Jarruvalot pätkii neloskoppasessa golffissa. Minkälainen homma on vaihtaa jarruvalon katkaisija? Missä sijaitsee?
Jarruvalon katkaisija?
4
654
Vastaukset
- ominaisuus
__________________________!
- ainakin
aikaisemmissa golffeissa siinä jarrupolkimen yläpuolella. voi olla että sen saa myös pienellä näpertelyllä jopa purettua ja puhdistettua, eikä ole mistään vaikeimmasta päästä vaihtaa. johdon liitos taitaa olla siinä kytkimessä suoraan. nelossarjalaisesta en nyt aivan varma ole, mutta yleensä niissä on sitten säädettävä varsi, joka pitää säätää siihen jarrupolkimen lähelle sopivasti. kaikki selkenee kun alkaa sieltä polkimelta rohkeasti tutkimaan..
- Sussu
Pitääpi alkaa tutkiskelee...
- Pena2000
Jos jarruvalon katkaisia on menny rikki, niin sehän on Golf/IV tyyppivika! Mulla vaihdettiin vielä takuun piikkiin. (Ajotietokone alko huutaa paas poika ajaen pajalle...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849