Helenassa on sitä jotain

Anonyymi-ap

Voisin tikata saumaan.

20

380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää ikäistään nuoremmalta.

• Anonyymi

Hei, älä viitti jauhaa Jaskaa - en usko, vaikka paikka aukeaisi, saattaisi kuitenkin mennä pupu pöksyyn ja veitikka menisi lakkoon..

• Anonyymi

Kaunis likka.

• Anonyymi

Ehkä tämänkin ketjun aloittajan kannattaisi laittaa reppu selkään ja lähteä mopolla koulunpenkille persustaan hinkkaamaan.😒

• Anonyymi

Miksi sinä et ole töissä tai koulussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä et ole töissä tai koulussa?

Olen eläkkeellä jos se sinua kiinnostaa.

• Anonyymi

Jos aloittajalla ei ole rahaa rököllään, komeata kartanoa ja hienoa autoa, niin ei kannata edes unelmoida Jelenasta.
      Siinä on nimittäin sen verran rahaan ja luxukseen kiintynyt naikkonen, että muiden kun reilusti rahakkaiden ei kannata vaivautua piirittämään.

• Anonyymi

Helena etsii itselleen työpaikan ja omalla palkallaan hommaa itselleen asunnon ja alkaa elättää itse itsensä ja maksamaan puolet lastensa elatuksesta.

• Anonyymi

Moni suomalainen ei tajua, miten paljon maamme ulkopuolella on kaunottaria.

• Anonyymi

Kauniita naisia on maailma täynnä, ei suomalaiset naiset ole muuta kuin lyhyt jalkaisia maatuskoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniita naisia on maailma täynnä, ei suomalaiset naiset ole muuta kuin lyhyt jalkaisia maatuskoita.

Toivon kaikkea hyvää Helenalle ja hänen ihanille kolmelle lapselleen ❤️.

• Anonyymi

Helena on kyllä seksikäs milf.

• Anonyymi

Voi kun saisi Helena asiansa kuntoon ja itselleen koulutusta vastaavaa työtä. Lapset vuoroin molempien vanhempien kanssa ja elämä on kaikille sen jälkeen helpompaa.

• Anonyymi

Tuskin on kenenkään tikattavissa. Hän eikä muutkaan naiset ole yleistä riistaa, kenenkään tikattavaksi. Käytä vaan omia käsiäsi edelleenkin.

• Anonyymi

Kaikki normaalit naiset ovat jonkun tikattavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki normaalit naiset ovat jonkun tikattavissa.

Kyllä. Ykköseen, kakkoseen ja poskeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Ykköseen, kakkoseen ja poskeen.

Tuossa järjestyksessä 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa järjestyksessä 😋

Kakkonen noista paras.

• Anonyymi

Eipä ole vielä tullut vastaan ketä et tikkais saumaan.

• Anonyymi

Kirjoituksista päätellen Helenan arvostelijat on sairaampia kuin Helena itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe