Ghostaus on

Anonyymi-ap

Henkistä väkivaltaa. Oletko joskus jättänyt vastaamatta jollekin tarkoituksella?

91

1034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä palstalla kyllä.

• Anonyymi

No kyllä olen palstasetä jos sieltä tulee täyslaidallinen jotain jonnin joutavaa skeidaa. Enemmän taidan nyt viitata ehkä kuitenkin sellaiseen syyllistämään mulkoiluun ja kurkun rykimiseen, että ei ole varmaan kuulkaa minun ongelma tämä juttu, jos jotkut ampui itse itseään haulikolla jalakaan

• Anonyymi

Terveisiä ep-maan hännystelijöille teillä on varmaan kaikilla todella henkilökohtainen sidos tähän aiheeseen ja hampaiden kiristelyn aihe on vaihtunut. Nyt ollaankin ehkä karheina kun valheet ei ollutkaan totta ja jälkipyykkiä seurasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveisiä ep-maan hännystelijöille teillä on varmaan kaikilla todella henkilökohtainen sidos tähän aiheeseen ja hampaiden kiristelyn aihe on vaihtunut. Nyt ollaankin ehkä karheina kun valheet ei ollutkaan totta ja jälkipyykkiä seurasi

No rest for the Vicked

• Anonyymi

Ei sulle palstasetä kukaan mitään viitti vastailla.

• Anonyymi

Tottakai! Jätän vastaamatta kaikille painostaville, tunkeileville, rajoja kunnioittamattomille, ilkimyksille, haukkujille, kohtuuttoman vaatijoille, nalkuttajille, mulkuille, omahyväisille, selkäänpuukottajille ja vaarallisille.
      Vastaan lähinnä nuorille kivoille ja komeille tyypeille.
      Toki mä vastaan myös luotettaville ystäville ja sukulaisille. Elämänlaatuni on parantunut huomattavasti! Suosittelen!

• Anonyymi

Tuo on täysin eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on täysin eri asia.

Eikö nämä palstasedän teennäiset voimailut ikinä särähdä teikän silmään ns? Eipä tietenkään

• Anonyymi

Ihanista ihanimmalle👩🍒🍒🍒🍒🍒🥰🍆🍑💦

• Anonyymi

Taidat olla suht yksinäinen.

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla suht yksinäinen.

Toi on aikansa elänyt tolli eli näitä palstan mielikuvitushahmoja- täyttävät jonkun miehentekeleen tarpeita. Ikäänkuin fantasia tyhmästä naisesta joka haluaa mieheltä krpää

• Anonyymi

Oon mä joutunut estää ihmisiä. Mut kyllä mä hyville ihmisille vastaan.

• Anonyymi

"Hyvä" kaverikin on jäänyt vastaamatta ja ghostannut.
      Ihmisiä löytyy joka lähtöön.

Osa, varsinkin naiset eivät ota mitään vastuuta teoistaan, ei mitään.
      Pahinta esim. miehille niissä tilanteissa on olla kiltti koska se vain altistaa hyväksikäytölle. Nainen kostaa muiden miesten teot juuri sinulle koska olet heidän mielestään heikko paska.
      Säälittäviä ihmisiä riittää loputtomasti.

Muistakaa kuitenkin että jos ette itse ghostaa ja olette aina asiallisia sekä pyritte ystävällisyyteen niin olette vain huomattavasti näitä ihmisiä kypsempiä ja älykkäämpiä sekä sielukkaampia.

• Anonyymi

Sä et kyllä ymmärrä yhtään miten ADD mieli
        Toimii
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et kyllä ymmärrä yhtään miten ADD mieli
        Toimii
        Sivusta

Aivan varmasti ymmärrän!

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti ymmärrän!

Et varmasti ymmärrä että jos toinen ei enää vastaa se ei ole kiinnostunut, eikä halua viestejäsi tai puheluitasi. Ystävällinen ripustautujako olet joka työntyy väkisin linjoja pitkin eikä vaan tajua? :D

• Anonyymi

Olen joskus joillekin....
      Esim pelkän pllun perään oleville.
      Ja sit myös tavallaan tahattomasti kun tulee viestiä sellasta kanavaa pitkin jota en käytä......
      Ja myös joskus joihinkin tiettyihin kysymyksiin vaikka muutoin vastaisin.
      🌞

• Anonyymi

🫡👻🤐😝

• Anonyymi

😝🤐👻🫡

• Anonyymi

Kaikille jotka ansaitsevat kultaa :)

Ninhän se meni!
      Sillä aikaa olen olen täyttänyt päätäni kuormalasteittain sillanpään kokaa.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Ghostaus on juurikin sitä 😕 ja niin yleistä nykyään.

• Anonyymi

Oon. Jättänyt viestit kokonaan lukematta. Yleensä ovat loukanneet jotenkin aiemmin. Ei ole enää ollut tarvetta keskustella.

• Anonyymi

Ja itse olet täysin viaton?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itse olet täysin viaton?

Missä niin sanonut. Ei mun tarvii olla tekemistä ihmisten kanssa joiden kanssa en halua olla tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä niin sanonut. Ei mun tarvii olla tekemistä ihmisten kanssa joiden kanssa en halua olla tekemisissä.

Ei tarvitse ei. Mutta fiksut, aikuiset ihmiset pystyvät kommunikoimaan. Ei käännä vaan selkää, vaan puhuvat asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse ei. Mutta fiksut, aikuiset ihmiset pystyvät kommunikoimaan. Ei käännä vaan selkää, vaan puhuvat asioista.

Kommukoi ihan niin paljon haluat. Varmasti niin. Joiden kanssa se ri ole mahdollista. On vaan ihmisiä joille kun antaa pikkusormen ne vie koko käden. Jos koen ihmisen ahdistavana ja kuormittavana. Suojelen itseäni ja tunteitani ihan miten parhaaksi näen. En tarvitse siihen kenenkään neuvoa ja lupaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommukoi ihan niin paljon haluat. Varmasti niin. Joiden kanssa se ri ole mahdollista. On vaan ihmisiä joille kun antaa pikkusormen ne vie koko käden. Jos koen ihmisen ahdistavana ja kuormittavana. Suojelen itseäni ja tunteitani ihan miten parhaaksi näen. En tarvitse siihen kenenkään neuvoa ja lupaa.

Ok. Taidat olla aika ehdoton ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Taidat olla aika ehdoton ihmisiä kohtaan.

Mä enää jaksa. Mä oon koko ikäni ollut tekemisissä ihmisten kanssa jotka kuormittaa mut loppuun. Nyt vedän rajani ja ajattelen itseäni. Mun ystävät ja rakkaat eri juttu. Niihin mulla vuosien side mikä ei katkea. Olen lojaali heille aina ja ikuisesti. Nyt puhutaan ihmisistä jotka puolituttuja jos sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä enää jaksa. Mä oon koko ikäni ollut tekemisissä ihmisten kanssa jotka kuormittaa mut loppuun. Nyt vedän rajani ja ajattelen itseäni. Mun ystävät ja rakkaat eri juttu. Niihin mulla vuosien side mikä ei katkea. Olen lojaali heille aina ja ikuisesti. Nyt puhutaan ihmisistä jotka puolituttuja jos sitäkään.

Käsitin väärin sitten, kun tuolla "ghostasmisekla" on niin huono kaiku. Ei kannata olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka vaan vie, eivätkä mitään anna itsellesi. Samanlaista rajanvetoa itsellänikin on ollut. Kaikkea hyvää toivon sinulle ♥️👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitin väärin sitten, kun tuolla "ghostasmisekla" on niin huono kaiku. Ei kannata olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka vaan vie, eivätkä mitään anna itsellesi. Samanlaista rajanvetoa itsellänikin on ollut. Kaikkea hyvää toivon sinulle ♥️👍

Kiitos samoin. Kyllä olen kokenut myös huonoa omaatuntoa kun tehnyt noin. Mut jotenkin tullut on vaan pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin. Kyllä olen kokenut myös huonoa omaatuntoa kun tehnyt noin. Mut jotenkin tullut on vaan pakko.

Siis tullut olo että on vaan pakko toimia noinkin tylysti. * piti kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin että olen riesa vaikka rakastan.. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata sitten tarjota mihinkään apuaan jos on valmis ignoraamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin että olen riesa vaikka rakastan.. 😔

Minuako? Et oo kertonut edes rakastavasi. Ollut vaan ilkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata sitten tarjota mihinkään apuaan jos on valmis ignoraamaan

Oon auttanut kun joku pyytänyt. Mut ei sekään mikää nosto automaatti ole. Rajansa kaikella. Mut sellaista käytöstä en hyväksy et mulle ruvetaan muista pskaa läyhäämään seläntakana vaikka ovat vaan olleet kivoja ja sitten naaman edessä esitetään heille mukavaa. Tiedä mitä sellainen ihminen puhuu itsestäkin seläntakana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autisteille kaek on nii vaekeet 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ghostaajahan on juuri sellainen joka vie mutta ei anna mitään🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ghostaajahan on juuri sellainen joka vie mutta ei anna mitään🤔

Mitä ihmettä pitää antaa ihmiselle jolle ei halua antaa aikaansa eikä ole mielenkiintoa olla tekemisissä. Vähän niinkuin sinä. Jos oltaisiin muualla blokkasin tuollaisen v* ttuilijsn samantien. Parempaakin tekemistä elämässä kuin surkeisiin ihmisp* rseihiin sen kuluttaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autisteille kaek on nii vaekeet 😂

En ole autisti. Enkä kaipaa tietoa sinun autismista.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse olla tekemissä jos ei halua ja jos et sitä tajua tarvitset rajoja. Ne antaa virkavalta jos ei muuten mene jakeluun!!

• Anonyymi

Ghost 👻
      Nokia-areenalla kohta tärähtää

• Anonyymi

Olisitpa sä mun mukana keikalla ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa sä mun mukana keikalla ❤️

Ollaan mielikuvissamme yhdessä siellä ❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan mielikuvissamme yhdessä siellä ❤

❤️❤️❤️huomenta rakas

• Anonyymi

Voi jättää syvät arvet varsinkin jos on monen vuoden ajan tunnettu.😧

• Anonyymi

Olen. En pystynyt katsomaan erästä viestiä ja häntä siinä listalla, joten poistin yhteystiedot.

• Anonyymi

Hmm.. jos sinulle vastataan niin saatko toivoa että henkilöä kiinnostaisi?

Entäpä jos hän vastaa mutta että häntä ei kiinnosta ja on varattu? Olisitko loukkaantunut ja sitten hän olisi henkisen väkivallan käyttäjä kun heti ilmaisi näin?
      Vai olisiko hän toivoa antava flirtti kun vastasi vaikkei kiinnosta?

Joskus tuntuu että teki niin tai näin niin kiinnostunut osapuoli suuttuu kun saa pakit!

Tietty sillon on vähän ehkä henkisestä väkivallasta kyse jos ollaan ihan suhteessa ja riidassa ei vastata k
      Jos tietää että toista se loukkaa tai sanotaan tahallaan jotain toista loukkaavaa.

Mutta jos viestin lähettäjä odottaa vastausta koska kokee sen vihjeeksi kiinnostuksesta niin eihän silloin kannata toivoa antaa jos sitä ei oikeasti ole!
      Eiks se just oo siitä henkistä väkivaltaa?

Mä en ainakaan haluis joutua suhteeseen jossa toinen pitäs mua pelkkänä spermasankona paremman puutteessa koska satuin nyt oleen siinä tyrkyllä!

T: Karoliina

• Anonyymi

Se on nykyään ihmisten tapa lopettaa ihmissuhteet.

• Anonyymi

Silloin pitää myös käyttäytyä irl niin kuin toista ei olisi olemassa, eli kohdella kuin ilmaa.

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin pitää myös käyttäytyä irl niin kuin toista ei olisi olemassa, eli kohdella kuin ilmaa.

Jotain vikaa on ymmärryksessä. Ei kukaan ole sinulle velkaa mistään keskustelusta mihin nyt viittaatkin. Mikä vaivaa?

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pitäisi, älkää huomioiko semmosia mitenkään.

• Anonyymi00050
      UUSI

Ghostaus pilaa sen henkilön elämän, kenelle sitä tekee. Yleensä ghostattu henkilö on muutenkin haavoittuvammassa asemassa. Kertoo jotenkin ghostaajan henkilön k-päisyydestä, että semmoiseen sortuu. Henkistä väkivaltaa siis. Ghostaaja on semmoisessa asemassa, että pystyy semmoista tekemään. M*lkkuja!

• Anonyymi00051
      UUSI

Jos toinen ilmoittaa että hakee vain hetken huvia, niin siinä kohtaa vastaamattomuus on ok. Jos itse hakee oikeaa parisuhdetta.

• Anonyymi00052
        UUSI

Kaverisuhteissa ghostaus on jotenkin lapsellista käytöstä ja ylimielisyyttä. Oksettavaa. Ei semmoisten kanssa pidäkään olla tekemisissä, ketkä sortuvat ylimielisyyteen ylpeyden takia.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kaverisuhteissa ghostaus on jotenkin lapsellista käytöstä ja ylimielisyyttä. Oksettavaa. Ei semmoisten kanssa pidäkään olla tekemisissä, ketkä sortuvat ylimielisyyteen ylpeyden takia.

Ystävyyssuhteet on eri asia. Jos kohdellaan alunperinkin huonosti ja leikitään toisen tunteilla niin miksi sellaiselle vastata. Jos on jo aiemmin kertonut suoraan että haluaa vain pelleillä.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ystävyyssuhteet on eri asia. Jos kohdellaan alunperinkin huonosti ja leikitään toisen tunteilla niin miksi sellaiselle vastata. Jos on jo aiemmin kertonut suoraan että haluaa vain pelleillä.

Pelleillä eli pyörittää useampaa yhtä aikaa.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Pelleillä eli pyörittää useampaa yhtä aikaa.

Panosuhteet on toinen juttu

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Panosuhteet on toinen juttu

Jos haluaa että toinen arvostaa ihmisenä eikä hetken huvina.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jos haluaa että toinen arvostaa ihmisenä eikä hetken huvina.

En mä ainakaan vastaa jos ei ihmisenä arvosteta.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

En mä ainakaan vastaa jos ei ihmisenä arvosteta.

Helpompi kai se molemmille sanoa vain, että "ei kiinnosta"

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Helpompi kai se molemmille sanoa vain, että "ei kiinnosta"

Kyllä ja selkeästi. Eikä leikkiä toisen tunteilla.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Kyllä ja selkeästi. Eikä leikkiä toisen tunteilla.

Kukaan ei leiki jos ei edes kirjoittele mitään ettekä tapaile vtun hölmö

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Kukaan ei leiki jos ei edes kirjoittele mitään ettekä tapaile vtun hölmö

Kyllä te vaan leikitte, kuvittelette et joku on teistä niin älyttömän kiinnostunut,pölövästi

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Kyllä te vaan leikitte, kuvittelette et joku on teistä niin älyttömän kiinnostunut,pölövästi

Seuraaavaks sanot että ne jotka kuvittelevat liikaa itsestään ansaitsee kaiken pahan niinkö

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Seuraaavaks sanot että ne jotka kuvittelevat liikaa itsestään ansaitsee kaiken pahan niinkö

Goustaamiseen syyllistyy vain epävarmat heikkoitsetuntoiset avuttomat arat passiivis agressiiviset alle 40v naiset
        sivust jostai

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Goustaamiseen syyllistyy vain epävarmat heikkoitsetuntoiset avuttomat arat passiivis agressiiviset alle 40v naiset
        sivust jostai

Varmaan kukaan uskalla tommosta katsoa edes päin joka alkaa syyllistää mitättömästä. Milloin vain on hyvä hetki lopettaa vuorovaikutus jos haluaa.

• Anonyymi00053
      UUSI

Tietenkin. Älyttömän jankkaukseen päivänselvässä asiassa en lähde mukaan.

• Anonyymi00054
        UUSI

Osaako joku kertoa, miksi toisilla on tarvetta ghostata ystävyyssuhteissa?

Varmaan narsisteja?

• Anonyymi00056
      UUSI

Ikävä edustaa flowta 🎭

• Anonyymi00058
        UUSI

Ghostaus on 2025 juttu?

• Anonyymi00059
      UUSI

Jos on loukattu aiemmin niin on ihan ok olla vastaamatta.

• Anonyymi00061
        UUSI

Tämä voi olla yksi syy ghostaukseen, jos on jotenkin loukattu. Riippuu tilanteesta. Pitäisi olla mahdollisuus tulla kuuluksi?

• Anonyymi00086
        UUSI

Puhuminen. Kuka vei kielen?

• Anonyymi00060
      UUSI

Olen. En pidä sitä todellakaan minään ghostauksena jos se on toisen toive.

• Anonyymi00067
      UUSI

Joillekin random miehille jotka lähestyneet pyytämättä. Ja eräälle tuttavalle alkoi käydä ahdistavaksi täytyi vetää rajoja. Mut ollaa ihan väleissä nyt jo taas.

• Anonyymi00068
      UUSI

Ei ole vaan se että tapailee ja ghoustaa, molemmat

• Anonyymi00070
      UUSI

Ei ole pakko vastata jos ei kiinnosta joku random tyyppi joka ei ole kiinnostava, usko jo

• Anonyymi00076
      UUSI

Taisin vahingossa goustata vanhan tutun en ole kirjoitellut enkä käyttänyt paljonkaan näitä.
      Kuitenkin yks S henkilö oli hän.

• Anonyymi00077
      UUSI

Voiko anonyymipanon goustata.

• Anonyymi00078
      UUSI

Olen jättänyt joskus vastaamatta, mutta käytös oli niin törkeää, että oli pakko.

• Anonyymi00079
      UUSI

Ei etenkään kanssa loputtomiin jaksa jankata samaa asiaa esim en ole kiinnostunut tms

• Anonyymi00091
        UUSI

Jos kirjoitat suoraan ei kiinnosta niiin varmaan ymmärtää?

• Anonyymi00080
      UUSI

Aina ei tietysti mene viestit perillekään. Siksi varmistus tärkeää. Alkuvaiheessa tottakai on myös hyvä signaali, ettei kiinnosta. Sekin on ihan luvallista. Tottakai jos on oltu jo tekemisissä kunnolla kahden kesken yksityisesti ja ei vastaa, kun toinen lähettää viestin, ei ole fiksua käyttäytymistä. Toki ihminen on vain ihminen, ei mikään täydellinen olento harvoin. Voikaa hyvin!

• Anonyymi00081
      UUSI

U -kirjain?

• Anonyymi00083
      UUSI

Sellanenaäätö tai yksipuoleinen ihastus tulee unohtaa joka ei vastaa, ei alkaa vainota tai sotkea

• Anonyymi00087
      UUSI

Lopettakaa jo pskan jauhanta ja katsokaa uutisia. Vakavampiakin asioita tapahtuu maailmalla.

• Anonyymi00089
      UUSI

Ei kuulu tapoihin vastaan kyllä aina jotain enkä odotuta, toisin kuin ne jotka sitä tekevät. Heillä on ongelmia tai kapasiteetissa puutetta käsitellä tunteitaan ja asioita.

• Anonyymi00090
      UUSI

No joskus mutta ei se sillain pahalla ole ollut, en vain ole keksinyt mitään vastausta ja se on ikään kuin jäänyt sitten vastaamatta.

• Anonyymi00093
      UUSI

Syitä on mahdotonta tietää, tässä vaihtoehtoja kun aloittaja ei kerro mikä suhde ghoustaajaan:
      - keskustelu tapahtunut treffisovelluksessa ja juteltua pitkään viikkoja tai kuukausia joku ghoustaa. Syynä on usein seurustelun aloitus. Tämä on normaalia vaikka kirpaisee.
      - suhde on epärehellinen ja salasuhde. Kumppani on alkanut epäillä ja kohdekin on tiedossa. Jos ei halua menettää toista, ghoustaa toisen.
      - juttu on pelkkää keskustelua jollain somealustalla tai kerran pari nähty. Toinen alkaa vaikuttaa epäkiinnostavalta, oudolta tai mitä vaan ja keskustelu loppuu, ei ole ghoustaamista.
      - parisuhde päättyy ghoustaamalla. Näissä usein on löydettyään uusi ja vanhalle halutaan tehdä rajat selviksi ja tehdään ruma ghoustaus.
      - päättynyt parisuhde on jo puitu, mutta toinen laittaa viestejä ja ne alkaa mennä pelottaviksi tai epäterveiksi, ei myöskään ole ghoustausta.
      - Ei parisuhdetta mutta toinen vaatii näkemistä ja suhdetta, eikä ymmärrä sanaa EI. Tällöin yhteys otetaan poliisiin!!

• Anonyymi00094
      UUSI

Sitä ei kirjoiteta laiksi syystä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      148
      6761
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      35
      3718
    3. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      305
      3230
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      71
      2832
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      5
      2292
    6. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1873
    7. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      46
      1711
    8. 15
      1646
    9. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      5
      1624
    10. Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä

Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi
      Maailman menoa
      8
      1388
    Aihe