Ghostaus on

Anonyymi-ap

Henkistä väkivaltaa. Oletko joskus jättänyt vastaamatta jollekin tarkoituksella?

48

605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä palstalla kyllä.

• Anonyymi

No kyllä olen palstasetä jos sieltä tulee täyslaidallinen jotain jonnin joutavaa skeidaa. Enemmän taidan nyt viitata ehkä kuitenkin sellaiseen syyllistämään mulkoiluun ja kurkun rykimiseen, että ei ole varmaan kuulkaa minun ongelma tämä juttu, jos jotkut ampui itse itseään haulikolla jalakaan

• Anonyymi

Terveisiä ep-maan hännystelijöille teillä on varmaan kaikilla todella henkilökohtainen sidos tähän aiheeseen ja hampaiden kiristelyn aihe on vaihtunut. Nyt ollaankin ehkä karheina kun valheet ei ollutkaan totta ja jälkipyykkiä seurasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisiä ep-maan hännystelijöille teillä on varmaan kaikilla todella henkilökohtainen sidos tähän aiheeseen ja hampaiden kiristelyn aihe on vaihtunut. Nyt ollaankin ehkä karheina kun valheet ei ollutkaan totta ja jälkipyykkiä seurasi

No rest for the Vicked

• Anonyymi

Ei sulle palstasetä kukaan mitään viitti vastailla.

• Anonyymi

Tottakai! Jätän vastaamatta kaikille painostaville, tunkeileville, rajoja kunnioittamattomille, ilkimyksille, haukkujille, kohtuuttoman vaatijoille, nalkuttajille, mulkuille, omahyväisille, selkäänpuukottajille ja vaarallisille.
      Vastaan lähinnä nuorille kivoille ja komeille tyypeille.
      Toki mä vastaan myös luotettaville ystäville ja sukulaisille. Elämänlaatuni on parantunut huomattavasti! Suosittelen!

• Anonyymi

Tuo on täysin eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on täysin eri asia.

Eikö nämä palstasedän teennäiset voimailut ikinä särähdä teikän silmään ns? Eipä tietenkään

• Anonyymi

Ihanista ihanimmalle👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰🍆🍑💦

• Anonyymi

Taidat olla suht yksinäinen.

• Anonyymi

Oon mä joutunut estää ihmisiä. Mut kyllä mä hyville ihmisille vastaan.

• Anonyymi

"Hyvä" kaverikin on jäänyt vastaamatta ja ghostannut.
      Ihmisiä löytyy joka lähtöön.

Osa, varsinkin naiset eivät ota mitään vastuuta teoistaan, ei mitään.
      Pahinta esim. miehille niissä tilanteissa on olla kiltti koska se vain altistaa hyväksikäytölle. Nainen kostaa muiden miesten teot juuri sinulle koska olet heidän mielestään heikko paska.
      Säälittäviä ihmisiä riittää loputtomasti.

Muistakaa kuitenkin että jos ette itse ghostaa ja olette aina asiallisia sekä pyritte ystävällisyyteen niin olette vain huomattavasti näitä ihmisiä kypsempiä ja älykkäämpiä sekä sielukkaampia.

• Anonyymi

Sä et kyllä ymmärrä yhtään miten ADD mieli
        Toimii
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et kyllä ymmärrä yhtään miten ADD mieli
        Toimii
        Sivusta

Aivan varmasti ymmärrän!

• Anonyymi

Olen joskus joillekin....
      Esim pelkän pllun perään oleville.
      Ja sit myös tavallaan tahattomasti kun tulee viestiä sellasta kanavaa pitkin jota en käytä......
      Ja myös joskus joihinkin tiettyihin kysymyksiin vaikka muutoin vastaisin.
      🌞

• Anonyymi

🫡👻🤐😝

• Anonyymi

😝🤐👻🫡

• Anonyymi

Kaikille jotka ansaitsevat kultaa :)

Ninhän se meni!
      Sillä aikaa olen olen täyttänyt päätäni kuormalasteittain sillanpään kokaa.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Ghostaus on juurikin sitä 😕 ja niin yleistä nykyään.

• Anonyymi

Oon. Jättänyt viestit kokonaan lukematta. Yleensä ovat loukanneet jotenkin aiemmin. Ei ole enää ollut tarvetta keskustella.

• Anonyymi

Ja itse olet täysin viaton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itse olet täysin viaton?

Missä niin sanonut. Ei mun tarvii olla tekemistä ihmisten kanssa joiden kanssa en halua olla tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä niin sanonut. Ei mun tarvii olla tekemistä ihmisten kanssa joiden kanssa en halua olla tekemisissä.

Ei tarvitse ei. Mutta fiksut, aikuiset ihmiset pystyvät kommunikoimaan. Ei käännä vaan selkää, vaan puhuvat asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse ei. Mutta fiksut, aikuiset ihmiset pystyvät kommunikoimaan. Ei käännä vaan selkää, vaan puhuvat asioista.

Kommukoi ihan niin paljon haluat. Varmasti niin. Joiden kanssa se ri ole mahdollista. On vaan ihmisiä joille kun antaa pikkusormen ne vie koko käden. Jos koen ihmisen ahdistavana ja kuormittavana. Suojelen itseäni ja tunteitani ihan miten parhaaksi näen. En tarvitse siihen kenenkään neuvoa ja lupaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommukoi ihan niin paljon haluat. Varmasti niin. Joiden kanssa se ri ole mahdollista. On vaan ihmisiä joille kun antaa pikkusormen ne vie koko käden. Jos koen ihmisen ahdistavana ja kuormittavana. Suojelen itseäni ja tunteitani ihan miten parhaaksi näen. En tarvitse siihen kenenkään neuvoa ja lupaa.

Ok. Taidat olla aika ehdoton ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Taidat olla aika ehdoton ihmisiä kohtaan.

Mä enää jaksa. Mä oon koko ikäni ollut tekemisissä ihmisten kanssa jotka kuormittaa mut loppuun. Nyt vedän rajani ja ajattelen itseäni. Mun ystävät ja rakkaat eri juttu. Niihin mulla vuosien side mikä ei katkea. Olen lojaali heille aina ja ikuisesti. Nyt puhutaan ihmisistä jotka puolituttuja jos sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä enää jaksa. Mä oon koko ikäni ollut tekemisissä ihmisten kanssa jotka kuormittaa mut loppuun. Nyt vedän rajani ja ajattelen itseäni. Mun ystävät ja rakkaat eri juttu. Niihin mulla vuosien side mikä ei katkea. Olen lojaali heille aina ja ikuisesti. Nyt puhutaan ihmisistä jotka puolituttuja jos sitäkään.

Käsitin väärin sitten, kun tuolla "ghostasmisekla" on niin huono kaiku. Ei kannata olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka vaan vie, eivätkä mitään anna itsellesi. Samanlaista rajanvetoa itsellänikin on ollut. Kaikkea hyvää toivon sinulle ♥️👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitin väärin sitten, kun tuolla "ghostasmisekla" on niin huono kaiku. Ei kannata olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka vaan vie, eivätkä mitään anna itsellesi. Samanlaista rajanvetoa itsellänikin on ollut. Kaikkea hyvää toivon sinulle ♥️👍

Kiitos samoin. Kyllä olen kokenut myös huonoa omaatuntoa kun tehnyt noin. Mut jotenkin tullut on vaan pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin. Kyllä olen kokenut myös huonoa omaatuntoa kun tehnyt noin. Mut jotenkin tullut on vaan pakko.

Siis tullut olo että on vaan pakko toimia noinkin tylysti. * piti kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin että olen riesa vaikka rakastan.. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata sitten tarjota mihinkään apuaan jos on valmis ignoraamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin että olen riesa vaikka rakastan.. 😔

Minuako? Et oo kertonut edes rakastavasi. Ollut vaan ilkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata sitten tarjota mihinkään apuaan jos on valmis ignoraamaan

Oon auttanut kun joku pyytänyt. Mut ei sekään mikää nosto automaatti ole. Rajansa kaikella. Mut sellaista käytöstä en hyväksy et mulle ruvetaan muista pskaa läyhäämään seläntakana vaikka ovat vaan olleet kivoja ja sitten naaman edessä esitetään heille mukavaa. Tiedä mitä sellainen ihminen puhuu itsestäkin seläntakana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autisteille kaek on nii vaekeet 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ghostaajahan on juuri sellainen joka vie mutta ei anna mitään🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ghostaajahan on juuri sellainen joka vie mutta ei anna mitään🤔

Mitä ihmettä pitää antaa ihmiselle jolle ei halua antaa aikaansa eikä ole mielenkiintoa olla tekemisissä. Vähän niinkuin sinä. Jos oltaisiin muualla blokkasin tuollaisen v* ttuilijsn samantien. Parempaakin tekemistä elämässä kuin surkeisiin ihmisp* rseihiin sen kuluttaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autisteille kaek on nii vaekeet 😂

En ole autisti. Enkä kaipaa tietoa sinun autismista.

• Anonyymi

Ghost 👻
      Nokia-areenalla kohta tärähtää

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa sä mun mukana keikalla ❤️

Ollaan mielikuvissamme yhdessä siellä ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan mielikuvissamme yhdessä siellä ❤

❤️❤️❤️huomenta rakas

• Anonyymi

Voi jättää syvät arvet varsinkin jos on monen vuoden ajan tunnettu.😧

• Anonyymi

Olen. En pystynyt katsomaan erästä viestiä ja häntä siinä listalla, joten poistin yhteystiedot.

• Anonyymi

Hmm.. jos sinulle vastataan niin saatko toivoa että henkilöä kiinnostaisi?

Entäpä jos hän vastaa mutta että häntä ei kiinnosta ja on varattu? Olisitko loukkaantunut ja sitten hän olisi henkisen väkivallan käyttäjä kun heti ilmaisi näin?
      Vai olisiko hän toivoa antava flirtti kun vastasi vaikkei kiinnosta?

Joskus tuntuu että teki niin tai näin niin kiinnostunut osapuoli suuttuu kun saa pakit!

Tietty sillon on vähän ehkä henkisestä väkivallasta kyse jos ollaan ihan suhteessa ja riidassa ei vastata k
      Jos tietää että toista se loukkaa tai sanotaan tahallaan jotain toista loukkaavaa.

Mutta jos viestin lähettäjä odottaa vastausta koska kokee sen vihjeeksi kiinnostuksesta niin eihän silloin kannata toivoa antaa jos sitä ei oikeasti ole!
      Eiks se just oo siitä henkistä väkivaltaa?

Mä en ainakaan haluis joutua suhteeseen jossa toinen pitäs mua pelkkänä spermasankona paremman puutteessa koska satuin nyt oleen siinä tyrkyllä!

T: Karoliina

• Anonyymi

Se on nykyään ihmisten tapa lopettaa ihmissuhteet.

• Anonyymi

Silloin pitää myös käyttäytyä irl niin kuin toista ei olisi olemassa, eli kohdella kuin ilmaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe