Juoru kulkee kylillä liikkuvasta hiipparista, jolla huppari ja kangaskassi olalla. Katselee kuulemma ikkunoista sisään omakotitaloalueilla. Minä ainakin laitan verhoni kiinni.
Puhuvat uudesta hiipparista
Anonyymi-ap
4
420
Vastaukset
- Anonyymi
onko mies vai nainen?
- Anonyymi
Juoru kulkee?. Mitä liittyy hiipparin tai vaikka jäniksen kulkemiseen? Juorut on juoruja, herätkää ihmiset. Pääsiäisenä liikku paljokin ikkunoista kurkkivia trulli lapsia, tyttöjä ja poikia, oli mukavia lapsia kassit olalla tai korit kädessä.
- Anonyymi
kasseja on hauska heilutella ikkunoiden takana :)
- Anonyymi
pitääpä mennä hiippaileen jos näkis kauniimpaa sukupuolta harrastamassa jotain liikuntaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2822301- 452039
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1211975Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊721619Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?881439Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031313- 781304
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2221231- 571175
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1821044