vastaa tähän kans.. myönnän että rakastan sua miestä hyvin läheltä.
        Kuten kerroin, odotan sinua ( tutustumista ) ja että etenee asiat itestään.
        Tässä on vaikea selittää miksi en voi noin vain lähteä vaikkei viihdykään tässä. n


    • Anonyymi

      Tiedän tiedän. Tää on turhaa kaipuuta, tyhjän ikävöintiä. Me ei koskaan olla me. Mutta kuitenkin...

      • Anonyymi

        Niinku sä oot ku kanto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku sä oot ku kanto.

        Tarkenna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna?

        Eksä tiiä millasia kannot on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku sä oot ku kanto.

        Ite oot kivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot kivi.

        Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut voi sentään nostaa, jos voimat riittää.

        Kivi on kylmä


    • Anonyymi

      Haluaisin katsoa pitkään ja rakastavasti. Uppotua sun silmiin❤️

    • Anonyymi

      oothan sä komea. kauniit silmät. :3

      • Anonyymi

        Itelleskö kirjoitit :3


    • Anonyymi

      Aina sua ❤️

    • Anonyymi

      Minä tykkään sinusta, mutta en usko, että sinulla on tunteita kohtaani, koska olet varattu. 🤩 Kaunis olet ja ihana, mutta ehkä minä löydän itselleni oman rakkaan vielä joskus, vaikka kaikki tuntuu tällä hetkellä niin epätoivoiselta ja mahdottomalta.

      • Anonyymi

        Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se. että olen varattu ei tarkoita sitä ettei ole tunteita Sinua kohtaan.

        Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei tarpeeksi, koska haluat rakentaa tulevaisuutta toisen kanssa. Jos haluat hetkellistä salaista hauskanpitoa niin se on siihen asti mahdollista, kunnes löydän oman rakkaan.

        En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
        Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
        Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...

        Ei kannatta palstan varaan laittaa ajatuksia ja toiveita yms. Selvitä asiasi oikeasti irl oikean henkilön kanssa. Itse ainakin tykkään yhdestä varatusta ihan liikaa ja haluaisin vakavan suhteen hänen Kaa, jos olisi mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajatellut mitään hauskanpitoa, ei ole mun tyyliä toimia näin. Olen liian vakava mieleinen siihen. Toisaalta en lupaa leikkiä omien tunteiden kanssa. En halua olla lelu, joka heitetään laatikkoon, kun uusi lelu tulee näkyviin.
        Halusin kerrankin elämässä rakastaa ja olla rakastettu, aidosti, mutta näköjään erehdyin. 💔Kiitos sulle hyvästä opetuksesta! Nyt tiedän, miten suhtaudut minuun...

        Rakasta sitten sitä sun miestä äläkä pelaa näitä pelejäsi hänen seläntakana. Luotettavuuden perikuva olet. 🤣


    • Anonyymi

      Nih 💚 Hyvä on sunki huomata jotain

    • Anonyymi

      No voi voi et osannu silti sillä hetkellä arvostaa edes sitä mu ehkäpä seuraavan sankarin kanssa si

    • Anonyymi

      Mulla oli aurinkolasit niin en tästä ole varma

    • Anonyymi

      Aloittaja mies?
      Mietinkin, kun illalla ajoit ohi, näimme nopeasti ja taisi ollakin aurinkolasit? siksi en ollut varma oletko kaipaamani m. Paljon näytit häneltä / aika varma oon.
      Niin, mulla on syvemmät tunteet kuin.. ja huomasit. Missä vain kun vähänkin näen että voit olla siinä, tunteet voimistuvat. Odotan sinua yhä. n

    • Anonyymi

      No niin katsoin nuppuseni. Sua vaan rakastan ❤️😘🤗🥰😍

    • Anonyymi

      Ei oo helppoa mutta samaan aikaan tuntuu niin oikealta, hassua 🥰🫣

    • Anonyymi

      Jalat lähes alta taas jälleen kerran. Aina pyörryttää ja huippaa lähelläsi❤️. Olet kävelevä infarkti joka aiheutat tuollaisia kohtauksia. Miksi mä olen sun kohteena?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe