Rakastat mua?
Miten paljon
42
601
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin paljon
- Anonyymi
Ei riitä. Haluan enemmän❤️ rakastavia sanoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mun valontuoja. En olisi tässä elämäntilanteessa ilman sinua. Arvostan sinua maasta taivaaseen asti, avaruuteenkin. Sinussa on kaikki niinkuin pitää osaat tyydyttää minun tarpeet ja rakkautenme on muutenkin yliluonnollista. Jos nyt olit edes hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mun valontuoja. En olisi tässä elämäntilanteessa ilman sinua. Arvostan sinua maasta taivaaseen asti, avaruuteenkin. Sinussa on kaikki niinkuin pitää osaat tyydyttää minun tarpeet ja rakkautenme on muutenkin yliluonnollista. Jos nyt olit edes hän.
Ihan hyvä mutta väh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastaisin enemmän ja selkeämmin, jos kokisin, että tuntemukset ovat yhteisiä? Antaisin arvoa sille, että kokisin, että olet harvinainen tapaus, koska harvemmiten tuntemukset kohtaa samoin. Se olisi sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta parhaimmillaan. Tämä sivusta totean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastaisin enemmän ja selkeämmin, jos kokisin, että tuntemukset ovat yhteisiä? Antaisin arvoa sille, että kokisin, että olet harvinainen tapaus, koska harvemmiten tuntemukset kohtaa samoin. Se olisi sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta parhaimmillaan. Tämä sivusta totean.
Eikö ne ole jos kaipaa toista koko ajan ja joka päivä kertoo miten rakas ja tärkeä toinen on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne ole jos kaipaa toista koko ajan ja joka päivä kertoo miten rakas ja tärkeä toinen on
En ole itse sellaista kohdannut. Totta kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli hyvä. Haluaisin kuulla näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä mutta väh
Sammuitko kesken lauseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
🔥
- Anonyymi
Very much
- Anonyymi
Kysyitsä multa?
- Anonyymi
Liian paljon.
- Anonyymi
Liikaa 🩷
- Anonyymi
Äärettömästi ❤️❤️😘😘😘❤️❤️❤️❤️🤗🤗🤗🤗😚😚😚😚💖💖💖💖💌💯💋
- Anonyymi
Kuin myös😘🤪😍🥰❤️🔥🩷🤍🩵🗯️💥
- Anonyymi
Ei olisi kannattanut ihastua varattuun.
- Anonyymi
En ole ihastunutkaan..
- Anonyymi
Miksi ei olisi kannattanut? Voiko sen valita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ihastunutkaan..
Ei vaan minä ihastuin, kun en tajunnut että on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei olisi kannattanut? Voiko sen valita?
Olisin ottanut etäisyyttä ajoissa jos olisin tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan minä ihastuin, kun en tajunnut että on varattu.
Koska se selvisi sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se selvisi sulle?
Lopullisesti tänä iltana.
- Anonyymi
Haluatko yksisen sarvinen kirjoittaa tämän elämänkouluvedäryksesi viimein auki vaikka juuri tähän palstasedän avaukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopullisesti tänä iltana.
Kerro palstasetä tälle paavalille siitä illasta
- Anonyymi
Oot varmaan ihan kiva ihminen. Mutten kuitenkaan voi sanoa rakastavani. Pitäisi ensin edes nimi tietää.
- Anonyymi
Niin paljon ja niin epätoivoisesti, että haluan ostaa kauniita kukkia vaikka tiedän, että en voi tuoda niitä sulle.
- Anonyymi
Mikäs sen estää?
- Anonyymi
En yhtään en mielestäni osaa sitä edes enään näi monen vuoden jälkeen kokenu jot turha käyttää tunteita kun ei niitä kukaan halua kun korkeintaan yrittää satuttaa
- Anonyymi
Milläs asteikolla sitä voisi yleensäkään mitata.
- Anonyymi
Silleen sopivasti. Vähän ja sit paljon ja sit taas vähän enemmän ja vähemmän ja sit en ollenkaan ja sit liikaa.
- Anonyymi
Samoja fiiliksiä! Mutta nyt eri tunne. Ollaan oltu energiat epätasapainossa mutta nyt energiat ovat yhdistyneet . Huikea yhteys jota koen nyt. Eilen sen huomasin ja oivalsin 🩷 sinusta nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja fiiliksiä! Mutta nyt eri tunne. Ollaan oltu energiat epätasapainossa mutta nyt energiat ovat yhdistyneet . Huikea yhteys jota koen nyt. Eilen sen huomasin ja oivalsin 🩷 sinusta nainen
Samat tunteet täällä🔥
- Anonyymi
Rakastan sua.
- Anonyymi
Kysy putiniltasuoraan! Olet kyllä aikamoinen jankuttaja!
- Anonyymi
Niin sinäkin palstasedälle jankuttava pygmi, joka yrittää jankuttaa ajatuksistaan totta. Osta vaikka rummut ja paukuta niit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin palstasedälle jankuttava pygmi, joka yrittää jankuttaa ajatuksistaan totta. Osta vaikka rummut ja paukuta niit
Näin pakkomielteinen suhtautuminen toiseen yksilöön on nimittäin hyvin epätervettä, eikö niissä kulttuuripiireissä ole mitään opusta, joka opastaa aasta ööhön tämä ei hyvä punk
- Anonyymi
Voisin rakastaa A- miestä
- Anonyymi
Suorastaan säteilen rakkautta. Oon sun jos sä oot mun.
- Anonyymi
Mm. Joo.
- Anonyymi
Kiusallisen paljon.
- Anonyymi
Oot mun elämän tähti, sokeri ja kerma 🤩⭐⭐⭐⭐⭐
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826205
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293733törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/253075Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3631664- 331368
- 261292
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42873Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42819