Tulevana viikonloppuna voisi ottaa työlistalle vaikka mökin pihassa olevien pönttöjen siivoamisen ja laittaa vaikka muutama pönttö lisää näille pikkunaapureille.
Lintujen koti
11
217
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tuon siivouksen jo tehnyt. Tiesittehän, että nykyisin ei saa koirankarvoja jättää luontoon. Linnut vie niitä pesätarpeiksi ja kuoriutuneet linnunpoikaset takertuvat jaloistaan koirankarvoihin ja kuolevat.
- Anonyymi
Juon pirccaa ja alan askarrella pönttöjä 🐥🐤🦉🦤🪿🦆
- Anonyymi
Pöntöt kannattaa puhdistaa syksyllä. Syy: keväällä vanhoissa pesissä olevat lintukirput ovat hereillä. Ja kun sellainen ranteesta puree, ei kutina lähde tuntikausiin vaikka kuinka monta pirccaa joisi.
- Anonyymi
Meillä oli viime talvi ensimmäinen ettei lintuja ruokittu, kun meni lintujen ruokkiminen niin kalliiksi? Syynä Ukrainan sota sanovat. Sama on lintupönttöjen suhteen, entiset kun on lahonneet ja tippuvat puista, niin uusia en osta, koska Ukrainassa on sota edelleen.
Kaikkeen vaikuttaa Ukrainan sota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli viime talvi ensimmäinen ettei lintuja ruokittu, kun meni lintujen ruokkiminen niin kalliiksi? Syynä Ukrainan sota sanovat. Sama on lintupönttöjen suhteen, entiset kun on lahonneet ja tippuvat puista, niin uusia en osta, koska Ukrainassa on sota edelleen.
Kaikkeen vaikuttaa Ukrainan sota.Mutta jos tekisitkin venäläisille pönttöjä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos tekisitkin venäläisille pönttöjä 🤔
Ryssä ei mitään muuta tarvitse, kuin järkeä sodan lopettamiseen.
- Anonyymi
Talitintti on pieni lintu, pienempi kuin käki. Käen rinnassa lempi syttyi, kun talitintin näki. Miksi torilta kuului kukuntaa? Joku käveli käet taskussa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713