Dacia Duster hajosi kesken moottorilehden kestotestin

Anonyymi-ap

Hirveä myräkkä ja jätti tienpäälle, piti tiepalvelu tilata. Testaaja kommentoi, että dacioita ei enää oteta moottorilehden testeihin.

22

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nonniin. Trollit ovat vallanneet tämänkin palstan! Eihän Dacia jätä tienposkeen. Eihän?

    • Anonyymi

      Ja testaaja kertoi trollille, että Dacioita ei enää oteta testeihin. Uskookohan joku?

    • Anonyymi

      Humalaisen painajaisunia

    • Anonyymi

      Testin edistyessä tulemme saamaan oikeaa tietoa.

    • Anonyymi

      Nyt se on virallista, kestotestin dusteri on paalattu ja siitä tulee hyvää kattopeltiä jonkun torppaan.

      • Anonyymi

        Tää on just tätä. Edes kattopelliksi kelpaa Tusteri. Ei ainakaan minun torppaani tule! Joku roti sentään.


      • Anonyymi

        Ja tämä tieto tuli kautta rantain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä tieto tuli kautta rantain?

        Paavo Lipponen sen minulle kertoi.


    • Anonyymi

      No olipas romu kun ei edes kestotestiä toiminut!

    • Anonyymi

      Saattaa mennä vielä pitkään ennen kuin moottorilehdet antavat trolleille ensikuulumiset ennen kuin testi on tehty ja julkaistu lehteen

    • Anonyymi

      Luulen ett Dusterin Rombat akku on antautunut

      • Anonyymi

        Trollit luulee ja Dasistit tietää, Ne joilla sitä siis ei ole "luulee" ja he joilla se on tietävät jo totuuden, siis kuten minäkin ,.....trollit ovat trollailleet mutta minä olen saanut jo mittariin kohta 480000km ja meno jatkuu trolleista piittaamatta


      • Anonyymi

        Tunnustit, että luulet. Varmaan luulet paljon muutakin.


    • Anonyymi

      Missä linkki?

      • Anonyymi

        Googlaa itse pöhkö, mutta tässäpä sinulle suora lainaus!
        "
        Dacia Duster epäonnistui Moottorilehden kestotestissä – moottori hajosi ennen maalia

        Dacia Duster on tunnettu edullisesta hinnastaan, hyvästä maastoajokyvystään ja mutkattomasta käyttökokemuksestaan, mutta Moottorilehden tuoreessa kestotestissä suosittu katumaasturi joutui kovaan paikkaan – ja lopulta epäonnistui. Testin lopussa Dusterin moottori hajosi kokonaan, mikä keskeytti ajon ennen suunniteltua loppua ja herätti kysymyksiä auton pitkäaikaiskestävyydestä.

        Hyvä alku ei kantanut pitkälle
        Moottorilehden pitkäaikaisessa testissä Dacia Duster 4x4 laitettiin arjen ja maastojen haasteisiin. Aluksi auto sai kiitosta: maavara oli erinomainen, maastoajokyky vakuuttava ja yleinen ajettavuus riittävällä tasolla hintaluokka huomioiden. Kulutus erityisesti kitkarenkailla pysyi maltillisena ja antoi toiveita kustannustehokkaasta ajokokemuksesta.

        Valitettavasti alku lupaavasta alusta huolimatta testin edetessä alkoi ilmetä useita teknisiä ongelmia, jotka lopulta kumoutuivat katastrofaaliseksi päätökseksi.

        Tekniset viat kasautuivat
        Ensimmäiset varoitusmerkit liittyivät vaihteiston toimintaan. Vaihteenvaihdot osoittautuivat kulmikkaiksi ja epätarkoiksi jo varhaisessa vaiheessa. Myös hybridivoimalinjan toiminta herätti kysymyksiä; vaihdot eivät olleet sulavia ja moottorin värinät tuntuivat selkeästi ohjaamossa saakka. Useissa aiemmissa kestotesteissä – muun muassa AutoBildin ja Auto Motor und Sportin – Dusterin vaihteisto on jouduttu vaihtamaan jo alle 35 000 kilometrin kohdalla, eikä Moottorilehden testi ollut poikkeus tässä suhteessa.

        Lisäksi autossa havaittiin öljyvuotoja sekä epämääräisiä turboahtimen sivuääniä, mikä viittaa rakenteellisiin heikkouksiin moottorin ja sen komponenttien osalta.

        Lopullinen niitti: moottoririkko
        Kestotestin suurin ja lopullinen ongelma ilmeni kuitenkin testin loppuvaiheessa, kun auton moottori hajosi täydellisesti. Moottoririkko oli niin vakava, ettei ajoneuvolla voitu jatkaa testiä, ja auto jouduttiin keskeyttämään ennenaikaisesti. Moottorilehti ei toistaiseksi ole julkaissut tarkkaa analyysia vian aiheuttajasta, mutta tapahtuma alleviivaa vakavia kysymyksiä Dusterin luotettavuudesta pitkäaikaisessa käytössä.

        Halpa hinta – kova hinta?
        Dacia Duster on houkutteleva vaihtoehto kuluttajille, jotka etsivät nelivetoista autoa edullisella hinnalla. Se tarjoaa maasto-ominaisuuksia, joita harva samassa hintaluokassa kykenee tarjoamaan. Kuitenkin Moottorilehden kestotesti osoittaa, että säästö voi koitua kalliiksi, jos auton tekniset ongelmat kasaantuvat ja johtavat suuriin remonttitarpeisiin.

        Dusterin kohdalla hinta-laatusuhde ei toteutunut odotetusti kestävyyden osalta. Moottorivaurio ja muut tekniset viat jättävät kuluttajalle vakavan mietinnän paikan: kannattaako lyhyen aikavälin säästö, jos pitkäaikaiskäytössä riskit ovat näin merkittäviä?
        "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa itse pöhkö, mutta tässäpä sinulle suora lainaus!
        "
        Dacia Duster epäonnistui Moottorilehden kestotestissä – moottori hajosi ennen maalia

        Dacia Duster on tunnettu edullisesta hinnastaan, hyvästä maastoajokyvystään ja mutkattomasta käyttökokemuksestaan, mutta Moottorilehden tuoreessa kestotestissä suosittu katumaasturi joutui kovaan paikkaan – ja lopulta epäonnistui. Testin lopussa Dusterin moottori hajosi kokonaan, mikä keskeytti ajon ennen suunniteltua loppua ja herätti kysymyksiä auton pitkäaikaiskestävyydestä.

        Hyvä alku ei kantanut pitkälle
        Moottorilehden pitkäaikaisessa testissä Dacia Duster 4x4 laitettiin arjen ja maastojen haasteisiin. Aluksi auto sai kiitosta: maavara oli erinomainen, maastoajokyky vakuuttava ja yleinen ajettavuus riittävällä tasolla hintaluokka huomioiden. Kulutus erityisesti kitkarenkailla pysyi maltillisena ja antoi toiveita kustannustehokkaasta ajokokemuksesta.

        Valitettavasti alku lupaavasta alusta huolimatta testin edetessä alkoi ilmetä useita teknisiä ongelmia, jotka lopulta kumoutuivat katastrofaaliseksi päätökseksi.

        Tekniset viat kasautuivat
        Ensimmäiset varoitusmerkit liittyivät vaihteiston toimintaan. Vaihteenvaihdot osoittautuivat kulmikkaiksi ja epätarkoiksi jo varhaisessa vaiheessa. Myös hybridivoimalinjan toiminta herätti kysymyksiä; vaihdot eivät olleet sulavia ja moottorin värinät tuntuivat selkeästi ohjaamossa saakka. Useissa aiemmissa kestotesteissä – muun muassa AutoBildin ja Auto Motor und Sportin – Dusterin vaihteisto on jouduttu vaihtamaan jo alle 35 000 kilometrin kohdalla, eikä Moottorilehden testi ollut poikkeus tässä suhteessa.

        Lisäksi autossa havaittiin öljyvuotoja sekä epämääräisiä turboahtimen sivuääniä, mikä viittaa rakenteellisiin heikkouksiin moottorin ja sen komponenttien osalta.

        Lopullinen niitti: moottoririkko
        Kestotestin suurin ja lopullinen ongelma ilmeni kuitenkin testin loppuvaiheessa, kun auton moottori hajosi täydellisesti. Moottoririkko oli niin vakava, ettei ajoneuvolla voitu jatkaa testiä, ja auto jouduttiin keskeyttämään ennenaikaisesti. Moottorilehti ei toistaiseksi ole julkaissut tarkkaa analyysia vian aiheuttajasta, mutta tapahtuma alleviivaa vakavia kysymyksiä Dusterin luotettavuudesta pitkäaikaisessa käytössä.

        Halpa hinta – kova hinta?
        Dacia Duster on houkutteleva vaihtoehto kuluttajille, jotka etsivät nelivetoista autoa edullisella hinnalla. Se tarjoaa maasto-ominaisuuksia, joita harva samassa hintaluokassa kykenee tarjoamaan. Kuitenkin Moottorilehden kestotesti osoittaa, että säästö voi koitua kalliiksi, jos auton tekniset ongelmat kasaantuvat ja johtavat suuriin remonttitarpeisiin.

        Dusterin kohdalla hinta-laatusuhde ei toteutunut odotetusti kestävyyden osalta. Moottorivaurio ja muut tekniset viat jättävät kuluttajalle vakavan mietinnän paikan: kannattaako lyhyen aikavälin säästö, jos pitkäaikaiskäytössä riskit ovat näin merkittäviä?
        "

        eikös se sama moottori ole joissakin mersumalleissa-ainakin 1,5 diesel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa itse pöhkö, mutta tässäpä sinulle suora lainaus!
        "
        Dacia Duster epäonnistui Moottorilehden kestotestissä – moottori hajosi ennen maalia

        Dacia Duster on tunnettu edullisesta hinnastaan, hyvästä maastoajokyvystään ja mutkattomasta käyttökokemuksestaan, mutta Moottorilehden tuoreessa kestotestissä suosittu katumaasturi joutui kovaan paikkaan – ja lopulta epäonnistui. Testin lopussa Dusterin moottori hajosi kokonaan, mikä keskeytti ajon ennen suunniteltua loppua ja herätti kysymyksiä auton pitkäaikaiskestävyydestä.

        Hyvä alku ei kantanut pitkälle
        Moottorilehden pitkäaikaisessa testissä Dacia Duster 4x4 laitettiin arjen ja maastojen haasteisiin. Aluksi auto sai kiitosta: maavara oli erinomainen, maastoajokyky vakuuttava ja yleinen ajettavuus riittävällä tasolla hintaluokka huomioiden. Kulutus erityisesti kitkarenkailla pysyi maltillisena ja antoi toiveita kustannustehokkaasta ajokokemuksesta.

        Valitettavasti alku lupaavasta alusta huolimatta testin edetessä alkoi ilmetä useita teknisiä ongelmia, jotka lopulta kumoutuivat katastrofaaliseksi päätökseksi.

        Tekniset viat kasautuivat
        Ensimmäiset varoitusmerkit liittyivät vaihteiston toimintaan. Vaihteenvaihdot osoittautuivat kulmikkaiksi ja epätarkoiksi jo varhaisessa vaiheessa. Myös hybridivoimalinjan toiminta herätti kysymyksiä; vaihdot eivät olleet sulavia ja moottorin värinät tuntuivat selkeästi ohjaamossa saakka. Useissa aiemmissa kestotesteissä – muun muassa AutoBildin ja Auto Motor und Sportin – Dusterin vaihteisto on jouduttu vaihtamaan jo alle 35 000 kilometrin kohdalla, eikä Moottorilehden testi ollut poikkeus tässä suhteessa.

        Lisäksi autossa havaittiin öljyvuotoja sekä epämääräisiä turboahtimen sivuääniä, mikä viittaa rakenteellisiin heikkouksiin moottorin ja sen komponenttien osalta.

        Lopullinen niitti: moottoririkko
        Kestotestin suurin ja lopullinen ongelma ilmeni kuitenkin testin loppuvaiheessa, kun auton moottori hajosi täydellisesti. Moottoririkko oli niin vakava, ettei ajoneuvolla voitu jatkaa testiä, ja auto jouduttiin keskeyttämään ennenaikaisesti. Moottorilehti ei toistaiseksi ole julkaissut tarkkaa analyysia vian aiheuttajasta, mutta tapahtuma alleviivaa vakavia kysymyksiä Dusterin luotettavuudesta pitkäaikaisessa käytössä.

        Halpa hinta – kova hinta?
        Dacia Duster on houkutteleva vaihtoehto kuluttajille, jotka etsivät nelivetoista autoa edullisella hinnalla. Se tarjoaa maasto-ominaisuuksia, joita harva samassa hintaluokassa kykenee tarjoamaan. Kuitenkin Moottorilehden kestotesti osoittaa, että säästö voi koitua kalliiksi, jos auton tekniset ongelmat kasaantuvat ja johtavat suuriin remonttitarpeisiin.

        Dusterin kohdalla hinta-laatusuhde ei toteutunut odotetusti kestävyyden osalta. Moottorivaurio ja muut tekniset viat jättävät kuluttajalle vakavan mietinnän paikan: kannattaako lyhyen aikavälin säästö, jos pitkäaikaiskäytössä riskit ovat näin merkittäviä?
        "

        Moottori-lehden lukijana odotan lehdessä julkaistavaa testin lopputulosta. Voi olla hyvin erilainen kuin trollin tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös se sama moottori ole joissakin mersumalleissa-ainakin 1,5 diesel

        Ei ole enää olemassakaan diesel dusteria. TCE koneita hybridillä ja ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa itse pöhkö, mutta tässäpä sinulle suora lainaus!
        "
        Dacia Duster epäonnistui Moottorilehden kestotestissä – moottori hajosi ennen maalia

        Dacia Duster on tunnettu edullisesta hinnastaan, hyvästä maastoajokyvystään ja mutkattomasta käyttökokemuksestaan, mutta Moottorilehden tuoreessa kestotestissä suosittu katumaasturi joutui kovaan paikkaan – ja lopulta epäonnistui. Testin lopussa Dusterin moottori hajosi kokonaan, mikä keskeytti ajon ennen suunniteltua loppua ja herätti kysymyksiä auton pitkäaikaiskestävyydestä.

        Hyvä alku ei kantanut pitkälle
        Moottorilehden pitkäaikaisessa testissä Dacia Duster 4x4 laitettiin arjen ja maastojen haasteisiin. Aluksi auto sai kiitosta: maavara oli erinomainen, maastoajokyky vakuuttava ja yleinen ajettavuus riittävällä tasolla hintaluokka huomioiden. Kulutus erityisesti kitkarenkailla pysyi maltillisena ja antoi toiveita kustannustehokkaasta ajokokemuksesta.

        Valitettavasti alku lupaavasta alusta huolimatta testin edetessä alkoi ilmetä useita teknisiä ongelmia, jotka lopulta kumoutuivat katastrofaaliseksi päätökseksi.

        Tekniset viat kasautuivat
        Ensimmäiset varoitusmerkit liittyivät vaihteiston toimintaan. Vaihteenvaihdot osoittautuivat kulmikkaiksi ja epätarkoiksi jo varhaisessa vaiheessa. Myös hybridivoimalinjan toiminta herätti kysymyksiä; vaihdot eivät olleet sulavia ja moottorin värinät tuntuivat selkeästi ohjaamossa saakka. Useissa aiemmissa kestotesteissä – muun muassa AutoBildin ja Auto Motor und Sportin – Dusterin vaihteisto on jouduttu vaihtamaan jo alle 35 000 kilometrin kohdalla, eikä Moottorilehden testi ollut poikkeus tässä suhteessa.

        Lisäksi autossa havaittiin öljyvuotoja sekä epämääräisiä turboahtimen sivuääniä, mikä viittaa rakenteellisiin heikkouksiin moottorin ja sen komponenttien osalta.

        Lopullinen niitti: moottoririkko
        Kestotestin suurin ja lopullinen ongelma ilmeni kuitenkin testin loppuvaiheessa, kun auton moottori hajosi täydellisesti. Moottoririkko oli niin vakava, ettei ajoneuvolla voitu jatkaa testiä, ja auto jouduttiin keskeyttämään ennenaikaisesti. Moottorilehti ei toistaiseksi ole julkaissut tarkkaa analyysia vian aiheuttajasta, mutta tapahtuma alleviivaa vakavia kysymyksiä Dusterin luotettavuudesta pitkäaikaisessa käytössä.

        Halpa hinta – kova hinta?
        Dacia Duster on houkutteleva vaihtoehto kuluttajille, jotka etsivät nelivetoista autoa edullisella hinnalla. Se tarjoaa maasto-ominaisuuksia, joita harva samassa hintaluokassa kykenee tarjoamaan. Kuitenkin Moottorilehden kestotesti osoittaa, että säästö voi koitua kalliiksi, jos auton tekniset ongelmat kasaantuvat ja johtavat suuriin remonttitarpeisiin.

        Dusterin kohdalla hinta-laatusuhde ei toteutunut odotetusti kestävyyden osalta. Moottorivaurio ja muut tekniset viat jättävät kuluttajalle vakavan mietinnän paikan: kannattaako lyhyen aikavälin säästö, jos pitkäaikaiskäytössä riskit ovat näin merkittäviä?
        "

        Mikä lehden numero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä lehden numero?

        Hyvä kysymys, mutta vastausta ette tule saamaan.


    • Anonyymi

      Tää on just tätä. Tätä on tää. Olen varoitellut teitä Daciasta. On syytä uskoa minua

    • Anonyymi

      Kyllähän se harmittaa, jos on ostanut Daciaa yli kaksi kertaa kalliimman auton, joka on jatkuvasti korjaamolla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos nainen harrastaa seksiä

      Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      347
      3517
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      19
      2318
    3. Pihlaja-puulle

      Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1910
    4. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1625
    5. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1532
    6. Kysymys Kuhmolaisille

      Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1434
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

      ”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      275
      1406
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1284
    9. Olen valtavan ihastunut

      Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1096
    10. Ensi viikolla tulen takaisin

      Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      20
      1020
    Aihe