Vähän kirvelee koska olit stanan kuuma, mutta ei nyt aleta vihaamaan. Pus❤️
No jaa. Ehkäpä mä lopetan tän sekoilun ja päästän sut vapaaksi kuin hentoinen kyyhkynen
27
530
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää päästää irti jos toista rakastaa? Rakkaus ei ole sekoilua. ❤️
- Anonyymi
Rakkaus on sekoilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on sekoilua
Kenelle tämän kirjoitit? Jos hän nimenomaan haluaa sut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on sekoilua
No sitten sekoillaan. ❤️ se on sen arvoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sekoillaan. ❤️ se on sen arvoista
Sekoilee keskenäsi. Meikämanne sanoo ittensä irti kaikesta mikä liittyy millään tavalla mihinkään
- Anonyymi
Haluun sut.
- Anonyymi
En lähde mihinkään. Et saa päästää mua. 🩷🤪
- Anonyymi
Mä luovun kans miehestä joka ollu se mulle siks mielen häiriö tais olla pahimmillaan ku sen kans olin tekemis ei se koskaa välitäny ku hyötyy vaa
- Anonyymi
Vieläkö kirvelee, täällä jo ohi💊
- Anonyymi
Ei ole kirvellyt pitkään aikaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kirvellyt pitkään aikaan!
Sussa on niin paljon vihaa ja itsekkyyttä, että ei taida kirvelyt enää tuntua missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sussa on niin paljon vihaa ja itsekkyyttä, että ei taida kirvelyt enää tuntua missään.
Kiusaajalla ei kirvele koskaan. Uutta pläjäystä ootellessa. Virkillä töitä riittää.🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ens vuonna tähän aikaan gubbe on jo mullan alla
- Anonyymi
Mitä mä tein?
- Anonyymi
Sinut haluan mies vain. Olen mielelläni häkkilintu 😘 Kram
- Anonyymi
Kenelle...
- Anonyymi
Hyvä kiitos siitä oikea vastaus moiseen oli si tarkoitettu kelle tahansa
- Anonyymi
Miksi teet niin?
- Anonyymi
Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten?
Jätät kaivattusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätät kaivattusi?
Koska pelkää. Salaisuuksia tullut esille...
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska pelkää. Salaisuuksia tullut esille...
Sivusta.Koitahan nyt nettijehova keksiä tähänkin joku draamankaari, kyllä sä jotain keksit
- Anonyymi
Kuinkahan mones palstaero tämä?
- Anonyymi
No jos olit ulkonäön mukaan valinnu ni etpä mitään menettäny luultavasti oli pettäny sua jo useita kertoja mu ehkäpä opit siitä jotain edes
- Anonyymi
’päästän vapaaksi’ jaa niin palstalla oli otteessasi ns😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Onko teillä nettipösilöillä mitään muuta kuin palsta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006374
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303813törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283190Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42869