Juoru kulkee kylillä liikkuvasta hiipparista, jolla huppari ja kangaskassi olalla. Katselee kuulemma ikkunoista sisään omakotitaloalueilla. Minä ainakin laitan verhoni kiinni.
Puhuvat uudesta hiipparista
14
1324
Vastaukset
- Anonyymi
onko mies vai nainen?
- Anonyymi
Juoru kulkee?. Mitä liittyy hiipparin tai vaikka jäniksen kulkemiseen? Juorut on juoruja, herätkää ihmiset. Pääsiäisenä liikku paljokin ikkunoista kurkkivia trulli lapsia, tyttöjä ja poikia, oli mukavia lapsia kassit olalla tai korit kädessä.
- Anonyymi
kasseja on hauska heilutella ikkunoiden takana :)
- Anonyymi
Huhuja vain.
- Anonyymi
pitääpä mennä hiippaileen jos näkis kauniimpaa sukupuolta harrastamassa jotain liikuntaa
- Anonyymi
Yksityinen piha-alue,ei ole lupaa mennä.On rikos.Yksityisyydensuojaa täytyy kunnioittaa.
- Anonyymi
Missä tämä on tapahtunut
- Anonyymi
Ettei vaan olis niitä "autiotalojen" kuvaajia.Julkaisevat videoita niistä taloista tiktokiin. Hankkikaa kameravalvonta ja tehkää rikosilmoitus.
- Anonyymi
Oli taas eilen liikkeellä. Näin, kun istuin ulkohuussissa.
- Anonyymi
liikkuminen on jokamiehenoikeus.
- Anonyymi
Ite hiippailin viimeyönä kaljakassin kans rantasaunalle ettei akka vain herää
- Anonyymi
No perhana pubilta piti hiipiä eilettäin illalla kotia ku ei tahtonu jalat kantaa
- Anonyymi
Juhannuksena saa liikkua aatamin-tai eevan asussa jos tekee pariutumistaikoja
- Anonyymi
mie aion paritella uuden miehen kanssa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871863Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1571331YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651012
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82941Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli87862Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810