SK Leppäsen vaalivankkurien vetäjänä

Satakunnan Kansa Länsi-Suomessa on tänään (23.4.) Mari Leppäsen kolmen sivun haastattelu kokosivun kuvalla. Ohutta yläpilveä koko juttu ilman kritiikin häivääkään, ilman sanaakaan siitä mitä Mari Leppänen reaalimaailmassa tekee. Lakeijamaisen jutun lopussa Leppäsen kiireinen aikataulu ei salli haastattelun jatkamista.

Epäilemättä Leppäsellä onkin kiire ajamaan uskovia pois viimeisistäkin virallisen kirkon tiloista Porissa, Kankaanpäässä, Niinisalossa ja muualla.

Kaikki tällainenhan on asemiinajoa Mari Leppäsen arkkipiispaksi valintaa varten. Päivä jona kirkollinen rälssi valitsee Leppäsen arkkipiispaksi ilman että tavallinen kirkollisveroa maksava seurakuntalainen voi vaikuttaa asiaan millään tavoin tulee olemaan minulle kaksinkertainen juhlapäivä: päivä jolloin eroan kirkosta.

5

295

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sinua kiinnostaa jonkun taikakirjahihhulin sekoilut, kukaan täysipäinen aikuinen ei usko satuihin eikä käy missään seuroissa.

• Anonyymi

Uskonnot pitäisi hävittää maailmasta, samoin Satakunnan Kansa, Suomen kieroin jääkiekko/kokoomuslehti.

• Anonyymi

Psykopaateillekin pitää joku aviisi olla

• Anonyymi

Leppäskä vie Luomaa kuin mätää kukkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe