Moikka! Oon 17-vuotias lukiolainen. Mulla on ollut jo jonkin aikaa tässä tosi kovaa väsymystä, joka on vaikuttanut esim. kouluarvosanoihin ja motivaatioon omiin juttuihin. En oikein jaksa arkena tehdä muuta kuin nukkua ja ulkoilukin on jäänyt vähäiselle sen takia. Oon ollut samoissa fiiliksissä muutama vuosi sitten syömishäiriön pahimpiin aikoihin, jonka takia oon yrittänyt kieltää tätä asiaa nyt. Kuitenkin mun läheiset on alkanut huomaamaan mun väsymyksen ja ilmaisseet huolensa. Tää ei oo vaikuttanut ainakaan vielä millään tavalla mun ihmissuhteisiin, ja viikonloput tuntuu olevan ainut aika jolloin mä unohdan kaikki ongelmat kun oon kavereiden kanssa. Mulla siis on paljon kavereita ja hyvät välit perheeseen yms. Musta tuntuu hankalalta ja typerältä mennä juttelemaan mun asioista kenellekään, koska tunnen ettei mulla ole oikeita ongelmia. Mulla ei oo mitään syytä olla näin väsynyt, kun kaikki elämässä on muuten ihan hyvin verrattuna muihin. Harmittaa kuitenkin ihan älyttömästi toi koulumenestyksen laskeminen, koska tiedän kykeneväni parempaan. En vaan fyysisesti jaksa opiskella. Mitä tässä tilanteessa pitäis tehdä? Kuraattorilla käyntiä mulle on terveydenhoitajan ja opon puolelta suositeltu, mutta tuntuu silti vaan hassulta kun en ite nää mitään oikeita ongelmia mun elämässä.
Väsymys/uupumus
Anonyymi-ap
2
290
Vastaukset
- Anonyymi
Saan tästä sellaisen kuvan, että vaadit itseltäsi liikaa tai joku muu vaatii sinulta liikaa, mutta et itse huomaa sitä. Syömishäiriö liittyy täydellisen kehon tavoitteluun, ja nyt yrität tavoitella täydellistä koulumenestystä. Siksi kuraattori tai psykologi on oikea henkilö auttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719