Naapuri tiputtelee ja paukuttelee

Anonyymi-ap

Paiskii jotain painavaa lattialle, tiputtelee kuulia tms. Päivällä, illalla ja yölläkin. Tätä jatkunut jo monta kuukautta. Sitä ennen koira louskutti tuntitolkulla, joskus parvekkeella ja yleensä sisällä.
Mitä tekisitte tuollaisen tapauksen kanssa?

21

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korona rokote antaa siivet,kerrostalo on kiva paikka

• Anonyymi

Tahdotko sut tosiaan kuka koronaattoriksi haluaa. Yksi hyppää kaksi pyörittää.

• Anonyymi

tästä on näemmä riittänyt aloituksiin aihetta jo monta kertaa....

• Anonyymi

Yritin viime yönä hiukan hiljempaa, mutta kuului. Kusipää.

• Anonyymi

Mitähän näin jännää seuraavaksi??

• Anonyymi

Paukuttelee? On siis ilmavaivoja?

• Anonyymi

Roskasakki riehuu edelleen.

• Anonyymi

Paukutteluun jatkuu, jatkuvat hiljaisuusaikana aamuyöllä asti

• Anonyymi

Nostelee puntteja. Tai heiluu kahvakuulan kanssa. Yksi vaihtoehtoa on kärsiä toinen käydä sanomassa. Kolmas ilmoittaa isännöijälle. Voi riehaantua kahdesta viimeisimmästä mutta tuskinpa itsekseen lopettaa häiritsevää käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nostelee puntteja. Tai heiluu kahvakuulan kanssa. Yksi vaihtoehtoa on kärsiä toinen käydä sanomassa. Kolmas ilmoittaa isännöijälle. Voi riehaantua kahdesta viimeisimmästä mutta tuskinpa itsekseen lopettaa häiritsevää käytöstä.

Heikkotehoista, valitettavasti kyseessä on häirikkö,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikkotehoista, valitettavasti kyseessä on häirikkö,

Tai riivattu henkilö joka kolaa, tai joku etänä hänen kautta melskaa nurkissa hänen oman kämpän?

Eihän tuo itsekään tiedä mitä tekee kun on ohjauksessa jollain tapaa jonkun entiteetin?

Näitä ei edes kukaan usein tajua mikäli näin tosiaan on.
        Tai sitten siellä vain nauhoitteet kummitteloo..?
        Seiniin on tallentunut jonkun tapahtumien äänet ja nyt kuuluu jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi

Korviesi välissä kaikuu, hakeudu hoitoon.

• Anonyymi

Et voi olla varma ..?

• Anonyymi

Entäpä jos tehtailisit lisää näitä turhia aloituksiasi ?

• Anonyymi

Mistä voit tietää ..?

• Anonyymi

Naapurissa kummittelee..?

• Anonyymi

Miksi kyttäät herkeämättä naapuriasi? Taitaa vika olla kuitenkin siellä omassa päässä, kuten pakkomielteisillä kyttääjillä yleensäkin.

• Anonyymi

Joku päihteissään tai mt vikaa täytyy olla. Mun alakerran ukko kolisee ja paukkaa eri esineitä ryypätessään,kaljatölkit koisee ja 4,00 aikaa kerran pitkän pesuohjelman pyöritti koneellaan, toisiaan yhtä helvettiä. olen aikanaan 2 häiriö ilmoitusta tehnyt kun radio täysillä aamuyöstä,lapusta huolimatta, tuli uhkaus lappu jonka talletin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku päihteissään tai mt vikaa täytyy olla. Mun alakerran ukko kolisee ja paukkaa eri esineitä ryypätessään,kaljatölkit koisee ja 4,00 aikaa kerran pitkän pesuohjelman pyöritti koneellaan, toisiaan yhtä helvettiä. olen aikanaan 2 häiriö ilmoitusta tehnyt kun radio täysillä aamuyöstä,lapusta huolimatta, tuli uhkaus lappu jonka talletin.

Vanhoissa taloissa ne lattiat tuppaa narista ja saattaa kuulua kolisteluakin jos seinät venyy tuulessa ja esineitä tippuu alahas, kun taipuileva seinä osuu niihin.

• Anonyymi

Lopeta se häiriköinti!!

• Anonyymi
      UUSI

Naapuri on pelkuri. Taisi ottaa itseensä ja ihan syystä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      7381
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      136
      6719
    3. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4047
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3782
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      136
      3716
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3065
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3005
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      36
      2816
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      41
      2509
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2344
    Aihe