Jos mies on kiinnostunut naisesta todella hän haluaa tietysti viedä naisen kunnon treffeille ja tehdä vaikutuksen. Jos tarkoitus on kevyempi juttu mielessä, ei ole motivaatiota panostaakaan.
Miehet jotka ei halua maksaa treffeillä
74
347
Vastaukset
- Anonyymi
Montas daamia sä ATM olet saanut vietyä mihinkään muualle kuin oikeussaleihin kattomaan teikäläistä halveksuen ja kimppuun hyökäten hihitystä
- Anonyymi
Minä en halua naista johon täytyy tehdä vaikutus. Haluan naisen joka selvästi haluaa minut. Omaa kaivattua olen halunnut yksipuolisesti.
Mieheltä- Anonyymi
Ei sinusta mitään tule kun et saa sanomaasi perille. Tietääkö se että sä kaipaat sitä?
- Anonyymi
Miksi nainen haluaisi sinut, jos et näytä pienintäkään panostusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nainen haluaisi sinut, jos et näytä pienintäkään panostusta?
Minä panostan h*oriin. Rakkautta/rakasta en halua ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä panostan h*oriin. Rakkautta/rakasta en halua ostaa.
Ristiriitaista. Maksuhanat auki muille leveästi, mutta jos viet unelmiesi naisen treffeille, alennat treffit tuon kaiken alapuolelle.
Rakkaus on toinen juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristiriitaista. Maksuhanat auki muille leveästi, mutta jos viet unelmiesi naisen treffeille, alennat treffit tuon kaiken alapuolelle.
Rakkaus on toinen juttu.Sinä olet ristiriitainen. Maksa sinä unelmiesi miehen kaikki kulut treffeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ristiriitainen. Maksa sinä unelmiesi miehen kaikki kulut treffeillä.
Hyvin selkeä. Mies maksaa treffeillä. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin selkeä. Mies maksaa treffeillä. Piste.
Hyvin selkeä. Menen ostamaan palveluni haluamaltani h*oralta. Molemmat tyytyväisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin selkeä. Menen ostamaan palveluni haluamaltani h*oralta. Molemmat tyytyväisiä.
Sen jo tiesin. Käyt mieluummin panemassa maksullista naista kuin viet tulevan vaimosi treffeille. Valintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jo tiesin. Käyt mieluummin panemassa maksullista naista kuin viet tulevan vaimosi treffeille. Valintoja.
Iso osa naisista on vain hyväksikäyttäjiä, eikä mitään tulevia vaimoja. Pahimmillaan joutuu käyttää ja maksaa 100 lle naiselle unelmatreffit, että natsaa. Keinotekoisesti on luotu naisten markkinat tuomalla miljoona miestä tänne vääristämään markkinoita. Tätä tilannetta naiset käyttää härskisti hyväkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso osa naisista on vain hyväksikäyttäjiä, eikä mitään tulevia vaimoja. Pahimmillaan joutuu käyttää ja maksaa 100 lle naiselle unelmatreffit, että natsaa. Keinotekoisesti on luotu naisten markkinat tuomalla miljoona miestä tänne vääristämään markkinoita. Tätä tilannetta naiset käyttää härskisti hyväkseen.
Ja tuossa ajassa maksat enemmän sadalle maksulliselle naiselle. Käytät rahaa kaljaan, poikien reissuihin, kapakkaan.
Mutta dinnerille ei. Koska pelkäät että nainen vie sun rahat🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuossa ajassa maksat enemmän sadalle maksulliselle naiselle. Käytät rahaa kaljaan, poikien reissuihin, kapakkaan.
Mutta dinnerille ei. Koska pelkäät että nainen vie sun rahat🤣Se ei onneksi sinulle kuulu miten käytän rahani. Arvostan rehellisyyttä sen verran, että mielummin annan sen rahan sellaiselle, joka antaa myös takaisin jotain, eikä ole vain vaatimassa hyötyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei onneksi sinulle kuulu miten käytän rahani. Arvostan rehellisyyttä sen verran, että mielummin annan sen rahan sellaiselle, joka antaa myös takaisin jotain, eikä ole vain vaatimassa hyötyjä.
Ja samalla naisen jonka viet treffeille pitäisi tarjota lompakkoaan ja avata jalkansa. Kuka hyötyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei onneksi sinulle kuulu miten käytän rahani. Arvostan rehellisyyttä sen verran, että mielummin annan sen rahan sellaiselle, joka antaa myös takaisin jotain, eikä ole vain vaatimassa hyötyjä.
Mies se hyötyjä vasta onkin vaatimassa, jos maksattaa naisella treffit ja odottaa, että pääsee panemaan.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja samalla naisen jonka viet treffeille pitäisi tarjota lompakkoaan ja avata jalkansa. Kuka hyötyy?
Olet typerä nainen. Sinun kannattaa jalkojen avaamisen sijasta avata koulukirjat ja sivistää itseäsi. Se on ihan luonnollista, että molemmat maksaa omat kulunsa. Tällöin ei tule sinullakaan painetta avata niitä jalkoja. Eikä kummankaan tarvitse miettiä millä motiiveilla toinen on liikenteessä. Haluan naisen joka elättää itsensä ja omistaa aivot. Harvassa tuntuu olevan.
Yksinäinen mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies se hyötyjä vasta onkin vaatimassa, jos maksattaa naisella treffit ja odottaa, että pääsee panemaan.
SivustaEn jaksa edes vastata näin seniilille naiselle. Huhhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet typerä nainen. Sinun kannattaa jalkojen avaamisen sijasta avata koulukirjat ja sivistää itseäsi. Se on ihan luonnollista, että molemmat maksaa omat kulunsa. Tällöin ei tule sinullakaan painetta avata niitä jalkoja. Eikä kummankaan tarvitse miettiä millä motiiveilla toinen on liikenteessä. Haluan naisen joka elättää itsensä ja omistaa aivot. Harvassa tuntuu olevan.
Yksinäinen miesOlen lääkäri. Mites sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa edes vastata näin seniilille naiselle. Huhhu.
Kuitenkin vastasit 🥰🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen miesMiltä tuntuu ”yksinäinen mies” vängätä itsesi kanssa aiheesta mitä ei sinun kohdalla tule koskaan tapahtumaan? Näitä treffejä siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu ”yksinäinen mies” vängätä itsesi kanssa aiheesta mitä ei sinun kohdalla tule koskaan tapahtumaan? Näitä treffejä siis
Älä webbo taas uhriudu kaikkien puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kranttu jos pitää noin monta naista treffata että kelpaa 😉
- Anonyymi
Ai, rahallako se vaikutus tehdään?
- Anonyymi
Penikselläkö pidät huolta tulevasta perheestäsi, kun vaimo hoitaa lapsia kotona?
- Anonyymi
Ätmien mielestä rahalla saa ja isolla kyr.vällä pääsee.. Jos elämän realiteetit tulee aina sivustakatsojana niin tietenkin kaikki näyttää juuri siltä mitä eivät itse ole osakseen saanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Penikselläkö pidät huolta tulevasta perheestäsi, kun vaimo hoitaa lapsia kotona?
Ööö silläkin, happy wife happy life. Sivusta 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö silläkin, happy wife happy life. Sivusta 😅
Peniksellä ei laskuja makseta ja tuoda leipää pöytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Komean peniksen omaavat ovat lähes poikkeuksetta alfoja jotka käyvät töissä, ja käyvät töissä koska haluavat olla alfoja. Positiivinen kehä siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Komean peniksen omaavat ovat lähes poikkeuksetta alfoja jotka käyvät töissä, ja käyvät töissä koska haluavat olla alfoja. Positiivinen kehä siis
Asian ydin. Mutta unelmien naiseen et millään halua satsata ja viedä esim dinnerille treffeille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kuva välittyy naiselle sun kyvystä huolehtia perheestä jos sulla ei ole halua maksaa edes treffeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian ydin. Mutta unelmien naiseen et millään halua satsata ja viedä esim dinnerille treffeille?
Ihmiset arvostavat eri asioita, ja unelmien mies tietää mitä unelmien nainen haluaa, eikä se välttämättä ole dinnerillä tönöttämistä joka on aika perushuttua. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset arvostavat eri asioita, ja unelmien mies tietää mitä unelmien nainen haluaa, eikä se välttämättä ole dinnerillä tönöttämistä joka on aika perushuttua. Sivusta
Et voi tietää mitä tuntematon nainen haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää mitä tuntematon nainen haluaa.
Olet siis thymä. Koita jaksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis thymä. Koita jaksaa
Tiedän. Se on pahinta tyhmyyttä olla suostumatta treffeille miehen kanssa joka alentaa noin 💁♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Se on pahinta tyhmyyttä olla suostumatta treffeille miehen kanssa joka alentaa noin 💁♀️
Positiivista että tuskin kukaan on ikinä ollut menemässäkään 😂
- Anonyymi
No näin ilmeisesti tämän aloittajaäijän mielestä, joka in selvästi tyhjätasku, mutta haluaa hetkittäin tuntea itsensä kroisokseksi kunnes päätyy raivoamaan tästä rahasta ja käsittelee täten kahta puutetta elämässään kerralla. Miltä tämä tilannekatsaus kuulostaa sinusta, misogyynisia tendenssejä omaava mies-ihminen? Halaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei ole chippendales tms helikopteria heiluttamassa. Turhasta yrität taas nysvätä palstasedän kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten aloittajasetä tämä lause meni niinku omasta mielestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei ole chippendales tms helikopteria heiluttamassa. Turhasta yrität taas nysvätä palstasedän kanssa
Tätä tosikkomaista naisiin liittyvää kyräilyä siis. Selvensin sinulle peeniskeskeinen webbonen taltioimassa haltioituneena
- Anonyymi
millaiset on sitten kunnon treffit😂 naiselta
- Anonyymi
Ne mihin sä tyydyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne mihin sä tyydyt.
Gubbe gubbe gubbe. Kun löydät ja uskallat tutustua irl siihen kapakan seinäruusuun tai kuka nyt mukaan suostuu lähtemäänkään, huomaat että ihmiset ovat ne joka merkkaa ei asiat. Uskaltaudu elämään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne mihin sä tyydyt.
Hyvä huomio naista esittävälle aloittajasedälle. Esim netissä päätä aukova ei ole välttämättä ykkösvalinta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio naista esittävälle aloittajasedälle. Esim netissä päätä aukova ei ole välttämättä ykkösvalinta
Tai rasittava tomppeli joka osoittaa kerta toisensa jälkeen misogyynisyytensa ja tyhmyytensä haksahtamalla naista esittävän surkuhupaisaan temppuiluun. Onko kommentti rikos? Jos, niin miks?
- Anonyymi
ensin srksi sitten trerrit
- Anonyymi
Mitä nainen hyötyy tuosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen hyötyy tuosta?
Nainen ja mies hyötyy, koska jos ei meno suju sängyssä, on se vähän nihkeää muutenkin. Vehkeet pitää sopia yhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ja mies hyötyy, koska jos ei meno suju sängyssä, on se vähän nihkeää muutenkin. Vehkeet pitää sopia yhteen
Noin halpana pidät naista. Luuletko että itseään arvostava nainen suosuu avaamaan kaikista pyhimpänsä heti kaikille miehille joihin hän ei ole muuten tutustunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin halpana pidät naista. Luuletko että itseään arvostava nainen suosuu avaamaan kaikista pyhimpänsä heti kaikille miehille joihin hän ei ole muuten tutustunut?
Avaa haarasi kaikille miehille jos haluat, niinhän tuossa ei lukenut alunperin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa haarasi kaikille miehille jos haluat, niinhän tuossa ei lukenut alunperin
Helpottaako aloittajaäijä tämä absurdi itsesi kanssa vänkääminen painetta päässä?
- Anonyymi
Ehkä sinun on vaan aloittajasetä kokeiltava kerran, että kuinka sujuu sen sijaan, että esimerkiksi vihjailet treffejä sovittaessa, että menemme varmaan kahville asuntoosi dinnerin jälkeen. Ei sillä että pääset koskaan edes sinne suunnitteluun asti
- Anonyymi
Yleensä ne miehet valittaa joilla ei ole rahaa 🫢
- Anonyymi
Minulla on rahaa, enkä ole valittanut. Maksan mielelläni h*orille haluamastani palvelusta. Rahalle on hyvä saada vastinetta.
- Anonyymi
Ne jotka eivät pääse edes deittien suunnitteluasteelle, ja tämäkin aloitus on keino alentaa heitä jotka pääsee mutta eivät atm miehen silmissä tee sitä oikein. Yksi ätmien manipulointitaktiikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on rahaa, enkä ole valittanut. Maksan mielelläni h*orille haluamastani palvelusta. Rahalle on hyvä saada vastinetta.
Et sä punakkapete missään käy. Ei ne maksullisetkaan ihan kaikkiin koske
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se mies joka ei maksa treffeillä on hyvä merkki. Kertoo suoraan että rahan menee huorille. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli se mies joka ei maksa treffeillä on hyvä merkki. Kertoo suoraan että rahan menee huorille. Ei jatkoon.
Minä maksan trefffit vasta sitten, kun varmistun, että nainen oikeasti rakastaa minua. Se ei tapahdu ekoilla treffeillä jolloin ollaan vasta toisilleen täysin tuntemattomia. Jolloin on luonnollista, että molemmat maksaa omat kulunsa. Minä en ole niin hölmö, että rupean maksamaan tuntemattomien ruokia, kun rahalle muutakin käyttöä. Monet naiset on t*periä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä maksan trefffit vasta sitten, kun varmistun, että nainen oikeasti rakastaa minua. Se ei tapahdu ekoilla treffeillä jolloin ollaan vasta toisilleen täysin tuntemattomia. Jolloin on luonnollista, että molemmat maksaa omat kulunsa. Minä en ole niin hölmö, että rupean maksamaan tuntemattomien ruokia, kun rahalle muutakin käyttöä. Monet naiset on t*periä.
Ei jatkoon🚩⛔️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä avaan kaikkein pyhimpäni vasta aviomiehelleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todennäkösesti sama. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jatkoon🚩⛔️
Voi juku palstasetä, tästähän voisi tehdä olennaisen tärkeän arvion jos on esim peeaa persu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin palstasedän monologi meille nyt kertoo. Mikä ammattikunta mielestäsi käyttää paljon kyseisiä palveluja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli suusi. Voi miesparkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi juku palstasetä, tästähän voisi tehdä olennaisen tärkeän arvion jos on esim peeaa persu
Vihervassari palsta-akka leikkii taas avokätistä kun jakaa veronmaksajien rahoja pois kuin omiaan. Omasta kukkarosta ei liikene senttiäkään yhtään minnekään, ei edes omiin ruokiin ym kuluihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä avaan haaremini vasta sitten kun tiedän että mies rakastaa.
- Anonyymi
Mies valitsee naisen ulkonäön perusteella. Nainen lompakon.
Ainiin rakkaus. Se on itsestään selvää. - Anonyymi
Antti SAvuton, jas Keijo kulliron?
- Anonyymi
Ottaappa naisista selvää, maksoin kyllä, naisen kommentti oli, että ethän yritä ostaa minua🤔
- Anonyymi
Nyrkkisääntö lienee se, että mies kyllä näkee vaivaa naisen eteen jos niin haluaa. Jos joku haluaa katsella prinsessaa joka möllöttää odottaen naiselta hyvää kohtelua möllöttämisen jälkeen niin pudotus saattaa olla kova.
- Anonyymi
Vielä kun kerrot kuinka tämä osoittaa miehen kiinnostuksen naisesta huoraltakin mitä luultavammin saa halvemmalla ja varmemminnpillua ihan vinkkinä niille jotka tätä kestitsemistä pillun saannin takia joutuvat harrastamaan
- Anonyymi
Kuka on puhunut panemisesta. Nuo kuuluu avioliittoon.
- Anonyymi
Halvempia naisia saa varmasti. Jokaisen valinta mihin rahansa käyttää.
Taannoin miehen kannatti tarjoa 𝐤𝐚𝐮𝐧𝐨𝐭𝐭𝐚𝐫𝐢𝐥𝐥𝐞 tanssilavailta, huippuravintolailta, lintsi-ilta, ristely tms. koska illan päätteeksi kokolailla varmasti rakasteltiin, rakasteleminen oli elimellinen osa "deittailua" ja daamit ovat nuoria, hoikkia kaunottaria. "Deittaileminen" oli kiihoittavaa, kummallekin osapuolelle, ja siitä kannatti miehen maksaa. TYHJÄSTÄ ei miehen ole koskaan kannattanut maksaa yhtään mitään, eikä nykyäänkään kannata.
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan siltä että nyt on paha pula kaiken kustantavista tapailumiehistä. Samaa wanhusnaisten ulinaa joka päivä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849