Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa on tänään (23.4.) Mari Leppäsen kolmen sivun haastattelu kokosivun kuvalla. Ohutta yläpilveä koko juttu ilman kritiikin häivääkään, ilman sanaakaan siitä mitä Mari Leppänen reaalimaailmassa tekee. Lakeijamaisen jutun lopussa Leppäsen kiireinen aikataulu ei salli haastattelun jatkamista.
Epäilemättä Leppäsellä onkin kiire ajamaan uskovia pois viimeisistäkin virallisen kirkon tiloista Porissa, Kankaanpäässä, Niinisalossa ja muualla.
Kaikki tällainenhan on asemiinajoa Mari Leppäsen arkkipiispaksi valintaa varten. Päivä jona kirkollinen rälssi valitsee Leppäsen arkkipiispaksi ilman että tavallinen kirkollisveroa maksava seurakuntalainen voi vaikuttaa asiaan millään tavoin tulee olemaan minulle kaksinkertainen juhlapäivä: päivä jolloin eroan kirkosta.
SK Leppäsen vaalivankkurien vetäjänä
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinua kiinnostaa jonkun taikakirjahihhulin sekoilut, kukaan täysipäinen aikuinen ei usko satuihin eikä käy missään seuroissa.
- Anonyymi
Uskonnot pitäisi hävittää maailmasta, samoin Satakunnan Kansa, Suomen kieroin jääkiekko/kokoomuslehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206