Kolikkokokoelma, setelikokoelma, kultaharkkokokoelma, luottokorttikokoelma, kivikokoelma, kitarakokoelma, samuraimiekkakokoelma, urheilupalkintokokoelma, hopeasormuskokoelma, kultasormuskokoelma, jalokivisormuskokoelma, edellisten avioliittojen sormuskokoelma, valokuvakokoelma passi missä kulloinkin, valokuvakokoelma Minä, MinÄ ja MinäÄÄÄ, fotosoppauskokoelma.
Viimeksi mainitusta kokoelmasta kaksi uusinta versiota:
https://aijaa.com/7bshnr
https://aijaa.com/JS3pvf
Soppaaminen edellyttää imurointikohdetta, josta voi aiheita imuroida ja ohessa puheena olevaan yksi:
https://www.1stdibs.com/jewelry/rings/fashion-rings/14k-white-rose-gold-stackable-rings-diamonds-rubies/id-j_12598442/
Avomebojen soppaaminen on simppelimpää kun valokuvaa pirssin eestä ja takaa samalla kun käy potkimassa renkaita.
KOKOELMIA.
36
380
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän jos malttaisit nukkua välillä vai vaivaako eturauhanenkin??
- Anonyymi
En malta, pitää moderoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En malta, pitää moderoida.
Et taida olla ihan terve?
- Anonyymi
Kaikki kokoelmat on vakuuttavasti photoshopissa, online.
- Anonyymi
Lohduksesi kävin läpi nuo kateutesi aiheet.
Kolikkokokoelma, -Ei ole.
Setelikokoelma, -Ei ole.
Kultaharkkokokoelma, -Ei ole. Sijoituskulta ei ole kokoelma vaan sijoitus.
Luottokorttikokoelma, -Kaksi luottokorttia ei ole kokoelma.
Kivikokoelma, -Tuopillinen itse rannoilta poimittuja.
Kitarakokoelma, -Jäljellä viisi halpaa akustista kitaraa, muut lahjoitettu kavereille. Vain yksi pysyy kunnolla vireessä ja on tarpeeksi paksu kaula nakkisormille.
Samuraimiekkakokoelma, -Viisi kiinalaista teollisesti valmistettua koristemiekkaa.
Urheilupalkintokokoelma, - Muutama pysti amatöörien pikkuskaboista, yksi nuorten MM-pysti.
Hopeasormuskokoelma, -Tummunutta rihkamaa.
Kultasormuskokoelma, -Kolme kpl. ilman kiviä, entisiä vihkisormuksia ja nykyinen.
Jalokivisormuskokoelma, Viisi kpl. Yksi niistä isäpuolelta peritty.
Edellisten avioliittojen sormuskokoelma, -Kaksi ei ole kokoelma.
Valokuvakokoelma passi missä kulloinkin, -Pyynnöstä.
Valokuvakokoelma Minä, MinÄ ja MinäÄÄÄ, -Pyynnöstä.
Fotosoppauskokoelma, -Ei ole. Jonkun tekemiä Simonkylän kattilapään kuvia oli koneella, mutta heitin nekin pois koska se naama vie ruokahalut.
Valokuvia minulla on pilvipalvelimilla ja kansioissa tallessa noin 10 000kpl. 95% niistä joutaisi roskakoppaan ja edes 1% ei täytä hyvän valokuvan määritelmää. En omista järjestelmäkameraa enkä ole opiskellut kuvausta.
Imartelet itseäsi kuvittelemalla että alkaisin sinun takiasi kuluttamaan aikaani fotoshoppailuun. En voisi keksiä huonompaa ajanvietettä.
Ennemmin tonkisin vaikkapa paskaläjää kepillä munasillaan tonttulakki päässä.
2010- Anonyymi
PS: Näitä Possonderin ihmisen itse lähettämiä kuvia ei tarvitse photoshopata, sillä ne on tarpeeksi koomisia jo sellaisenaan https://ibb.co/RTVVV28G
Ja tämä hemuli kertoo ettei ole rasvamaksaa ja kertoo maksan sijaitsevan selkäpuolella.
2010 - Anonyymi
Kerrohan mistä olet ostanut nuo photoshop kirjastot, yritin googlata, haku sanalla varakas osamaksu/osakaslaina mies en löytänyt hauskaa on se että kaikki alkoi sinun kommentista osakaslainoista, ja lisää tuli vettä kaivoon viemäröinneilläsi, sekä kulta tuntemuksestasi...
eikä oireiluisi jää siihen, sinulla on heikko todellisuuden taju, käännät kaiken mitä kerron tavalla tai toiselle negatiiviseksi, mistähän sairaudesta tämä on oireena.
Kuuntelin tässä yhtä uriah heepin biisiä Easy Living, helppoa elämää... siitä on joku vitsinikkari tehnyt suomen kielinen viisun vääntäjä, käännöksen firmani ei konkkaa tee nimi vain se vaihtuu... . Firmani ei konkkaan mee, Nimi vain sen vaihtuu tai jotenkin noin... tulit mieleeni.
Kuten olen tuhannesti täällä sanonut tyhmä et ole, se on selvää, mutta sinulla on paljon ongelma, mikä säälittää minua koska jos todella olet thaimaassa sinun olisi helpompi pärjätä suomessa...
Pitäisi tänään käydä ikeassa ja biltemassa... vaimolla on jotain hankintoja.
Totta minun kuvia ei ole tarpeen photoshopata, näytän itseni sellaisena kun olen, enkä häpeä itseäni pätkääkään, mutta sinua kohtaan tunnen myötähäpeää samoin laiffilaa jos nyt ette ole sama henkilö-
By NumBall Vantaa 64v. Vaimon kanssa kotona, kohta Sokotalla ikeaan ja biltemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan mistä olet ostanut nuo photoshop kirjastot, yritin googlata, haku sanalla varakas osamaksu/osakaslaina mies en löytänyt hauskaa on se että kaikki alkoi sinun kommentista osakaslainoista, ja lisää tuli vettä kaivoon viemäröinneilläsi, sekä kulta tuntemuksestasi...
eikä oireiluisi jää siihen, sinulla on heikko todellisuuden taju, käännät kaiken mitä kerron tavalla tai toiselle negatiiviseksi, mistähän sairaudesta tämä on oireena.
Kuuntelin tässä yhtä uriah heepin biisiä Easy Living, helppoa elämää... siitä on joku vitsinikkari tehnyt suomen kielinen viisun vääntäjä, käännöksen firmani ei konkkaa tee nimi vain se vaihtuu... . Firmani ei konkkaan mee, Nimi vain sen vaihtuu tai jotenkin noin... tulit mieleeni.
Kuten olen tuhannesti täällä sanonut tyhmä et ole, se on selvää, mutta sinulla on paljon ongelma, mikä säälittää minua koska jos todella olet thaimaassa sinun olisi helpompi pärjätä suomessa...
Pitäisi tänään käydä ikeassa ja biltemassa... vaimolla on jotain hankintoja.
Totta minun kuvia ei ole tarpeen photoshopata, näytän itseni sellaisena kun olen, enkä häpeä itseäni pätkääkään, mutta sinua kohtaan tunnen myötähäpeää samoin laiffilaa jos nyt ette ole sama henkilö-
By NumBall Vantaa 64v. Vaimon kanssa kotona, kohta Sokotalla ikeaan ja biltemaan.Mitä? Onko Skoda ryhtynyt valmistamaan seutuliikenteelle busseja? Aloituksen askartelit Senssuna ja sinä sitten jatkat siitä. Sattumoisin kauppareissusi aikana Senssukin on poissa. Osaatko sanoa mistä se johtuu?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Onko Skoda ryhtynyt valmistamaan seutuliikenteelle busseja? Aloituksen askartelit Senssuna ja sinä sitten jatkat siitä. Sattumoisin kauppareissusi aikana Senssukin on poissa. Osaatko sanoa mistä se johtuu?
Pidät siis poissaolopäiväkirjaa.
Käyppä avaamassa lastenhuoneen ja työhuoneesi verhot ja räpsäytä hieman Eedenin maisemaa.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Pidät siis poissaolopäiväkirjaa.
Käyppä avaamassa lastenhuoneen ja työhuoneesi verhot ja räpsäytä hieman Eedenin maisemaa.Senssu kulkee käsi kädessä punkeron kanssa taloon autioon ja se Senssua niin ravistaa.
Vaan eipä ole Chiang Maista Senssulta yhtäkään kuvaa, mutta muilta on useitakin. Anonyymi kirjoitti:
Senssu kulkee käsi kädessä punkeron kanssa taloon autioon ja se Senssua niin ravistaa.
Vaan eipä ole Chiang Maista Senssulta yhtäkään kuvaa, mutta muilta on useitakin.Sorry, kerää sinä valokuvia muilta, minä en kokoelmaasi kartuta kerätessäsi muiden kuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Onko Skoda ryhtynyt valmistamaan seutuliikenteelle busseja? Aloituksen askartelit Senssuna ja sinä sitten jatkat siitä. Sattumoisin kauppareissusi aikana Senssukin on poissa. Osaatko sanoa mistä se johtuu?
Ei ole mutta ratikat on Skodan valmistamia.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sorry, kerää sinä valokuvia muilta, minä en kokoelmaasi kartuta kerätessäsi muiden kuvia.
HSL:n bussissa nähty yhtäaikaa sekä Senssu että Lenssu. S24 palstalla viesti "Palaamme pian"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssu kulkee käsi kädessä punkeron kanssa taloon autioon ja se Senssua niin ravistaa.
Vaan eipä ole Chiang Maista Senssulta yhtäkään kuvaa, mutta muilta on useitakin.Senssu laittoi smile autovuokraamon Vitarsta kuvan, etkö muista... maksa velkasi, heikoin lenki.
By NumBall Vantaa 64v. Vaimon kanssa puutarha hommissa.
- Anonyymi
Kokoelma kitaranmuotoisia https://ibb.co/C55hBYkG
- Anonyymi
Onko Osuuspankin vai Säästöpankin pankkineideistä kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Osuuspankin vai Säästöpankin pankkineideistä kyse?
Veikkaisin Keski-Suomen hyvinvointialueen spermapankkia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1439701Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1187853Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin347644Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2537406Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1136114Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865921Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j495721Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1335652Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit904789Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m343324