Melkoisen pysähdyttävä lausunto sydänsairauksien asiatuntijalta
Äkkikuolema on usein sydänsairauden ensimmäinen ja samalla se viimeinen oire mikä sairaalla ehtii ilmetä.
Äkkikuolemapotilaiden sydänkudos on rasvoittunut, sydämessä ei kuuluisi olla yhtään rasvaa, sanoo Junttila.
Äkkikuolema on sydänsairauden ensimmäinen oire
11
184
Vastaukset
- Anonyymi
On muitakin syitä äkkikuolemiin. Kaksi rytmihäiriötä: bradykardia
ja takykardia, joihin kuolee noin 10000 ihmistä vuodessa - äkkiä. - Anonyymi
Kuolema kun tulee sitä ei saa pois, se pysyy kuin p@ska Junttilan tuvan seinässä.
- Anonyymi
alottajalle
äkki kuolema EI ole ensimmäinen oire
vaan seurausta aikasemmin olevista oireista
jota potilas ei ole pitäny vaarallisena hälyytysmerkkinä,- Anonyymi
kommentoijalle
Puolet sydänperäisistä kuolemista on äkillisiä, ja äkkikuolema onkin usein sydänsairauden ensimmäinen oire, kerrotaan Junttilan ja kardiologian erikoislääkärin Aapo Aron Duodecim-lehden artikkelissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kommentoijalle
Puolet sydänperäisistä kuolemista on äkillisiä, ja äkkikuolema onkin usein sydänsairauden ensimmäinen oire, kerrotaan Junttilan ja kardiologian erikoislääkärin Aapo Aron Duodecim-lehden artikkelissa.asiasta voi olla toistamieltä
on nääs omakohtaista kokemusta oireista ja sairaudesta,
ja äkki kuoleman läheisyydestä, ohitusleikkuksineen, ja myöhemmin syd. tahdistin on ainoa joka pitää vielä elossa, huomaa vielä, sillä senki teho loppuu joskus,
on syd sairaus joka johtaa lopulta vääjäämättä kuolemaan,
- Anonyymi
Yks8 san ilman sisältöä yhtä.tyhjän kanssa.
Puhukaa vain pimpasta ja viinoista. Naapurin eukosta jota tiiratte ikkunoista.
Tai kun tuli taas revittyä tyhjiä arpoja.
Kalaonnesta ja kevät töistä- Anonyymi
Älä vaan hermostu.
- Anonyymi
On aika yleistä, että naisilla hengenahdistus, jopa levossa, enteilee sydäninfarktia.
Itsellä on siitä kokemusta.
Pääsin viime hetkellä varjoainekuvaukseen ja pallolaajennukseen.
Vuoden ajan on syötävä kallista verenohennuslääkettä stentin takia. Diabeetikon sydäninfarkti on usein myös kivuton.
- Anonyymi
Beng ähmiintyy naapureihinsa kun heille elämä hymyilee.
- Anonyymi
Onkohan Beng saanut sydärin kun ei ole vuoteen kirjoitellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213