Onko minulla joskus eläväinen mielikuvitus, ehkä.
Vai olenko romantikko, en tiedä.
Ehkä et vain oikeasti pidä minusta.
Olen pahoillani, mutta en voi unohtaa sinua joka toit minulle rauhallisen, tyynen ja rakkaudellisen olotilan. En ole tuntenut sellaista hyvää oloa aiemmin enkä sen jälkeen. Enkä halua tuntea sitä muualla.
Ei kai kukaan jää kuuntelemaan hiljaisuutta ellei pidä toisesta?
Tosin, minulle kyllä tuli tunne että saatoit vain kaivata ihailua (ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten kiinnostavana pidän itseäni). Ihailua yleisesti vai juuri minulta, en tiedä.
Ehkä olit vain ystävällinen. ..ja kävit kampaajalla ja olit niin kauniisti laittautunut 🙂
Minun mielestä se kaikki oli jotenkin kaunista. Annoit minun katsoa ja minä katsoin. Ja sinä katsoit. Kanssakäyminen meidän välillä oli kaunista. Se oli koskettavaa, kaunista ja rehellistäkin.
Nainen
18
636
Vastaukset 18
- Anonyymi
Kyllä minulla on suuria tunteita miestä kohtaan. Tunteita jotka kätken enkä voi koskaan paljastaa hänelle niitä..
- Anonyymi
Suuuuria, valtavia, ison jättimäisiä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suuuuria, valtavia, ison jättimäisiä
Niiku olis kuppaussarvi kasvanu keskelle päätä.
- Anonyymi
Ei kukaan juurikaan ihailua hae,vaan jotain josta pitää. Jos on huonoja kokemuksia, huolia, murheita, kivikoita ja karikoita. Voi kenties pysähtyä miettimään hiljaisuuteen, eikä sen jälkeen tiedä miten toimii.
Niin tai näin, elämä menee eteenpäin omalla tavallaan
🎢 - Anonyymi
Hyvää yötä🩵🙏
- Anonyymi
Odotan yhteydenottoasi. Yhteystiedot sulla on. En ole unohtanut sua.
- Anonyymi
Miksi päästit naisen menemään?
- Anonyymi00014UUSI
Niin miks. Jos tollasen aarteen löytää kai siitä älyää pitää kiinni.
- Anonyymi00010UUSI
Tykkääpäs mutta aivan väärään aikaan
Ja ajoituksella .
Ja tuntuu pahalle et joudut odotamaan.
Joten olen jo antanut sinulle luvan
Elää eteenpäin ...
En voi vaatitia loputonta odottamista vain
Sinun kuitenkin kuuluu elää elämääsi
Ja jakas iloisia hetkiä yhdesdä muiden ksnssa....
Anteeksi mies et vain roikotan !- Anonyymi00012UUSI
En ollu vielä tällöin vieraillu täällä
- Anonyymi00013UUSI
Lauantaina ?
- Anonyymi00015UUSI
Niin tapaat varmasn jonku muun ...
En pysty tapaamaan ..
- Anonyymi00016UUSI
Annappa ap. joku tunniste naisesta. Kaunis kirjoitus, mutta kenelle?
- Anonyymi00017UUSI
Kukas tämän nosti 🤔
Ap- Anonyymi00018UUSI
Kelle tämän yli vuosi sitten omistit? Vastaa nyt kun kerran oot paikalla.
- Anonyymi00019UUSI
Tässä on lähellä täydellistä kopiota minun kynästä mutten oo minä, kun en vielä ollu tänne eksynytkään ja ekan alotuksen tein noin kuukaus sitte.
Ihan oisin voinu yhdelle kirjottaa tän vaan ei oo täältä. Osuu kyllä lähelle ja tiedän ainaki varmuudella kuka tähän tänään on vastannu.
Eikä voi silti varma olla - Anonyymi00020UUSI
Telepatia toimii ❤️🔥🩷
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀671212KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi201058- 861056
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R64974Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209751- 63626
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni43623- 38599
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43596Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella26561