... vielä myymättömiä osakkeita? Entäpä siellä siirtelypuutarhassa?
Onko tornitalossa...
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tornitalon ylimmässä kerroksessa ja huimaa pahasti en tiennyt että tämä on näin korkea 😫
- Anonyymi
Siistelypuutarhassa luksusmökkien pihalla kaivetaan kasvimaalta vainajien luita, onhan se tehty vanhan hautausmaan päälle.
- Anonyymi
Tornitalossa kaikki osakkeet myyty. Uusi tornitalo tulee entisen kaupungintalon paikalle Rantalassa, jahka sen purku käynnistyy. Taas on muilla kunnilla aihetta kateuteen.
- Anonyymi
Ei käynnisty! Elokapina on luvannut sen miehittää koko kesäksi, kuten myös kaarisillan. Keloapinat asuvat siinä kaupungintalossa, tai se vaihtomiehitys jonka purkutöiden estäminen vaatii. Osa keloapinoista asunee Osulassa sitäkin suojelemassa. Kolilla on myös keloapinoita estämässä uuden lomakylän rakentamisen aikeita. Lomakylä on vasta suunnitteluvaiheessa, mutta keloapinat on saanut siitä vihiä ja ovat jo siellä telttoja pystyttämässä. Jos sieltä savua näkyy, niin kyseessä ei ole Paavin valinta, vaan iltanuotiolta tuleva hassiksen piipuilla polton savu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781