Ilman katseiden kohtaamista ja ihanaa hymyäsi. 😞 T: J
Kuukausi ilman sinua J
7
608
Vastaukset
- Anonyymi
Voih. Se on niin ja näin onko ikävänsä kohdettaan hyvä nähdä ja kuinka usein. Itselläni ei ole ketään kaivattua ketä näkisin juuri koskaan. Tavallaan se on helpompaa näin päin, mutta toisaalta myös vaikeaa.
- Anonyymi
......
- Anonyymi
Haluatko netin pieni itikka kertoa, että miten tämä palstaäijän ns J-J provokaatio istuu sinun utopistisiin ja urpoihin apparaatteihin, vai onko tuosss nimikirjaimessa sinulle nyt ns tuplatriggeri? Kerro jokaiselle jonka tavoitat esim tänään, just vaikka kaikkia näitä ns kirjaimellisia. Onhan sinullakin sellainen, silti olet aina tämän verkon ulkopuolella se katkera ja halventava sivusta kertoja. En viitsi kohdentaa enempää, säälin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko netin pieni itikka kertoa, että miten tämä palstaäijän ns J-J provokaatio istuu sinun utopistisiin ja urpoihin apparaatteihin, vai onko tuosss nimikirjaimessa sinulle nyt ns tuplatriggeri? Kerro jokaiselle jonka tavoitat esim tänään, just vaikka kaikkia näitä ns kirjaimellisia. Onhan sinullakin sellainen, silti olet aina tämän verkon ulkopuolella se katkera ja halventava sivusta kertoja. En viitsi kohdentaa enempää, säälin
Niitä muita siis, en sinua niinku yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet löytänyt hänestä sielunkumppanisi. Katkera ja halventava jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet löytänyt hänestä sielunkumppanisi. Katkera ja halventava jne.
Nii siis kenestä olen löytänyt ja mitä?🧐
- Anonyymi
Tämä oli ensimmäinen viesti täällä minulta sinulle. 🙂
En osannuut vielä aavistaa, kuinka syvälle osutkaan. Kunpa tietäisit kuinka paljon sinusta välitän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512