mitäs nyt on tapahtunut? kyselin kunnansihteeriä kunnasta ja siellä olikin vastassa joku ihan vieras ihminen ja nettisivu näytti kertovan samaa. millonka tämä rekrytointi on ollut auki?? en muista nähneeni tällaista paikkaa haussa vai onko suuri johtaja tarvinnut itselleen uuden sihteerikön?
Uusi kunnansihteeri
33
1329
Vastaukset
- Anonyymi
Joko entinen on eläköitynyt? Siinä se hauska tuhlauskohde olikin kun Kytölä ajoi sitä pois kunnasta ja tuli kalliiksi kunnalle sekin tapaus!
- Anonyymi
Töissä on edelleen, siksipä tuo järjestely herättääkin kysymyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä on edelleen, siksipä tuo järjestely herättääkin kysymyksiä
eiks kunnan pitäisi järjestää avoin haku työtehtäviin... taasko on suhmuroitu... ei yyllätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiks kunnan pitäisi järjestää avoin haku työtehtäviin... taasko on suhmuroitu... ei yyllätä
kun aiempia keskusteluja täältä lukee rekrytoinneista niin mikään ei yllätä. aikaisemmin rekrytoitiin salaisten pykälien takana ja nyt on homma uuvella tasolla kun ei enää tehdä pykäliä ollenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hahhah... Konnevesi ja avoimuus siinäpä vasta yhdistelmä- johtaja on valinnut sopivan antimikrobisen alaisen joka ei turhia kysele..
- Anonyymi
Oho! Nyt siellä on ex. kunnansihteeri erityisasiantuntijan tittelin saanut! Nyt kelpaa! Erikoisosaston erityisasiantuntija!
Äänekosken kuntaliitoksessa aikoinaan meinattiin Sumiaisten parhaasta (ja ainoasta) kunnanjohtajasta tehdä erityisasiantuntija. Hän oli kuitenkin niin viisas että jäi eläkkeelle.
Hieno titteli myös puhelinluettelossa Tullalla: toimitusjohtaja. Ei kyllä kerrota minkä… - Anonyymi
Miksihän me nauretaan tälle kunnanelättijoukolle…
- Anonyymi
Oliskohan syynä se että emme ymmärrä v-n vertaa kunnanhallinosta. -Ja silloin alamme oitis
kauhian älämölön vaikka huhujen muodossa nimettöminä ja tunnemme hetken itsemme oi-
keiksi kunnallispolitiikan oraakkeleiksi, aah! -Eiks vaan? ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan syynä se että emme ymmärrä v-n vertaa kunnanhallinosta. -Ja silloin alamme oitis
kauhian älämölön vaikka huhujen muodossa nimettöminä ja tunnemme hetken itsemme oi-
keiksi kunnallispolitiikan oraakkeleiksi, aah! -Eiks vaan? ;)Kuuleppa Eiks vaan sinulla taitaa olla tarve puolustella tätä kunnallishölmöilyä ?
EIKS VAAN ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keiksi kunnallispolitiikan oraakkeleiksi, aah! -Eiks vaan? ;)En minä vaan ymmärrä mihin kohtaan pienen kunnan hallinnossa tarvitaan erityisasiantuntija? En siis ymmärrä en. Selitäpös sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä vaan ymmärrä mihin kohtaan pienen kunnan hallinnossa tarvitaan erityisasiantuntija? En siis ymmärrä en. Selitäpös sinä.
Nyt keksin itse kun yön yli nukuin! Tarvitaan kuntaliitokseen suunnitteluun erityisasiantuntija! Noin viiden vuoden projekti. Tullekko tuloksia? Lisäksi erityissijantuntija voi tilata konsultteja erityiskysymyksiin!
- Anonyymi
Kyllähän uusi sihteeri sopii paremmin työhuoneen uuteen sisustukseen.
- Anonyymi
Onkohan uudella sihteerillä varmasti bakteerisuojattu tuoli ja pöytä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sille hankitaan varmasti jos ei ole…
Miksei kuntavaalissa käsitelty kunnan lakkauttamista vaaliteemana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän joku konsultti sen äkkiä muutamalla tonnilla selvitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän joku konsultti sen äkkiä muutamalla tonnilla selvitä
Onko Konneveteläiset niin saamattomia,ettei saa mitään rotia kunnan touhuihin. Ex kunnansihteeri oppii nyt varmaan kirjoittamaan kymmensormijärjestelemällä,kun on hieno titteli. Voi vi..ttu mitä touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Konneveteläiset niin saamattomia,ettei saa mitään rotia kunnan touhuihin. Ex kunnansihteeri oppii nyt varmaan kirjoittamaan kymmensormijärjestelemällä,kun on hieno titteli. Voi vi..ttu mitä touhua.
Toivotaan että kirjoittaa sivistyneemmin kuin sie joka uhkut ja puhkut väkivaltaista ja asia-
tonta öyhötysmöykky-ajatuksentynkääsi meille naurettavaksi. -Eiks je? ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että kirjoittaa sivistyneemmin kuin sie joka uhkut ja puhkut väkivaltaista ja asia-
tonta öyhötysmöykky-ajatuksentynkääsi meille naurettavaksi. -Eiks je? ;)Jäikö lääkkeet ottamatta ? EIKS-JE ?
- Anonyymi
Tulevat päättäjät niin kuin vielä vallan kahvassa olevatkin eivät uskalla tehdä yhtään mitään jotta olisi talous ja asiat mallillaan...?
Markkinahumua toripuiston ympärillä mikä on aivan turha rahareikä, tältä yhd eltä höylääjältä ostetaan paneelia vaikka joutui lähtemään Neiturin työmaalta pois...kunnan isät ei tuotakaan taida tietää ..hommat ei vaan toimineet??? Muut tekevät loppuun sen työmaan?? Siinä on hyvä CV yrittäjälle kun keske joutuu pois työmaalta??- Anonyymi
Miksi joutui lähtemään pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi joutui lähtemään pois?
Kyllähän ne sen loppuun tekevät, älä valehtele.
- Anonyymi
Hyvä että ees jotain paikallista tuli. Hieno pinta! Kyllä tuon koko toriprojektin olisi voinut paikallisin voimin tehdä, mutta kunnan elätit ei viitsi mitään! Tarkoitan päälliköitä ja johtajia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että ees jotain paikallista tuli. Hieno pinta! Kyllä tuon koko toriprojektin olisi voinut paikallisin voimin tehdä, mutta kunnan elätit ei viitsi mitään! Tarkoitan päälliköitä ja johtajia…
-Näinhän se on, paikalliset työttömät eivät olisi urakasta selvinneet. <3
- Anonyymi
Khyyyyllä lähtö tuli Neiturista, muut tekevät loppuun..aivan turhaa puolustella kyseistä firmaa??
Huutaminen ei ole hyvä tapa johtaa purkkaa...no armeijassa saattaa toimia..🤣?- Anonyymi
Konneveden kunnanjohtajan tapa toimia: Minä määrään!
- Anonyymi
Miks ei ollut rekryä kunnan sihteerin toimeen??
- Anonyymi
Koska olemme KONNEVEDELLÄ !!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Suuri Johtaja valitsee ja muut vaikenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkaheitto poliisi tietää,miten toimia. Osaako edes hävetä,vaikka varmaan tietää miten epäsuosiossa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksemme äärikiihoittunut, mutta täysin asioista ymmärtämätön yksinkertainen
somejoukkomme ei vaikene vaan jatkaa urhoollista öyhäämistään. <3 Ääntä säästämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onneksemme äärikiihoittunut, mutta täysin asioista ymmärtämätön yksinkertainen
somejoukkomme ei vaikene vaan jatkaa urhoollista öyhäämistään. <3 Ääntä säästämättä.Ymmärtämätön ,yksinkertainen somejoukko öyhää. ? Nyt paljastit tyhmyytesi koko pitäjälle. SÄÄLITTÄVÄÄ.
- Anonyymi
Mahtoi se olla kauhia järkytys siulle, jotta pärjäätkö sie täyspäisenä tästä etteenpäin
ollenkaan.. Voi hyvä ihme sentään mitä pit käyä!- Anonyymi
Älä huoli kuomaseni,minä pärjään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333305Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162709Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511560Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231431Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161350
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501341- 1131255
- 46984
- 66974