Paiskii jotain painavaa lattialle, tiputtelee kuulia tms. Päivällä, illalla ja yölläkin. Tätä jatkunut jo monta kuukautta. Sitä ennen koira louskutti tuntitolkulla, joskus parvekkeella ja yleensä sisällä.
Mitä tekisitte tuollaisen tapauksen kanssa?
Naapuri tiputtelee ja paukuttelee
18
413
Vastaukset
- Anonyymi
Korona rokote antaa siivet,kerrostalo on kiva paikka
- Anonyymi
Tahdotko sut tosiaan kuka koronaattoriksi haluaa. Yksi hyppää kaksi pyörittää.
- Anonyymi
tästä on näemmä riittänyt aloituksiin aihetta jo monta kertaa....
- Anonyymi
Yritin viime yönä hiukan hiljempaa, mutta kuului. Kusipää.
- Anonyymi
Mitähän näin jännää seuraavaksi??
- Anonyymi
Paukuttelee? On siis ilmavaivoja?
- Anonyymi
Roskasakki riehuu edelleen.
- Anonyymi
Paukutteluun jatkuu, jatkuvat hiljaisuusaikana aamuyöllä asti
- Anonyymi
Nostelee puntteja. Tai heiluu kahvakuulan kanssa. Yksi vaihtoehtoa on kärsiä toinen käydä sanomassa. Kolmas ilmoittaa isännöijälle. Voi riehaantua kahdesta viimeisimmästä mutta tuskinpa itsekseen lopettaa häiritsevää käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostelee puntteja. Tai heiluu kahvakuulan kanssa. Yksi vaihtoehtoa on kärsiä toinen käydä sanomassa. Kolmas ilmoittaa isännöijälle. Voi riehaantua kahdesta viimeisimmästä mutta tuskinpa itsekseen lopettaa häiritsevää käytöstä.
Heikkotehoista, valitettavasti kyseessä on häirikkö,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkotehoista, valitettavasti kyseessä on häirikkö,
Tai riivattu henkilö joka kolaa, tai joku etänä hänen kautta melskaa nurkissa hänen oman kämpän?
Eihän tuo itsekään tiedä mitä tekee kun on ohjauksessa jollain tapaa jonkun entiteetin?
Näitä ei edes kukaan usein tajua mikäli näin tosiaan on.
Tai sitten siellä vain nauhoitteet kummitteloo..?
Seiniin on tallentunut jonkun tapahtumien äänet ja nyt kuuluu jatkuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Korviesi välissä kaikuu, hakeudu hoitoon.
- Anonyymi
Et voi olla varma ..?
- Anonyymi
Entäpä jos tehtailisit lisää näitä turhia aloituksiasi ?
- Anonyymi
Mistä voit tietää ..?
- Anonyymi
Naapurissa kummittelee..?
- Anonyymi
Miksi kyttäät herkeämättä naapuriasi? Taitaa vika olla kuitenkin siellä omassa päässä, kuten pakkomielteisillä kyttääjillä yleensäkin.
- Anonyymi
Joku päihteissään tai mt vikaa täytyy olla. Mun alakerran ukko kolisee ja paukkaa eri esineitä ryypätessään,kaljatölkit koisee ja 4,00 aikaa kerran pitkän pesuohjelman pyöritti koneellaan, toisiaan yhtä helvettiä. olen aikanaan 2 häiriö ilmoitusta tehnyt kun radio täysillä aamuyöstä,lapusta huolimatta, tuli uhkaus lappu jonka talletin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013